1957m.pobedos M-20 tvarkymas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: M-20 restauracija
atskleisim viena nedidele paslapti...Tos oranzines demes-pedsakai to,kad kebulo apacia ir kitos dalys buvo dengtos svino suriku.Tas pats padaryta ir dabar,kadangi esu svino suriko ir kitokiu laivams slirtu dazu ir gruntu salininkas.Kadangi forume daug kas buvo pries tas medziagas,tai neerzinome kolegu:) kai jau nesimato,tai galim pasakyt:)O tas faktas ,kad kebulas jau ansktesnio savininko buvo apdorotas suriku ir tikrai gerai issilaikes,byloja pats uz save:)
Re: M-20 restauracija
ir kurgi moderatoriai?
ar sios taisikles taikomos tik karts nuo karto?
„III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.“
PS: galejot uzrasyt, kad tai tiesiog remontas, ar paruosimas tolimesnei ekspluotacijai, bet jokiu budu ne restauracija. Nes jai netgi Raimio M407 tik tvarkymas, tai jau atleiskit...
ar sios taisikles taikomos tik karts nuo karto?
„III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.“
PS: galejot uzrasyt, kad tai tiesiog remontas, ar paruosimas tolimesnei ekspluotacijai, bet jokiu budu ne restauracija. Nes jai netgi Raimio M407 tik tvarkymas, tai jau atleiskit...
Re: M-20 restauracija
Sergej rašė:ir kurgi moderatoriai?
ar sios taisikles taikomos tik karts nuo karto?
„III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.“
PS: galejot uzrasyt, kad tai tiesiog remontas, ar paruosimas tolimesnei ekspluotacijai, bet jokiu budu ne restauracija. Nes jai netgi Raimio M407 tik tvarkymas, tai jau atleiskit...
remontas skaitau yra toks faktas:
taisymas masinos,keitimas dalimis stengiantis masina patobulinti, pagerinti jos isvaizda, variklio darba,greiti,galia....
o restauravimo savoka suprantu kaip automobilio atnaujinima islaikant kiek galima originalias detales,spalvos atkurima(dazyma originaliais dazais)
tai mes ir restauruojame,nededame bmw pavizdziui varikli o paliekame tapati tik visa atnaujiname,perenkame naudodami tapaties modelio identiskas detales.
pastebiu ,kad zmonies cia daugiau kabinasi prie zodziu,prie sakiniu, prie rasybos klaidu,o ne del automobilio restauravimo ar jo remonto.tuoj ir pavadinima pasiulys pakeisti ,nes darosi aktualesnes temos kaska netaip pavadino ar pasake, o ne kas ka remontuoja,taiso parduoda.informacijos seis klausimais mazeja ir mazeja
POBIEDA M-20 1952m. Turist T200 1975m.
Re: M-20 restauracija
meskonis1 rašė:
pastebiu ,kad zmonies cia daugiau kabinasi prie zodziu,prie sakiniu, prie rasybos klaidu,o ne del automobilio restauravimo ar jo remonto.tuoj ir pavadinima pasiulys pakeisti ,nes darosi aktualesnes temos kaska netaip pavadino ar pasake, o ne kas ka remontuoja,taiso parduoda.informacijos seis klausimais mazeja ir mazeja
Visiškai pritariu meskonis1. Jau seniai tai pastebėjau ir kuo toliau tuo labiau nukrypstama nuo temos. Kas liečia rašybą, tai yra daug maloniau skaityti kada rašoma lietuviškai, tvarkingai, be jokių žargonų ar sms slengų. Reikia atkreipti dėmesį ir į kalbą, bet tai kiekvienas parodo savo išprusimo lygį, pagal tai gali susidaryti nuomonę apie žmogų. Tad jeigu jums nerupi forumo tvarka, tai bent savo autoritetu pasirūpinkite (netaikau konkrečiai kažkuriam asmeniui).
IŽ 56 - 1958m.
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
Re: M-20 restauracija
įkelk daugiau nuotraukų kaip einasi restauracija .
Re: M-20 restauracija
Kaip juda projektas?
Re: M-20 restauracija
sveiki, Juda gana letokai nes daug darbo prie kebulo,prie slenksciu duru varcu. vis nepavyksta foto padaryt, bet pazadu pasistengti tikrai sia savaite ikelti kaska naujo.
kadangi vasara visiem sunkiai dirbasi tad ir skardininka prirista prie masinos sunku nulaikyti:)
kadangi vasara visiem sunkiai dirbasi tad ir skardininka prirista prie masinos sunku nulaikyti:)
POBIEDA M-20 1952m. Turist T200 1975m.
Re: M-20 restauracija
kaip matote,kolegos,darbai vyksta...kai turesim ka rimciau parodyti-rodysim.artimiausius 2-3 men vyks kebuliniai darbai,o lygiagreciai bandysime restauruot varikli...O taip pat vaziuokle.Variklis bus isardytas ir surinktas.pakeliui bus dazomas blokas.manau,kad artimiausiu metu galesim pateikti tiltu nuotraukas.Taip pat ir variklio.Kazkaip jauciu,kad tai sukels diskusijas,tai kol kas nenoreciau atskleist numatomu panaudot technologiju:)
Re: M-20 restauracija
Malonu matyt , kad darbai juda.Sėkmės.