Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Raimis »

Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

jakovlevas rašė:Nevažinėkit tom senom padangom, nes jeigu palyja tai blogiau nei ant pliko ledo, iš patirties sakau. Rusijoj vis dar gamina tokio pat rašto ir išmatavimų, jeigu norit originalumo. Jos minkštos, BET gal jie ten ko nors pagaili įdėt, nes bent jau man asmeniškai susivažinėjo labai greitai.
Dabar važinėju su MITAS 4,00-19, H02, bus jau antras sezonas kol kas tikrai puikiai.


Hmm.. Šiaip bent jau kol kas mastau, kad geru oru 2-3 kart per vasarą išriedėsiu pasivėžint. Normaliam važinėjimui labiau šiuolaikinė technika tinka. Bet pasižiūrėsiu dėl originalių padangų. Dėkui už patarimą.

Beje o per kiek km susitrynė tau tos rusiškos?

Mano padangos 3.75-19 model Y40
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?


Kai rinkau info apie šitą modelį buvau kažkur radęs 7 atm. Ne pats sugalvojau. Dabar greit neatgaminu kur. Jei rasiu - įmesiu.

Dėl tikrinimo tai sutinku. Darbinėje temperatūroje logiškiau žiūrėt. Nes neaišku kaip šylant kas plečiasi. Ar labiau cilindras plečiasi ar stumoklis su žiedais.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

Tas naujas rusiškas suvažinėjau per kokius 3000km. Jos ir būna originalių išmatavimų - 3.75x19. Bet kokiu atveju, jos geriau negu nuo senatvės sumedėjusios sovietinės.

Sulaužytos priekinių šakių spyruoklės yra dažna problema, taip nutinka dėl to, kad jos per daug užveržiamos surenkant. Paskaitinėkit šitam skyriuje "projektai" apie rusiškus opozitus, ten prie vieno projekto buvo diskusija ir paaiškinimai su išmatavimais.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?


Taip, K650, MT9 vartotojo vadove nurodyta, kad kompresija turi būti ~7atm.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Raimis »

jakovlevas rašė:
Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?


Taip, K650, MT9 vartotojo vadove nurodyta, kad kompresija turi būti ~7atm.

Su temos autoriumi AŽ jau išsiaiškinome, kad jis klydo. Ko gero, klystate ir Jūs. Nebent parodytumėt, kur tai parašyta.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Raimis rašė:
jakovlevas rašė:
Raimis rašė:Dėl kompresijos matavimo, tai matuoti reikia, kai variklis pašildytas iki darbinės temperatūros. Jei nebuvote užvedęs, tai tas matavimas labai apytikslis. Beje, ar tikrai varototojo vadove nurodyta, kokia turi būti kompresija?


Taip, K650, MT9 vartotojo vadove nurodyta, kad kompresija turi būti ~7atm.

Su temos autoriumi AŽ jau išsiaiškinome, kad jis klydo. Ko gero, klystate ir Jūs. Nebent parodytumėt, kur tai parašyta.


Pasirodo compress ratio yra suspaudimo laipsnis, o ne kompresija. Knygelėje nurodomas jis.

Čia iš vieno honda forumo paaiškinimas trumpas:

Suspaudimo laipsnis yra teorinis ir nekintantis. Tai santykinis dydis, išreiškiamas kaip degimo kameros ir cilindro darbinio tūrio santykis. PVZ 10:1, tai reiškia, kad darbinis cilindro turis nuo ART iki VRT yra 10 kartų didesnis nei degimo kameros tūris.
O kompresija yra dydis, parodantis, koks yra slėgis cilindre, ir, dėvintis varikliui, mažėja (neskaitant to atvejo, kai tepaliniai žiedai nusidėvėję, ant jų patenka tepalas ir dirbtinai sukelia kompresiją), pavyzdžiui 12 atmosferų.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
Vartotojo avataras
RPM
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 878
Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė RPM »

Pagarba, kad ryžaisi prikelti Dneprą o visi tik peikia ir retesnių modelių ieško, pamatysit ir Dneprai bus retenybė po gero dešimtmečio jų mažais teliks. Puikus motociklas jai rankos auga ne iš vietos ka jau be padarysi.
Naudotos ir naujos Ural/Dnepr/K750/Jawa/Iž detalės
Dalių smėliavimas;
Aliuminio stikliavimas, poliravimas;
Paruošimas chromavimui.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

manciusm rašė:
Raimis rašė:Su temos autoriumi AŽ jau išsiaiškinome, kad jis klydo. Ko gero, klystate ir Jūs. Nebent parodytumėt, kur tai parašyta.


Pasirodo compress ratio yra suspaudimo laipsnis, o ne kompresija. Knygelėje nurodomas jis.

Čia iš vieno honda forumo paaiškinimas trumpas:

Suspaudimo laipsnis yra teorinis ir nekintantis. Tai santykinis dydis, išreiškiamas kaip degimo kameros ir cilindro darbinio tūrio santykis. PVZ 10:1, tai reiškia, kad darbinis cilindro turis nuo ART iki VRT yra 10 kartų didesnis nei degimo kameros tūris.
O kompresija yra dydis, parodantis, koks yra slėgis cilindre, ir, dėvintis varikliui, mažėja (neskaitant to atvejo, kai tepaliniai žiedai nusidėvėję, ant jų patenka tepalas ir dirbtinai sukelia kompresiją), pavyzdžiui 12 atmosferų.


Taip, tai tikrai būsiu sumaišęs, 7.0:1 reiškia visai ką kita.
izh56
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 04 Kov 2011, 21:25
Miestas: kupiškis

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė izh56 »

stai tokios sakes
Prikabinti failai
Nuotrauka0284.jpg
Nuotrauka0283.jpg
Skelbti atsakymą