III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Užsiregistravo: 2011 Lap 26 Šeš, 15:43 Pranešimai: 862 Miestas: Vilnius
manciusm rašė:
Nors po ilgų ieškojimų įsigijau naujas senų atsargų padangas - nusprendžiau jų nemontuoti. Vis tik jos vertingesnės kitokiam projektui nei mano. Turiu 5vnt., įdėtos pardavimų skiltyje.
Nupirkau šiuolaikines dėvėtas Mitas Speedway SW-07 padangas. Jei su motociklu susigyvensim ir norėsis važiuoti daugiau - apausiu naujomis šiuolaikinėmis padangomis. Už šias mokėjau apie 40-50Lt/vnt.
Sumontavau pats namų sąlygomis. Rankų, kojų pagalba. . Nenaudojau jokių įrankių. Tik solidolą.
Sudėtos naujos kameros. Jas pirkau Fino gvėj. Mokėjau apie 30Lt/vnt.
Rezultate - 4 gražūs ratai laukiantys kelio!
Ar ant stipinu galvuciu uztempei gumine juostele, kad kameros nepratrintu?
Užsiregistravo: 2012 Lap 06 Ant, 23:01 Pranešimai: 176 Miestas: Vilnius
to AGspecial ir darinux - ačiū už palaikymą! tokie postai įkvepia noro tęsti projektą, kai sunku. . Ypatingai malonu, kai gerą žodį parašo meistrai į kurių darbus prieš pradėdamas savo lygiavausi - Zergman, AGspecial, jawistas, Stumoklis24, boolidas ir kt.
to marjaxxx - dėkui už patarimą. nebuvau tokio girdėjęs. bet google panašių minčių jau radau. gerai, kad padangos ne naujos, tai ne taip ir bus gaila, jei kažkas bus ne taip. montuojant kitas padangas nusipirksiu specialios pastos.
to evris - žinoma dėjau. originalias kur ir pats parūpinai. . šitą gumą ir naktį prikeltas nepraleisčiau. . vaikystėje n+k dviračių ratų remontuota.
_________________ Jawa 638 su velorex 562 nuoma Motociklo su lopšiu nuoma:
Pats dirbau kažkada padangų montavime, tai pamokė mane, kad solidolas su betkokia guma nedraugauja. Jeigu turite galimybę, pabandykit pasiprašyti servise montavimo pastos. Jos jeigu šaukštą įkrės į stiklainiuką, tai užteksit ne vienam motociklui, o ir montuot bus smagiau, ir padangai ir ratlankiams sveikiau.
Užsiregistravo: 2012 Lap 06 Ant, 23:01 Pranešimai: 176 Miestas: Vilnius
Tęsiant ratų temą...
Pastovėjęs kurį laiką vienas ratas išsileido visiškai. Paaiškėjo, jog kamera su skyle. Teko lupti lauk. Klijuoti ir vėl montuoti.
Ar gavau brokuotą kamerą (Kinija greičiausiai visko padaro) ar pradūriau pats montuodamas (lyg ir švelniai viską dariau) - velnias žino. Skylutė buvo nedidelė. Nesimatė mechaninių veiksnių.
Tad patarimas - dėl šventos ramybės net ir naują kamerą pripūskit prieš montuojant.
Užsiregistravo: 2012 Lap 06 Ant, 23:01 Pranešimai: 176 Miestas: Vilnius
Reduktorius.
Šitas gražuolis pas mane surinktas gulėjo jau senokai. Kol vieną dieną verčiant dėžutę su dalimis radau nepanaudotą įvorę. . Taip taip. Surenkant buvau praleidęs šitą detalę (įvorė su veltiniu). Tad teko skrosti dar kartą ir perrinkti. Senas veltinis buvo pagyvenęs, tad evris parūpino naują. Ir finale surinktas jau normaliai. .
Užsiregistravo: 2012 Lap 06 Ant, 23:01 Pranešimai: 176 Miestas: Vilnius
Variklis!
Su varikliu žaidimo su perrinkimais buvo jau daugiau. Ir manau čia dar ne pabaiga. .
Visų pirma surinktas variklis stovėjo ant žemės (su kartonu) ko pasekoje įvyko kažkokia cheminė reakcija ir buvo nugraužtas naujas karterio cinkas. Nuėmiau jį ir percinkavau iš naujo. Surinkus ir užpylus tepalais paaiškėjo, kad guminė tarpinė yra šlamštas vertas šiukšlių dėžės. Veržiant karterį ji nė velnio nesandarina o slysta į šoną. O tepalas sunkiasi net varikliui nedirbant. Tad laukia dar kartą karterio permontavimas. Patariu naudoti elementarų paranitą ar tiesiog specialų silikoną.
Remontuojant šį KMZ turėjau patirties su Jawa, kur supratau ką reiškia varikliui gera kompresija. Pamatavus šaltą variklį (5bar ir 7bar kitam) supratau, kad iš akies nusprendęs pataupyti ant naujų stūmoklių - klydau. Nuėmiau cilindrus, nuvežiau į Asvelą, kur jie buvo nušlifuoti iki 1 remonto. Sudėti nauji žiedai, pirštai. Dabar kitas reikalas. Turim apie 9-10bar šaltame.
Nauji karbiuratoriai nepritaikyti MT. Teko pagaminti prailginimus. Juos pagamino senelis su tėčiu. . Prie projekto rankas pridėjo jau 3 kartos reiškiasi. . Prailginimų kokybė sakyčiau žymiai geresnė nei dalių, kurias gaunu iš UKR.
Na ir keli pažaidimai stende. Idealu nėra, bet variklis kuriasi lengvai. Pareguliuojant pagauni normalų darbą. Tačiau pradėjus važiuoti net neabejoju, kad reguliuoti reikės vėl.
Užsiregistravo: 2005 Lie 08 Pen, 20:02 Pranešimai: 470 Miestas: Šiauliai
Nesuprantu kam uždėjai tuos senelio su tėvu darytus prailginimus. Korbiuratoriai kažkur rėmėsi? Kuo storesnis buterbrodas, tuo didesnė tikimybė, kad per jį kur nors ims siurbti orą. Oro padavimo vamzdžiai dabar nebus perilgi?
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 60 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume