Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Klasikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 04 Sau 2011, 12:38
Miestas: Vilnius-Ignalina

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Klasikas »

Eisinas rašė:Kas blogo atsitiktų jei motociklas būtų visas išrinktas, visos dalys nuvalytos, atnaujintos, perdažytos buvusiomis spalvomis, o susidėvėjusios detalės pakeistos geromis?

Jei sieki unikalumo tai dažyti neverta! Nuo dažymo geriau nevažiuos :-)
Technika kaip moteris, ją reikia mylėti ir ji tau atsakys tuo pačiu!
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

sveikinu, Geros būklės motociklas!
Žinot, spalva originali ir, manau, dar galima rasti detalių tokios pat spalvos. Jeigu neskubat, luktelkit, gal koks forumietis ras ant aukšto nuo senų laikų.
Aišku, gal ir šviesa pas jus per daug apgaulinga garaže...
Variklis veikia?
Kelinti metai?
Geras numeris!!!
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Vikas »

Kokie spidometro parodymai (kilometraza turiu omeny)?
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Vikas »

jakovlevas rašė:sveikinu, Geros būklės motociklas!
Žinot, spalva originali ir, manau, dar galima rasti detalių tokios pat spalvos. Jeigu neskubat, luktelkit, gal koks forumietis ras ant aukšto nuo senų laikų.
Aišku, gal ir šviesa pas jus per daug apgaulinga garaže...
Variklis veikia?
Kelinti metai?
Geras numeris!!!


Pagaminimo metai 76 (atidziau persakitykit temos pavadinima ;) )
Eisinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 26 Spa 2011, 11:34
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Eisinas »

Klasikas rašė:
Eisinas rašė:Kas blogo atsitiktų jei motociklas būtų visas išrinktas, visos dalys nuvalytos, atnaujintos, perdažytos buvusiomis spalvomis, o susidėvėjusios detalės pakeistos geromis?

Jei sieki unikalumo tai dažyti neverta! Nuo dažymo geriau nevažiuos :-)

Gal jis jau perdažytas, kokias 1987 m., tai negi jau sugadintas? Pamenu kai toks riogsojo parduotuvės kampe, naujas, bet jau apibražytas, nes tais laikais tokia buvo pakavimo ir gabenimo kultūra. Nors buvo deficito laikai, bet šio niekas neskubėjo pirkti.
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Malonu matyt, jog tema sulaukė susidomėjimo. Gavau ir asmeninių žinučių ta tema. :) . Mano draugų tarpe visi jau kaip sakant "išaugo" iš tokių užsiėmimų ir dabar toks jaučiuosi truputį balta varna, kai tempiu kokį surūdijusį eksponatą matydamas jame vertę. Čia bendraminčių netruksta ir tai džiugu.

Dėl dažymo-nedažymo. Ne tas čia atvejis kai pvz. mašinos sparnas parudijęs ir gali privest padažęs ta vietą. Čia 70% ploto reikėtų tvarkyt, tad mano nuomone:
1 var. - nedarai nieko, užkoncervuoji ir pamiršti;
2 var. - tvarkai iš esmės kokybiškai, stengdamasis išlaikyti autentiškumą; - tą ir bandysiu padaryt, nebediskutuokim.

Prabėgęs šis moto apie 14.000km.

Įsigijimo kaina tegul lieka man, jei jūs nieko prieš. Aš parašysiu apie darbų kainas, kurių reikės.

Variklio kurt nebandžiau, nes kaip minėjau degimas surūdijęs, išrinktas, laidai nutraukioti. Nors kompresiją matavau, tai kaip ir normaliai. Apie 6-7atm. Knygelėje rašo turi būti ~7atm. Buvęs šeimininkas minėjo, kad stumoklius žiedus į pabaigą buvo keitęs.

Darbai buvo pradėti truputį ankščiau nei užvedžiau temą, tad dar kelis postus padarysiu.

Ardymo darbų kelios akimirkos.
Prikabinti failai
IMG_0142.jpg
IMG_0125.jpg
IMG_0150.jpg
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Išmontuoti ratus savo jėgom nesugebėjau. Vietiniam servise priderinę stakles šiaip ne taip išmontavo. (10Lt/vnt.) . Vaizdelis aišku nekoks. Ratlankiai keliais sluoksniais išrūdiję. Viena dalis ratų stipriai papuvus. Matyt kur stovėjus ant žemės be oro. Ten praktiškai visi stipinai lūžo. Dalis stipinų kaip minėjau keisti vinimis :) . Matyt negavo originalių.

Šiuo metu ratlankiai apvalyti, sutepti rūdžių surišėju. Laukia smėliavimo. Sveiki stipinai laukia valymo darbų, šveitimo, sriegio valymo, cinkavimo. ~50vnt reikia nupirkti papildomai.

Dvi padangos neblogos - viena iš jų matosi keista 1982 metais. Kita originali 1976 metų matyt buvus atsarginė dar nebloga. O dviems originalioms kaput. Laukiu iš forumiečio autentiško rašto senų laikų padangų. Jei nemeluoja viena iš jų nauja. Kameros dvi originalios su skylėmis - bandysiu vulkanizuot.

Stebulėse išmontuoti guoliai, visos įvorės, salnykai. Jie bus keičiami naujais.
Prikabinti failai
IMG_0158.jpg
IMG_0160.jpg
IMG_0173.jpg
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Dar kelios foto iš ratų išrinkimo darbų
Prikabinti failai
IMG_0187.jpg
IMG_0194.jpg
IMG_0190.jpg
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė jakovlevas »

Nevažinėkit tom senom padangom, nes jeigu palyja tai blogiau nei ant pliko ledo, iš patirties sakau. Rusijoj vis dar gamina tokio pat rašto ir išmatavimų, jeigu norit originalumo. Jos minkštos, BET gal jie ten ko nors pagaili įdėt, nes bent jau man asmeniškai susivažinėjo labai greitai.
Dabar važinėju su MITAS 4,00-19, H02, bus jau antras sezonas kol kas tikrai puikiai.
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Pirmos problemos su kuriomis susidūriau. Ardant priekines šakes radau abi lūžusias spyruokles, viena šakių plunksna nutrintu kraštu. Nutrintas sriegis. Kokiu būdu tai atsitiko neįsivaizduoju, kadangi ten juk ant viršaus užsisuka "veržlė" su salnyku ir pan. Pasiduodu. Gal kurį laika ji buvo atsisukus, užkilus į viršų po amortizatorių "vėliavėle" ir tada jos kraštas nutrynė? No idea. Gal kas matę tokį atvejį?

Geriausia, kad savaitgalį parsitempiau MT10-36 rėmą su šakėmis ir
1 - ardant radau dar labiau sulūžinėjusias spyruokles - į tris dalis abi. Aišku pasidarė, kad lūžusias nedėsi. Nes jos lūžę išeina i šonus, užsiklynina ir nedirba amortizatoriai. ardant jas teko iškalt. Įdomu ar jos susivirintų? Jei negausiu sveikų tinkančių reiks pabandyt.
2 - pasirodo šakių plunksnos (turiu minty chromuotos apatinės dalys) skiriasi nuo MT10. Pas mane su tepalo išleidimo skylutėmis, o ant naujesnio jų jau nėra. Jei nagausiu sveikos originalios plunksnos, turbūt reikes apvirinti, nutekinti ir persriegti sriegį.

Beje simboliška kaina atiduočiau visa MT10-36 rėmą be dokumentų. Su palūžusiomis šakėmis. Jei kam aktualu - PM.
Prikabinti failai
20121206_222956.jpg
20121206_222854.jpg
20121206_223226.jpg
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
Skelbti atsakymą