Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Giedrius.S
|
Parašytas: 2014 Bir 13 Pen, 3:11 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Vas 20 Ket, 22:48 Pranešimai: 24
|
Šiandiena gerai dirbosi, vos ne vos demontavom visą išmetimo sistemą (panaudojom raktus, bulgarkę, atsuktuvą, laužimo, lenkimo, psihokinetinę ir kitas jėgas...), 50% variklio laidelyno neliko - labai sunku atjungti, nes priėjimo, nėra, tenka apardyti nemažai variklio, kad vieną laidą atjungčiau... Pradėjom krutininti bendzino baką, yra įpilimo šlangos-vamzdžio laikiklis - 1 nuotrauka, neatsisuko varžtai, tai kiek truktelėjus su ranka - atsisuko visi keturi varžtai Paskui dar demontavom bako apsaugas na ir taip toliau Ai dar bloga naujiena ta, kad trūkę išmetimo kolektorius ties bloku, tiesiog pusiau... Šiaip darbai juda kruta, smagu visai, visi varžtai atsisuka, išsitraukia arba nusisuka supuvusi galva Ketvirtoje nuotraukoje Tadas, geras pagalbininkas.
Prikabinti failai: |
1.jpg [ 119.84 KiB | Peržiūrėta 3248 kartus(ų) ]
|
2.jpg [ 102.46 KiB | Peržiūrėta 3248 kartus(ų) ]
|
3.jpg [ 97.04 KiB | Peržiūrėta 3248 kartus(ų) ]
|
4.jpg [ 99.21 KiB | Peržiūrėta 3248 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Giedrius.S
|
Parašytas: 2014 Rgp 10 Sek, 0:11 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Vas 20 Ket, 22:48 Pranešimai: 24
|
Sveiki visi, projektas vėl juda, teko apturėti avariją... Tai mėnsį rinkau mazdą, o Nissanas kantriai laukė.
Šiandiena visą dieną prie Nissano praleidau. Laabai gerai sekėsi, viskas atsisuko, pavyko nuimti prietaisų skydelį, dabartis tiek laidų, kad žymėsiu ir rūšiuosiu keletą dienų, kad paskui surinkti sugebėčiau. Nurinkau visą elektroniką iš variklio skyriaus, bagažinės ir salono. Šiaip viskas ok, laidai nenupuvę, nesuaižėję ir nesioksidavę jungtys. Labiausiai mane neramina, kad yra krūvos laisvų jungčių visoje mašinoje, ypač variklio skyriuje, suskaičiavau gal 12, reikės anksčiau ar vėliau atkasti kas ir kur, tada tai bus... Išrinkau langų apiplovimo sistemą. Pradėjau išrinkinėti vairo mechanizmą, bet sutemo ir nuovargis padarė savo, teko palikti kitai dienai. Dar nusimato kokia minimum savaitė laiko dalių, varžtų rušiavimu. Gal atsirastų norinčių - savanorių ateinančiai savaitei man pagelbėti išimti varinklį su gerve? Užtruktumėt max 30 min. PM.
|
|
Į viršų |
|
|
Giedrius.S
|
Parašytas: 2014 Rgp 11 Pir, 10:08 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Vas 20 Ket, 22:48 Pranešimai: 24
|
Siandiena padirbeta keleta valandu, bet efektyviai. Atjungti beveik visi laidai varuotojo paseje. Nuimtos vairuotojo puses durys, ir sugebeta reme atjungti ju laidu ir fiskiu misraine. Rastas dar vienas kompas, apie kuri manualuose nerasta duomenu, nemazai laidu randasi kebulo viduje, va is ten juos iskrapstyti tai... sunku... Kad juos istrauktum tenka ardyti "fiskes", nes kai kurios yra net 10cm plocio. Siaip viskas puikiai ir gerai ardosi, tik reikia neskubeti. Jauciu, kad su tuo, gerai ardosi atssimsiu, kai pradesim ardyti vaziuokle.
Prikabinti failai: |
111.jpg [ 117.94 KiB | Peržiūrėta 2735 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Giedrius.S
|
Parašytas: 2014 Rgp 16 Šeš, 22:53 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Vas 20 Ket, 22:48 Pranešimai: 24
|
Sveiki visi.
Kadangi teko kraustytis į kitas patalpas - mini garažą, variklio nespėjau išimti. Šiandiena atjungiau bedzino baką, šlangos ir pajungimas kaip visada perpuvę kiaurai... Variklis jau kabo ant dviejų varštų ir hidraulinio pakelėjo, pirmadienį imsiu. Pastebėjau, kad greičių dėžę jungia su varikliu 4 varžtai... O turi būti 8...
Kadangi automobilio ardymas eina link pabaigos, pradėjau komplektuoti smėliavimo įrangą, jau įsigijau du naujosios vilnios kompresorius, nusipirkau zilo seną dujų balioną 200l bus kaip resyveris, automatika supirkta. liko perrinkti, pakeisti tepalus, elektronika pakeisti, pavirinti, aušinimą padidinti ir bus per akis.
Kitą savaitę eisiu pas profus virinimo pamokų. Dėkui Mindaugui, kad sutarė.
Gera žinia, nuėmus benzino baką - stebuklas, rudžių nesimato net kokį kvadratinį metrą... Vadinasi reikės dugnui vietoje keturių kvadratinių metrų skardos - trijų... :)
P.S Jei kas turit donorinį rėmą, duokite žinoti, ateičiau su bulgarke į svečius su daug alaus :)
Na ir žinoma kaip gi be nuotraukų.
Prikabinti failai: |
111.jpg [ 213.96 KiB | Peržiūrėta 2381 kartus(ų) ]
|
112.jpg [ 220.08 KiB | Peržiūrėta 2381 kartus(ų) ]
|
113 (1).jpg [ 222.9 KiB | Peržiūrėta 2381 kartus(ų) ]
|
114.jpg [ 236.73 KiB | Peržiūrėta 2381 kartus(ų) ]
|
115.jpg [ 219.44 KiB | Peržiūrėta 2381 kartus(ų) ]
|
116 (1).jpg [ 248.01 KiB | Peržiūrėta 2381 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Giedrius.S
|
Parašytas: 2014 Rgp 17 Sek, 21:43 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Vas 20 Ket, 22:48 Pranešimai: 24
|
Šiandiena atjungiau ir išėmiau, sankabą, stabdžių sistemą, visus pedalus. Išėmiau visus laidus, po prietaisų skydeliu esančią garso izoliaciją. Apvaliau kažkiek vidų.
Klausimas man iškilo, gal seni vilkai pagelbėsit. Mašinos dugnos iš vidaus padengtas smalos "lakštais", jos storis apie ~4mm. Ji labai tvirta, elastinga ir labai gerai prilipusi, nepavyksta nei su atsuktuvu, nei su metaliniu sepečiu nuimti net kampo. Kaip ją pašalinti? Gal smėliuojant ją pavyks pašalinti? Gal kokių kitų būdų yra?
Giedrius
|
|
Į viršų |
|
|
pofke78
|
Parašytas: 2014 Rgp 17 Sek, 21:45 |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 10:23 Pranešimai: 1908 Miestas: Kaunas
|
Giedrius.S rašė: Mašinos dugnos iš vidaus padengtas smalos "lakštais", jos storis apie ~4mm. Ji labai tvirta, elastinga ir labai gerai prilipusi, nepavyksta nei su atsuktuvu, nei su metaliniu sepečiu nuimti net kampo. Kaip ją pašalinti? Gal smėliuojant ją pavyks pašalinti? Gal kokių kitų būdų yra?
Ralistai labiausiai sausą ledą myli. Arba ilgas ir nuobodus rankinis darbas.
|
|
Į viršų |
|
|
Giedrius.S
|
Parašytas: 2014 Rgp 19 Ant, 22:56 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Vas 20 Ket, 22:48 Pranešimai: 24
|
Na ką pirmadienį po darbo buvo laisviau, tai nulėkėm su Mindaugu ir išėmėm variklį. Pukiai pavyko :) O šiandiena ėmiau gramdyti smalą. Gana gerai sekėsi, kur plona smala, su savadarbe lopetėle ir guminiu plaktuku, be jokių problemų lupasi, po keleiviu eina 7mm storio, va ten teko šildyti, atgramdyti kampą su rankomis ir vynioti, traukti ir tt. Viskas darosi tik reikia neskubeti, nesužaloti supuvusių vietų, kad turėčiau formą nuo ko atkurinėti.
Na ir kelios nuotraukos.
Prikabinti failai: |
23.jpg [ 78.07 KiB | Peržiūrėta 2226 kartus(ų) ]
|
24.jpg [ 76 KiB | Peržiūrėta 2226 kartus(ų) ]
|
25.jpg [ 91.62 KiB | Peržiūrėta 2226 kartus(ų) ]
|
27.jpg [ 98.5 KiB | Peržiūrėta 2226 kartus(ų) ]
|
28.jpg [ 101.3 KiB | Peržiūrėta 2226 kartus(ų) ]
|
29.jpg [ 111.47 KiB | Peržiūrėta 2226 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Giedrius.S
|
Parašytas: 2014 Rgs 03 Tre, 15:32 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Vas 20 Ket, 22:48 Pranešimai: 24
|
Ahoy, Smalos nebeliko. Prasikeikiau su pakaba, jei ne spec šaldantis skysti, mirkymas, kaitinimas ir kitos inprovizacijos nebūčiau išėmęs galinės pakabos. Šiaip, kad kažkas perdaryta nesimato, reikės manualuose susitikrinti dėžę kas per pakaba. T ar NA
Liko tik priekinė pakabos dalis, tada imsimės tvirtinti rėmą laikinais lankais, kad pradėjus pjaustyti puvėkus, virinant nepažeisti kėbulo geometrijos. Smagu prie tokio automobilio darbuotis. Darbų pilna, mokytis yra kur, patirtis, žinių bagažas su kiekviena diena didėja.
Buvau kelis brangius donorus apžiūrėti - nieko gero puvėkai + daugiau problemų.
Prikabinti failai: |
ąąąą.jpg [ 115.5 KiB | Peržiūrėta 2093 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 79 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 19:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 11:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 22:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 19:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 16:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 15:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 22:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 14:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 22:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 1:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 21:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 23:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 22:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 22:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 22:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 15:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 11:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 9:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 13:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 8:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|