Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas Ural M67-36 remontas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Ural M67-36 remontas
Sveiki visi,
Nusprendžiau iškelti į dienos šviesą dar vieną projektėlį: Ural M67-36 remontą. Motociklas eilinis sovnarchozo tvarinys, niekuo neišsiskiriantis, todėl nuspręsta jį paprasčiausiai suremontuoti, kiek įmanoma laikantis išorinio originalumo. Motociklas įsigytas 2010 metais, matosi, kad iki to buvo nemylėtas ir neprižiūrėtas.
Nusprendžiau iškelti į dienos šviesą dar vieną projektėlį: Ural M67-36 remontą. Motociklas eilinis sovnarchozo tvarinys, niekuo neišsiskiriantis, todėl nuspręsta jį paprasčiausiai suremontuoti, kiek įmanoma laikantis išorinio originalumo. Motociklas įsigytas 2010 metais, matosi, kad iki to buvo nemylėtas ir neprižiūrėtas.
Paskutinį kartą redagavo PASHKA31 31 Rgp 2016, 21:39, redaguota 1 kartą(us).
Re: Ural M67-36 remontas
Sekmes tvarkant si zirga !
Paskutinį kartą redagavo Vikas 04 Lap 2014, 10:29, redaguota 1 kartą(us).
Re: Ural M67-36 remontas
Vėliau buvo nuplautas ir apkultūrintas. Sutvarkius degimą ir maitinimą netgi pradėjo važiuoti. Visi mazgai gerokai susidėvėję, iš variklio sklido nesmagūs garsai (kaip vėliau paaiškėjo labai sudilę skirstymo dantračiai).
Re: Ural M67-36 remontas
Pernai motociklas buvo pilnai išardytas ir prasidėjo eiliniai šio etapo darbai: smėliavimas, virinimas, gruntavimas, defektų nustatymas, komplektavimas ir t. t. Šių darbų foto nėra. Motociklo ir lopšelio rėmai, galinės šakės, priekinių šakių vėliavėlės bei daugumą kitų dalių nudažytos milteliniu būdu spalva artima originaliai (RAL 6013). Surinktas variklis. Pagaminti nauji stūmokliai su Opel žiedais pagal krosinio Uralo stūmoklius, prašlifuoti senieji cilindrai (didelis dėkui kolegai ArNaS^). Įdėtas naujas alkūninis velenas, pirštai, skirstymo dantračiai, skirstymo velenėlis, guoliai, riebokšliai. Uždėtas gilintas karteris ir specialus tepalo siurblys. Perrinktos galvutės, įdėtos bronzinės įvorės, uždėti vožtuvų riebokšliukai.
Re: Ural M67-36 remontas
Vikas rašė:Sekmes tvarkant si zirga !
Ačiū.
Pagaliau vėžlio žigsniu prasidėjo surinkimo darbai. Į dienos šviesą ištrauktas rėmas, uždėta galinė šakė ir amortizatoriai. Senuosius amortizatorius išmečiau, nes išardęs dar tokio siaubo nebuvau matęs: vietoj skysčio išpyliau rūdžių ir smėlio mišinį, stūmokliai taip sudėvėti, kad jų dalis susitrynusi, vieno strypas sulenktas. Turėjau kitus naujus amortizatorius, bet jie turbūt yra nuo M63 modelio, o gal ir M67 buvo statomi? Man jie žymiai gražesni, todėl pasirinkau juos. Amortizatoriai perrinkti, nudažyti milteliniu būdu, kas reikia nucinkuota, pakeisti surūdiję nauji strypai, užpildyti tepalu. Neradau apatinių amortizatorių tvirtinimo varžtų, tai panaudojau Wurthe pirktus. Jų galvos 17 mm, o originalai, manau, turėtų būti 14 mm (foto įsuktas ne tas). Gal kada pakeisiu...
Paskutinį kartą redagavo PASHKA31 04 Lap 2014, 11:09, redaguota 1 kartą(us).
Re: Ural M67-36 remontas
Vakar išardyta turėta nauja Dnepr priekinė šakė. Iš jos bus panaudoti amortizatoriai su plunksnomis. Iš karto iškilo pora klausimų, kurių vėliau bus žymiai daugiau: ar tepalas į šakę pilasi per viršų, t. y. per ten kur užsisuka 36 mm veržlė ir kokį tepalą bei kiek pilti? Radau info 135 ml. variklio alyva. Ketinu pilti fork oil 10 klampumo. Ar nebus per skystas/klampus? Pasidalinkite patirtimi.
Re: Ural M67-36 remontas
PASHKA31 rašė:Vikas rašė:Sekmes tvarkant si zirga !
Ačiū.
Pagaliau vėžlio žigsniu prasidėjo surinkimo darbai. Į dienos šviesą ištrauktas rėmas, uždėta galinė šakė ir amortizatoriai. Senuosius amortizatorius išmečiau, nes išardęs dar tokio siaubo nebuvau matęs: vietoj skysčio išpyliau rūdžių ir smėlio mišinį, stūmokliai taip sudėvėti, kad jų dalis susitrynusi, vieno strypas sulenktas. Turėjau kitus naujus amortizatorius, bet jie turbūt yra nuo M63 modelio, o gal ir M67 buvo statomi? Man jie žymiai gražesni, todėl pasirinkau juos. Amortizatoriai perrinkti, nudažyti milteliniu būdu, kas reikia nucinkuota, pakeisti surūdiję nauji strypai, užpildyti tepalu. Neradau apatinių amortizatorių tvirtinimo varžtų, tai panaudojau Wurthe pirktus. Jų galvos 17 mm, o originalai, manau, turėtų būti 14 mm (foto įsuktas ne tas). Gal kada pakeisiu...
Turesiu originaliu varztu: apatiniai amortizatoriu, galines shakes tvirtinimo su uzlenkiama shaiba, priekines shakes apatinio tiltelio suverziantys plunksnas, gal dar kokiu, nepamenu. Cia bus lapkricio antra puse.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Re: Ural M67-36 remontas
PASHKA31 rašė:Vakar išardyta turėta nauja Dnepr priekinė šakė. Iš jos bus panaudoti amortizatoriai su plunksnomis. Iš karto iškilo pora klausimų, kurių vėliau bus žymiai daugiau: ar tepalas į šakę pilasi per viršų, t. y. per ten kur užsisuka 36 mm veržlė ir kokį tepalą bei kiek pilti? Radau info 135 ml. variklio alyva. Ketinu pilti fork oil 10 klampumo. Ar nebus per skystas/klampus? Pasidalinkite patirtimi.
Pyliau per virsu W10, gerai laiko Urale. Nemanyk, kad nauju shakiu nereikia perrinkti ir pasiziureti pavirsiu bei rieboksliu stovi. Isrinkes naujas MT shakes - pakeiciau riebokslius ir iskrapsciau solidolo frakcijos tepala is darbinio cilindro. Apie pavirsiu apdirbimo kokybe net nekalbu.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Re: Ural M67-36 remontas
Vakar vakare surinkta priekinė šakė, prieš tai išploviau vidų, nupoliravau amortizatorių vamzdžius, kurie, ačiū dievui, nebuvo surūdiję nuo ilgo stovėjimo. Riebokšliai vizualiai atrodo geri, gal laikys kurį laiką.