Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Patalpinu kelias nuotraukas kaip pavyzdžius - kas atsitinka, kai nesilaikoma darbo technologijų. Šis automobilis buvusių savininkų buvo ruoštas dažymui. Visas automobilis nušpakliuotas ir nugruntuotas - darbo ir medžiagų sudėta daug, o rezultatas - sugadintas automobilis. Teks viską smėliuoti, net ir ten kur špaklius dar neatšokęs.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Iškilo klausimas. Gal kas žinote kas buvo tepama iš tokio prietaiso. Turiu tokį spėjimą, kad tepamos sankabos ir stabdžių pėdalų svirtys, bet vietų kur pajungi vamzdelius nesimato
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Tikiuos žinot, kad negalima smėliuoti išorinių skardų. Smėliasrovė subanguoja skardą.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Kad smėliasrovė banguoja skardas girdėjau. Bet be smėlio neapsieisiu. Bandysiu atsargiai smėliuoti - neužkaitinant metalo. Kaip pavyks nežinau. Žinoma smėliuosiu ne su pramonine smėliasrove kuri muša į metalą plačia srove.
Būtų Vaidotai labai gerai kad dėl šio klausimo pasidalintumėt patirtim - kas atsitinka kad metalų plokštumos deformuojasi?
Būtų Vaidotai labai gerai kad dėl šio klausimo pasidalintumėt patirtim - kas atsitinka kad metalų plokštumos deformuojasi?
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Visur kur skarda išlenkta dideliu radiusu, jos stabilumas yra labai trapus. Tai automobilio "oda"-stogas, sparnai, durys kapotai. Kita vertus tų pačių dalių rėmai, kurių plotai ir lenkimų radiusai maži, išlieka nepakitę. Reiktų naudoti minkštą abrazyvą, sodos ar plastiko granules. Mano atveju tai šlifavimas, mentelė su fenu, cheminės medžiagos.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Sveiki. Kategoriškai nepatariu smėliuoti vidines detalių plokštumas. Išorė nebijo, nebent skarda labai plona. Dirbdamas su smėliasrove pastebėjau vieną keistą fenomeną, kad skarda riečasi prieš oro/smėlio srovę. Taigi, pavyzdžiui, jeigu pavarysi į durų vidų skarda ir įkris į vidų. Tas pats ir su variklio ir bagažinės dangčiais. Teorijos yra daug, išimčių taip pat - visko neaprašysi. Ir, be abejo, pagarba "Furgonetės" gaspadoriui - reto kruopštumo darbas .
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Smėliuoti pačiam nepavyko, nes padengta storai glaistu, gruntais ir turimai mėgėjiškai smėliasrovei nepakanka oro srauto.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Pritaikyti verstuvai. Vartosi lengvai - patogu dirbti.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Sulaukus sausų orų buvo vežama smėliuoti.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Smėliuota visur kur tik priėjo. Grįžimas po smėliavimo.