Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Patalpinu kelias nuotraukas kaip pavyzdžius - kas atsitinka, kai nesilaikoma darbo technologijų. Šis automobilis buvusių savininkų buvo ruoštas dažymui. Visas automobilis nušpakliuotas ir nugruntuotas - darbo ir medžiagų sudėta daug, o rezultatas - sugadintas automobilis. Teks viską smėliuoti, net ir ten kur špaklius dar neatšokęs.
DSC04999.JPG
DSC05001.JPG
DSC05002.JPG
DSC05017.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Iškilo klausimas. Gal kas žinote kas buvo tepama iš tokio prietaiso. Turiu tokį spėjimą, kad tepamos sankabos ir stabdžių pėdalų svirtys, bet vietų kur pajungi vamzdelius nesimato :galvoti:
DSC05004.JPG
DSC05006.JPG
DSC05008.JPG
DSC05007.JPG
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Vaidotas73 »

Tikiuos žinot, kad negalima smėliuoti išorinių skardų. Smėliasrovė subanguoja skardą.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Kad smėliasrovė banguoja skardas girdėjau. Bet be smėlio neapsieisiu. Bandysiu atsargiai smėliuoti - neužkaitinant metalo. Kaip pavyks nežinau. Žinoma smėliuosiu ne su pramonine smėliasrove kuri muša į metalą plačia srove.
Būtų Vaidotai labai gerai kad dėl šio klausimo pasidalintumėt patirtim - kas atsitinka kad metalų plokštumos deformuojasi?
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Vaidotas73 »

Visur kur skarda išlenkta dideliu radiusu, jos stabilumas yra labai trapus. Tai automobilio "oda"-stogas, sparnai, durys kapotai. Kita vertus tų pačių dalių rėmai, kurių plotai ir lenkimų radiusai maži, išlieka nepakitę. Reiktų naudoti minkštą abrazyvą, sodos ar plastiko granules. Mano atveju tai šlifavimas, mentelė su fenu, cheminės medžiagos.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė Black »

Sveiki. Kategoriškai nepatariu smėliuoti vidines detalių plokštumas. Išorė nebijo, nebent skarda labai plona. Dirbdamas su smėliasrove pastebėjau vieną keistą fenomeną, kad skarda riečasi prieš oro/smėlio srovę. Taigi, pavyzdžiui, jeigu pavarysi į durų vidų skarda ir įkris į vidų. Tas pats ir su variklio ir bagažinės dangčiais. Teorijos yra daug, išimčių taip pat - visko neaprašysi. Ir, be abejo, pagarba "Furgonetės" gaspadoriui - reto kruopštumo darbas :labas: .
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Smėliuoti pačiam nepavyko, nes padengta storai glaistu, gruntais ir turimai mėgėjiškai smėliasrovei nepakanka oro srauto.
DSC05037.JPG
DSC05039.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Pritaikyti verstuvai. Vartosi lengvai - patogu dirbti.
DSC05186.JPG
DSC05189.JPG
DSC05188.JPG
DSC05195.JPG
DSC05196.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Sulaukus sausų orų buvo vežama smėliuoti.
DSC05202.JPG
DSC05207.JPG
DSC05208.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette

Standartinė kęstutis »

Smėliuota visur kur tik priėjo. Grįžimas po smėliavimo.
DSC05219.JPG
DSC05220.JPG
DSC05226.JPG
DSC05239.JPG
Skelbti atsakymą