Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Išardytas galinis tiltas. Ką buvo galima - smėliuota, kitos dalys šveistos vėliniu šepečiu.Pakeisti amortizatorių selinblokai.
Paskutinį kartą redagavo kęstutis 08 Rgs 2018, 23:04, redaguota 1 kartą(us).
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Per galinį reduktorių buvo pribėgę į kardano apsauginį vamzdį tepalo. Nors ten jo neturi būti nes stovi tepimo taškas. Na maniau kad rasiu blogą riebokšlį. Bet išardžius radau ten fibrą ir ji kaip nauja. Apsauginis dangtelio guminis žiedas taip pat geras. Tai net nežinau kaip tas tepalas kardane atsiranda Na galvoju renkant ten papildomai ir riebokšlį pastatyti.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Fibra.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Smėliuota ir gruntuota priekinio tilto dalys ir galinės spyruoklės.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Renkamas galinis tiltas. Supirkti pusašių riebokšliai, guoliai pusašių ir galinio reduktoriaus slieko, bei papildomas riebokšlis reduktoriui.
Susidūriau su įdomiu faktu apie guolius. Reduktoriaus slieko guoliai yra 7305 ir 7306 (rutuliniai - atraminiai ir veržiami). Ieškant parduotuvėse kiša kūginius su užrašais 30305 ir 30306 - neva tas "7" reiškia kūgį, o kad parašyta vietoje 7 - 30 tai kitas žymėjimas atitinkantis europinius standartus. Matmenys atitinka , bet konstrukcija ne. Tačiau specializuotuose parduotuvėse radau ko reikia ir jie su žymėjimu "7". Renkant reduktoriaus vietą per kurią gali patekti tepalas į kardaną, pastačiau naują sandarinimo žiedą, išbandžiau ar prispaus fibrą (dangtelis pakilęs prie fibros, veržiant kardaną jis susivienodins su korpusu ir tiek prispaus fibrą). Na ir papildomai pastačiau riebokšlį , kad jei fibra praleis, riebokšlis sulaikys.
Susidūriau su įdomiu faktu apie guolius. Reduktoriaus slieko guoliai yra 7305 ir 7306 (rutuliniai - atraminiai ir veržiami). Ieškant parduotuvėse kiša kūginius su užrašais 30305 ir 30306 - neva tas "7" reiškia kūgį, o kad parašyta vietoje 7 - 30 tai kitas žymėjimas atitinkantis europinius standartus. Matmenys atitinka , bet konstrukcija ne. Tačiau specializuotuose parduotuvėse radau ko reikia ir jie su žymėjimu "7". Renkant reduktoriaus vietą per kurią gali patekti tepalas į kardaną, pastačiau naują sandarinimo žiedą, išbandžiau ar prispaus fibrą (dangtelis pakilęs prie fibros, veržiant kardaną jis susivienodins su korpusu ir tiek prispaus fibrą). Na ir papildomai pastačiau riebokšlį , kad jei fibra praleis, riebokšlis sulaikys.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pagamintos tarpinės, renkamas tiltas toliau....
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Varžtus valau su vieliniu diskiniu šepečiu.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Keliose nuotraukose aukščiau buvo nufotografuota kardano nuotrauka. Kaip suprantu dešinėje yra kardano velenas, o kairėje jo apsauga? Labai įdomus sprendimas. Čia to laikmečio "išmislas" ar tik šio modelio? Ir kaip tada jis jungiasi prie greičių dėžės? per kryžmę tikriausiai?
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Manau toks kardano principas tai to laikmečio konstrukcija daugeliui, nes ir pas mano Reno 1950m toks pat. Net nežinau ar toks konstrukcinis sprendimas geras. Sujungimui ten nepatogus priėjimas, tačiau besisukančio veleno apačioje nesimato (neapvynios žoles važiuojant per nepjautą pievą ).Jungtis tik per vieną kryžmę ir tokį šarnyrą kardano gale. Be to, tilto padėtis kad važiuojant nelakstytų galinis tiltas pirmyn ir atgal laiko kardano tas apsauginis vamzdis susijungdamas su greičių dėže per tą bumbulą ir kažkiek spyruoklės. Kad tiltas nelakstytų į šonus laiko viena traukė ir amortizatoriai.