PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pats liukas taipogi nukentėjęs nuo korozijos "kirminų", kurie lizdelius suka tarp konstrukcijos sutvirtinimo elementų ir ten dauginasi pragriauždami kiaurai. Sugebėjo sugriaužti ir spyruokliuojantį strypą kuris reikalingas liuko prispaudimui prie rėmo. Šiam reikalui pagaminti pasitarnavo grėblio segmentas.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Įdomumo dėlei. Galbūt tai viena iš buvusių originalių spalvų.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Žinoma kad gali būti viena iš buvusių spalvų. Kai gerai blizga šiam modeliui visos pastelinės spalvos atrodo neblogai. Kažkada esu šia spalva "valentina" dažęs žigulį .
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Kelios nuotraukos iš durų tvarkymo darbų.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Sekantis planuojamas darbų etapas, tai virinimo siūlių hermetizavimas, dugno iš abiejų pusių, bei sparnų ir posparnių iš ratų pusių dengimas antikorozinėmis dangomis, durelių iš vidaus dengimas antikorozine danga.
Siūlių hermetizavimui planuoju naudoti TROTON hermetiką, kuris tepamas teptuku. Dugnui ir durims "graviteksą" ARS ar SOLL gamintojų ir galutinį dugnui iš lauko sluoksnį su TROTON- UBS.
Gal kas siūlių hermetizavimo padengimui naudojate pistoletą - ar geriau nei teptukas?, manau tam reikalingi plokšti antgaliai, gal atskirai jų būna pirkt?
Na kol medžiagos nesupirktos, gal kas turite kokių pastebėjimų ar geresnių pasiūlymų šiais klausimais?
Siūlių hermetizavimui planuoju naudoti TROTON hermetiką, kuris tepamas teptuku. Dugnui ir durims "graviteksą" ARS ar SOLL gamintojų ir galutinį dugnui iš lauko sluoksnį su TROTON- UBS.
Gal kas siūlių hermetizavimo padengimui naudojate pistoletą - ar geriau nei teptukas?, manau tam reikalingi plokšti antgaliai, gal atskirai jų būna pirkt?
Na kol medžiagos nesupirktos, gal kas turite kokių pastebėjimų ar geresnių pasiūlymų šiais klausimais?
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Gal ką rimtesnio už Soll ir Troton produkciją? Juk tai Senukų ir turgaus reikalai. Visai neblogi, kai reikia dirbti ir parduoti, bet kai daromas toks projektas, žiūrėčiau į rimčiausius gaminius.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Žinoma kad galima pirkti ir firmų " brendų" produkciją. Bet klausimas ar ant tų smalų bus skirtumas. Yra tekę dirbti bendrai tiek su solo ir troton produkcija tai neteko pastebėti trūkumų ar skirtumų tarp brendų išskyrus kainą. Nors neaiškų ką tuo brendu šiuo metu būtų galima ir vadinti - negalima pasikliauti vien tik firmos reklaminiais triukais. Aišku pasitaiko ir nevykusių produktų, dėl to ir bandau sužinoti konkrečiai apie tas smalas.
Pačio projekto darbai sustojo iki pavasario, kai vėl bus maloniau prisiliesti prie šiltesnių geležų.
Pačio projekto darbai sustojo iki pavasario, kai vėl bus maloniau prisiliesti prie šiltesnių geležų.
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Nei reklamuot nenoriu, nei patart labai galiu, ale panaudojom Dinitrol kaip antikorozinę ir tuo pačiu kaip garsą slopinančią priemonę, tiesa, auto 2011, ale tėtis žada su ja vėžintis ilgai Kolkas viskas neblogai, tokia gana maloniai elastinga, kas keista, kad per 1,5 metų iš arkų vidaus dar neišplovė, nors važiuoja nemažai (kaip pvz. galima imti uždažomą Body smalą (numerio neatmenu) - po maždaug metų arkos vidus vėl tuščias ir švarus, aišku jau su rūdimis..).
Čia tikriausiai tamstos valia - su kuo dirbote ir galit stebėt kaip tos smalos per laiką elgiasi ir jei tenkina - naudokit jas, nes turbūt kiekvienam skirtingai šiuo klausimu..
Čia tikriausiai tamstos valia - su kuo dirbote ir galit stebėt kaip tos smalos per laiką elgiasi ir jei tenkina - naudokit jas, nes turbūt kiekvienam skirtingai šiuo klausimu..