Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Dar kelios nuotraukos.
Turiu komplekte originalų domkratą, ratų atsukimo raktą (jis naudojamas ir domkrato sukimui) ir užvedimo rankeną.
20190915_133507.jpg
20190915_133523.jpg
20190915_134001.jpg
20190915_133233.jpg
20190915_133312.jpg
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Projekto eigoje pavyko šiam modeliui susirasti kelis elektroninius failus - detalių išklotines; modelio tobulinimo pakeitimus pagal jo gaminimo metus.
Supirktos ir kelios knygelės. Iš retesnių ,tai šio modelio gamintojo sertifikatas.
20190915_140332.jpg
20190915_140825.jpg
Eisinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 26 Spa 2011, 11:34
Miestas: Vilnius

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė Eisinas »

Nesimato užvedimo spynelės, kaip užsiveda? Kam skirta maža rankenėlė prie vairo dešinėje pusėje? Kaip važiuoja? :)
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Automobiliui originaliai užvedimo spynelės su rakteliu nėra. Buvo galima tai papildomai užsisakyti ir įsidėti po vairo apačia. Tai pas manę jos ir nėra. 13- degimas (tik veikimas jungiklių atvirkščiai -jungiasi pastūmus, išsijungia patraukus), 8- starterio mygtukas. Norint užsivesti 13 pastumi ir 8 paspaudęs laikai. Užgesinimui 13 patrauki. Na užvedimo sistema kažkuo primena naujausius automobilius su stop-start mygtuku. Pasirodo mada grįžta iš senų laikų :susigedes: Prie vairo rankenėlė 2, tai gabaritai, trumpos, ilgos šviesos ir garsinis signalas. 5 kur klausėte, tai posūkių rankenėlė. 12-patsosas. 14- salono pečiuko ventiliatoriaus jungiklis ir jį sukant reguliuojasi sukimosi greitis. 10 ir 12 valytuvų variklis ir apiplovimas. Dar neįprastas trijų padėčių jungiklis -4, tai kaip suprantu to meto stovėjimo šviesos tamsiu paros metu. Paspaudus į kairę - įsijungia viena tik kairėje ant stogo esanti maža lemputė (pusiau raudona - balta), įjungus į dešinę -šviečia tik dešinėje stogo lemputė. Gabaritų šviesos priekyje ir gale tuomet nešviečia :D .
Dar neįprasta, kad nebuvo numatyta šoninių veidrodėlių, tik salone galinio vaizdo veidrodis. Tai rikiuojantis tenka pasukioti galvą į šonus ir stumiant atbulą persukti galvą atgal. Apkabinėti veidrodžiais kol kas nesinori, nes tektų gręžti skyles į sparnus, arba sukti ant durų juos prispaudžiant ties langais. Bet ant durų nepatogu, nes priekinės durys atsidaro antraip kaip įprasta, tai prisukus veidrodį ir atidarant duris vos nekliūtum už jo. Prieš važiavimą pasižiūriu ar keleivis prisisegęs saugos diržu, kreipiuosi iš įpročio ir pats pasiekti saugos diržą - o ten jų nėra :roll: . Važiavimui nepatogu ir 5 posūkių rankenėlė - ji kitoje pusėje nei įprasta. Pavaros 4 į priekį ir atbulinė. Jungiasi sklandžiai, bet vėl neįprasta. Stabdžiai geri, bet jie netokie kaip įprasta - reikalinga didesnė spaudimo jėga nes nėra stabdžių stiprintuvo. Važiavimui tai netrukdo, tik kai iš po važiavimo įlipi į kasdieninį transportą tai stabdžių pėdalas tampa per lengvas. Vedasi šalta ir šilta puikiai. Važiavimo dinamika lyginant su šiolaikiniais auto - pakenčiama. Variklis 1,3 litro. Senajame tech. pase buvo įrašas 40 arklių kaimenė, tai kai išvertė į kilovatus liko tik 29kW. Automobilis nėra lengvas, tai traukos pertekliaus nėra :D . Būtų įdomu sužinoti statistika, kiek Peugeot 203 yra registruotų Lietuvoje šiuo metu?
20190915_144936.jpg
DSC00523.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Truputi apie skysčius.
Į greičių dėžę ir galinį tiltą supyliau transmisinį tepalą 75w-90. Tik galvoju ar nereikėjo pilti - 140 klampumo?
Į stabdžių sistemą įpilta DOT4-SL.6. Jis pasižymi mažesniu klampumu, sklandesnis jo darbas.
Aušinimo skystis - Antifrizas G12(raudonas).
Pagal vartotojo knygelę į variklį reikėtu pilti alyvą -Mobiloil AF. Tokios rasti nepavyko :roll: . Teko truputi pasidomėti. Pasirodo tepalų gamintojai MOTUL, RAVENOL, MPM neužmiršo ir seno transporto gerbėjų. Yra atskiri variklio tepalai skirti tik seniems automobiliams. Tai 20W-50 mineralinė alyva su priedais. MOTUL fasuoja po 2 litrus. Tai nelabai patogu. 2 bakeliai mažoka, o 3 kaip ir per daug. MPM - 5 lirtrų, bet radau atsiliepimą kad nežinia kur pilstoma..... Taigi nupirkau RAVENOL 5 litrus.
DSC00534.JPG
DSC00528.JPG
DSC00532.JPG
DSC00533.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Automobilis sudalyvavo pirmajame renginyje -"Autoregata 2019". Įvyko sėkmingos automobilio "krikštynos" :puiku: .
Projekto darbus laikau užbaigtus.
Prasidės eksploataciniai reikalai ir su tuo susijusios išlaidos.
DSC00626.JPG
20191013_184311.jpg
20191012_142551.jpg
20191012_142528.jpg
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

....
20191012_123923.jpg
20191013_184529.jpg
20191013_184656.jpg
20191013_182730.jpg
Vartotojo avataras
Gintukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4780
Užsiregistravo: 08 Sau 2006, 15:47

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė Gintukas »

Užmatytas vakar Palangoje :puiku:
Prikabinti failai
P1110301.jpg
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė Raimis »

Pagaliau praeitą savaitgalį ir man teko garbė bei galimybė apžiūrėti ir pačiupinėti šį „mėtinuką“, taip pat gyvai susipažinti ir pabendrauti su kolega Kęstučiu. Buvome kaimynai parodoje. :labas:
Prikabinti failai
IMG_2565.JPG
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Standartinė kęstutis »

Sveiki. :labas:
Malonu prisiminti šiltą vasarą, dalyvavimus renginiuose ir susitikimus su bendraminčiais ir draugais. Pavyko būti užfiksuotam LRT televizijos - per "Daiktų istorijos" laidą. Buvo gražus kadras ir per TV6, kai rodė Aurum 1006 km lenktynes. Ten męs važiavome garbės ratą ir prieš startą kadre matosi prie mano auto stovintis gaidys, bei fotografų "mūšis".
Artėjant šventėm savo Pežui nupirkau dovaną :D , kelis jam skirtus remonto raktus - jų specifiniai griebtuvai, bet skirti eiliniams varžtams.
d47.png
d46.jpg
DSC03250.JPG
DSC03254.JPG
DSC03262.JPG
Skelbti atsakymą