Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas K-750M 1966
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: K-750M 1966
Sauniai einasi pasakojimas,laukiam tesinio.
Motociklų variklių remontas
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
K-750M 1966
Ačiū:)
Šiek tiek pertrauksiu pasakojimą, nes turiu klausimą kuris yra aktualus šiam momentui. Esu paruošęs beveik visas skardas smėliavimui ir gruntavimui, tačiau trūksta vienos kairės pusės vėliavėlės. Teisingiau aš ją turiu, bet ji nuo kito motociklo. Įdomu būtų sužinoti, nuo kurio būtent? Šios dvi skylės yra originalios, nes matosi štampavimo plokštuma. Gal Kas turit tokią, kokios man reikia (be jokių skylių), galėtumėt parduoti, ar keisti ar dar kaip nors sutartumėm?
Šiek tiek pertrauksiu pasakojimą, nes turiu klausimą kuris yra aktualus šiam momentui. Esu paruošęs beveik visas skardas smėliavimui ir gruntavimui, tačiau trūksta vienos kairės pusės vėliavėlės. Teisingiau aš ją turiu, bet ji nuo kito motociklo. Įdomu būtų sužinoti, nuo kurio būtent? Šios dvi skylės yra originalios, nes matosi štampavimo plokštuma. Gal Kas turit tokią, kokios man reikia (be jokių skylių), galėtumėt parduoti, ar keisti ar dar kaip nors sutartumėm?
K-750M 1966
Taip pat oro filtras: turiu įtarimą, kad jis yra nuo senesnio modelio, M-72, K750, nes dangtis yra metalinis. jei gerai supratau, 1966 metų K-750M turėtų dangtis būti plastikinis? O patys korpusai ar skyrėsi kuo nors daugiau?
Re: K-750M 1966
Sveiki.
Veliavele nuo naujasniu Dnepr markes motociklu. Ispaustoje vietoje tvirtindavosi atsvaistas.
Filtro dangtelis turetu buti bakelitinis. Kaip ir minejote, metalinis variantas ejo ant senesniu opozitu.
Svarbiausia, kad filtro korpusas butu be alsuoklio.
Veliavele nuo naujasniu Dnepr markes motociklu. Ispaustoje vietoje tvirtindavosi atsvaistas.
Filtro dangtelis turetu buti bakelitinis. Kaip ir minejote, metalinis variantas ejo ant senesniu opozitu.
Svarbiausia, kad filtro korpusas butu be alsuoklio.
K-750M 1966
Ačiū už informaciją. Bakelitinį dangtelį turiu, reikės tik percinkuoti prispaudimo liežuvėlį.
Toliau apie nuveiktus darbus. Reduktorius. Korpusas nusmėliuotas ir nustikliuotas, prieš tai sutvarkyti sriegiai, pusė jų buvo vos gyvi. Susuktos spiralės, dabar turėtų būti tvirčiau. Vietos, kur dangtelis prisisuka prie galinės šakės buvo gerokai pamaltos, t.y. uždėjus klibėjo aukštyn žemyn. Todėl buvo papildomai galuose pavirinta aliuminio, perteklius nufrezuotas. Dabar užsideda ant galinės šakės standžiai, klibėjimo nėra.
Toliau apie nuveiktus darbus. Reduktorius. Korpusas nusmėliuotas ir nustikliuotas, prieš tai sutvarkyti sriegiai, pusė jų buvo vos gyvi. Susuktos spiralės, dabar turėtų būti tvirčiau. Vietos, kur dangtelis prisisuka prie galinės šakės buvo gerokai pamaltos, t.y. uždėjus klibėjo aukštyn žemyn. Todėl buvo papildomai galuose pavirinta aliuminio, perteklius nufrezuotas. Dabar užsideda ant galinės šakės standžiai, klibėjimo nėra.
K-750M 1966
Dantračius palikau senus. Pagal nudilimo linijas panašu, jog jie buvo suleisti teisingai, tad surinkau taip, kaip buvo. Aišku pakeisti visi guoliai, riebokšliai. Labai smarkiai buvo išdilus kardano šakutė iš reduktoriaus pusės. Nelabai įsivaizduoju kaip riebokšlis sugebėjo išpjauti tokias rieves. Tokio paviršiaus nušlifuoti jau nebuvo šansų, tad jis aplamai kelis milimetrus nuimtas, ištekintas žiedas užmautas ant šakutės ir priklijuotas, taip atstatant reikiamą diametrą. Dabar tepalo neturėtų leisti. Pakeista nauja kryžmė. Taip pat nedėjau originalaus pagrindinio dantračio riebokšlio, nes kiek girdėjau atsiliepimų, jie nėra labai geri ir dažnai leidžia tepalą. Tad vietoj jo pritaikiau paprastą riebokšlį, ištekinta speciali įvorė, prilaikanti jį savo vietoje.
Paskutinį kartą redagavo Vima 11 Gru 2016, 22:32, redaguota 2 kartą(us).
Re: K-750M 1966
Vima rašė:Taip pat nedėjau originalaus pagrindinio dantračio riebokšlio, nes kiek girdėjau atsiliepimų, jie nėra labai geri ir dažnai leidžia tepalą. Tad vietoj jo pritaikiau paprastą riebokšlį, ištekinta speciali įvorė, prilaikanti jį savo vietoje.
Būtų įdomu pamatyti daugiau šios įvorės foto - suintrigavo labai
IŽ 56 - 1958m.
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
K-750M 1966
Na gal suklaidinau truputį rodykle parodytą detalę įvore pavadinęs. Pats riebokšlis tiko standartinis 45x58x7, o žiedo: 54x10x1 (vidinis diametras/ aukštis/ storis). Beje, žiedas galėtų būti kokiu puse mm aukštesnis. Būna, jog 58 mm riebokšlis nesilaiko korpuse, tokiu atveju reikia pagalvoti, kaip jį įtvirtinti. Mano atveju jis įsistatė pakankamai standžiai
K-750M 1966
Atnaujintas priekinių stabdžių diskas, percinkuoti stabdžių troso varžtai. Kaladėlių plėtimo mechanizmo dalys originaliai nebuvo cinkuotos, tad palikau taip, kaip yra
K-750M 1966
Pakeisti stabdžių kaladėlių andėklai. Naudojau šiuolaikines kniedes, jos kuo puikiausiai tiko. "Originaliūs" andėklai buvo iš kažkokios keistos medžiagos, primenančios diržus, kuriuos naudodavo įvairiems žemės ūkio mechanizmams sukti, tik dar su plieninėmis gyslomis. Dar dabar atsimenu kaip stabdžiai blokuodavosi vos tik stipriau paspaudus pėdalą