Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
jarukas89
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 499
Užsiregistravo: 03 Bal 2008, 19:31
Miestas: Ukmergė-Vilnius

Re: K-750M 1966

Standartinė jarukas89 »

Sauniai einasi pasakojimas,laukiam tesinio.
Motociklų variklių remontas
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Ačiū:)

Šiek tiek pertrauksiu pasakojimą, nes turiu klausimą kuris yra aktualus šiam momentui. Esu paruošęs beveik visas skardas smėliavimui ir gruntavimui, tačiau trūksta vienos kairės pusės vėliavėlės. Teisingiau aš ją turiu, bet ji nuo kito motociklo. Įdomu būtų sužinoti, nuo kurio būtent? Šios dvi skylės yra originalios, nes matosi štampavimo plokštuma. Gal Kas turit tokią, kokios man reikia (be jokių skylių), galėtumėt parduoti, ar keisti ar dar kaip nors sutartumėm?
Prikabinti failai
IMG_4691.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Taip pat oro filtras: turiu įtarimą, kad jis yra nuo senesnio modelio, M-72, K750, nes dangtis yra metalinis. jei gerai supratau, 1966 metų K-750M turėtų dangtis būti plastikinis? O patys korpusai ar skyrėsi kuo nors daugiau?
Prikabinti failai
IMG_4692.JPG
IMG_4693.JPG
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: K-750M 1966

Standartinė Vikas »

Sveiki.

Veliavele nuo naujasniu Dnepr markes motociklu. Ispaustoje vietoje tvirtindavosi atsvaistas.

Filtro dangtelis turetu buti bakelitinis. Kaip ir minejote, metalinis variantas ejo ant senesniu opozitu.
Svarbiausia, kad filtro korpusas butu be alsuoklio.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Ačiū už informaciją. Bakelitinį dangtelį turiu, reikės tik percinkuoti prispaudimo liežuvėlį.

Toliau apie nuveiktus darbus. Reduktorius. Korpusas nusmėliuotas ir nustikliuotas, prieš tai sutvarkyti sriegiai, pusė jų buvo vos gyvi. Susuktos spiralės, dabar turėtų būti tvirčiau. Vietos, kur dangtelis prisisuka prie galinės šakės buvo gerokai pamaltos, t.y. uždėjus klibėjo aukštyn žemyn. Todėl buvo papildomai galuose pavirinta aliuminio, perteklius nufrezuotas. Dabar užsideda ant galinės šakės standžiai, klibėjimo nėra.
Prikabinti failai
100_4050.JPG
IMG_4695.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Dantračius palikau senus. Pagal nudilimo linijas panašu, jog jie buvo suleisti teisingai, tad surinkau taip, kaip buvo. Aišku pakeisti visi guoliai, riebokšliai. Labai smarkiai buvo išdilus kardano šakutė iš reduktoriaus pusės. Nelabai įsivaizduoju kaip riebokšlis sugebėjo išpjauti tokias rieves. Tokio paviršiaus nušlifuoti jau nebuvo šansų, tad jis aplamai kelis milimetrus nuimtas, ištekintas žiedas užmautas ant šakutės ir priklijuotas, taip atstatant reikiamą diametrą. Dabar tepalo neturėtų leisti. Pakeista nauja kryžmė. Taip pat nedėjau originalaus pagrindinio dantračio riebokšlio, nes kiek girdėjau atsiliepimų, jie nėra labai geri ir dažnai leidžia tepalą. Tad vietoj jo pritaikiau paprastą riebokšlį, ištekinta speciali įvorė, prilaikanti jį savo vietoje.
Prikabinti failai
IMG_4696.JPG
Paskutinį kartą redagavo Vima 11 Gru 2016, 22:32, redaguota 2 kartą(us).
Vartotojo avataras
darinux
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 507
Užsiregistravo: 12 Vas 2009, 20:09
Miestas: Alytus

Re: K-750M 1966

Standartinė darinux »

Vima rašė:Taip pat nedėjau originalaus pagrindinio dantračio riebokšlio, nes kiek girdėjau atsiliepimų, jie nėra labai geri ir dažnai leidžia tepalą. Tad vietoj jo pritaikiau paprastą riebokšlį, ištekinta speciali įvorė, prilaikanti jį savo vietoje.

Būtų įdomu pamatyti daugiau šios įvorės foto - suintrigavo labai :roll:
IŽ 56 - 1958m.
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Na gal suklaidinau truputį rodykle parodytą detalę įvore pavadinęs. Pats riebokšlis tiko standartinis 45x58x7, o žiedo: 54x10x1 (vidinis diametras/ aukštis/ storis). Beje, žiedas galėtų būti kokiu puse mm aukštesnis. Būna, jog 58 mm riebokšlis nesilaiko korpuse, tokiu atveju reikia pagalvoti, kaip jį įtvirtinti. Mano atveju jis įsistatė pakankamai standžiai
Prikabinti failai
IMG_4696.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Atnaujintas priekinių stabdžių diskas, percinkuoti stabdžių troso varžtai. Kaladėlių plėtimo mechanizmo dalys originaliai nebuvo cinkuotos, tad palikau taip, kaip yra
Prikabinti failai
100_4051.JPG
IMG_4703.JPG
IMG_4704.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Pakeisti stabdžių kaladėlių andėklai. Naudojau šiuolaikines kniedes, jos kuo puikiausiai tiko. "Originaliūs" andėklai buvo iš kažkokios keistos medžiagos, primenančios diržus, kuriuos naudodavo įvairiems žemės ūkio mechanizmams sukti, tik dar su plieninėmis gyslomis. Dar dabar atsimenu kaip stabdžiai blokuodavosi vos tik stipriau paspaudus pėdalą
Prikabinti failai
IMG_4706.JPG
Skelbti atsakymą