Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Vima
|
Parašytas: 2016 Gru 08 Ket, 18:59 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Sveiki. Jūsų dėmesiui norėčiau pristatyti turimo motociklo K-750M restauravimo projektą. Kadangi tai mano pirmas projektas, kyla daug įvairių klausimų, į kuriuos ne visada eina rasti atsakymus, todėl tikiuosi sulaukti vieno ar kito patarimo iš labiau patyrusių šioje srityje, taip pat pasidalinti vienais ar kitais sprendimais. Šiek tiek apie patį motociklą: pirkau jį prieš 16 metų, būdamas 2 kurso studentas ir apie techniką nelabai ką nusimaniau. Žinočiau tai, ką žinau dabar į jį nebūčiau net žiūrėjęs, tačiau tuo metu mane labai sužavėjo jo garsas ir dydis:) Gaila neturiu išlikusių nuotraukų iš tų laikų, tačiau tai buvo didelis frankenšteinas ir būklė buvo apgailėtina. Važinėjau su juo neilgai, nes po kelių 100 km bevažiuojant subyrėjo variklis - trūko stūmoklis. Išsiardžius variklį pamačiau, jog jis reikalauja kapitalinio remonto. Pasirinkimas buvo arba jį mesti šalin, arba bandyti remontuoti. Pasirinkau antrą variantą, tačiau kadangi buvau studentas, pinigų nelabai turėjau, todėl jis taip ir liko pusiau išardytas. Per sekančius 12 metų pabaigiau mokslus, susitvarkiau finansinę padėtį, įgijau daugiau proto ir žinių. Parsigabenau viską į Kauną ir pradėjau restauracijos darbus. Iš tikro labai džiaugiuosi, kad nieko neremontavau tada, nes tuo metu labai knietėjo iš jo padaryti "a lia čioperį" (pagal to meto mados klyksmą), tad nieko neprigadinau. Dabar sau iškėliau tikslą jį atstatyti į originalią būklę, sudėti tuos mazgus, kurie jam priklauso pagal modelį. Kadangi tai visgi nebus pilnas originalas (neišliko originalus variklis), todėl nekeliu sau tikslo sudėti mazgus gamintus būtent 1966 metais arba naudoti tik tas medžiagas, kurios buvo naudotos tuo metu. Tačiau visa kita noriu padaryti taip, kaip priklauso. Neturiu labai daug nuotraukų, be to šis motociklas tikrai nėra naujiena, nes šiame forume yra daug tikrai labai puikių darbų, iškeliančių kartelę labai aukštai. Tačiau manau, kad visada reikia siekti maksimumo, tad belieka į juos bent jau bandyti lygiuotis. Šiuo metu darbų padaryta apie 70 %, gal ir daugiau, neskaitant lopšelio, kurio aplamai kol kas nejudinau. Pirma sudėsiu ir papasakosiu apie viską, ką esu iki šiol padaręs, o toliau tiesiog pildysiu temą
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2016 Gru 09 Pen, 23:41 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Po variklio pradėjau rinkti pavarų dėžę, kurią gavau dovanų. Kaip sakoma, dovanotam arkliui į dantis nežiūrima, tad ir šiuo atveju neturėjau žalio supratimo apie jos pirminę būklę. Išardžius paaiškėjo, jog jos būklė taip pat nėra pati geriausia. Neskaitant purvo, kurį teko iškabinti iš vidaus visi dantračiai atrodė pakankamai neblogai. Tačiau pažiūrėjus atidžiau paaiškėjo, jog tarp pirmos pavaros dantračio ir antrinio veleno matomai kažkas pateko, nes matėsi graužimo žymės. Antrinį veleną pavyko gauti naują, tad jį ir pakeičiau. Kito pirmos pavaros dantračio negavau. Laimei, jo vidiniame paviršiuje nebuvo rėžių, tik "užvilkto" metalo žymės, tad truputį pašlifavus paviršių pavyko atstatyti. Neaišku, kaip jis laikys ateityje, tad jei ką, teks ieškoti toliau ir keisti. Taip pat be naujų guolių ir riebokšlių pakeičiau naujas šakutes ir pavarų perjungimo selektorių (ar kaip jis vadinasi), nes jie irgi buvo gerokai padilę. Sprendžiant iš vaizdo, ši pavarų dėžė buvo mačiusi gyvenimo ir pavaros tikriausiai nesijunginėjo sklandžiai. Viską surinkus ir suderinus, dabar pavaros jungiasi švelniai ir tiksliai. Na bet aišku tai dar reikės patikrinti važiuojant, gal būt per anksti džiaugiuosi:)
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2016 Gru 10 Šeš, 0:14 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Surinkus variklį ir pavarų dėžę atsirado galimybė jį užkurti. Tiesa sakant velniškai knietėjo išgirsti jo garsą po 16 metų, įsitikinti, kad bent jau šį etapą padariau gerai, arba bent jau kažkas gavosi. Iš dviejų medinių tašų sukonstravau laikančiąją konstrukciją, iš kavos dėžutės - improvizuotą degalų baką. Originalaus naudoti nenorėjau, nes jis buvo nešvarus. Maitinimo šaltis atstojo 6 V akumuliatorių. Sumontavau naują degimą su paskirstymo dangteliu, naują aukštos įtampos ritę. Sureguliavau kontakto tarpelį, vožtuvų tarpelius, pripyliau tepalo, susukau naujas žvakes, senus, bet gerus aukštos įtampos laidus. prijungiau degimo ankstintojo trosą. Vienintelė problema buvo karbiuratoriai. Kai pirkau motociklą, jis dirbo su K-301-ais. Tuo metu į tai dėl žinių trūkumo nekreipiau dėmesio, dabar aišku, jog negana to, kad variklis pats buvo smarkiai sudilęs, tai dar ir turėjo dirbti blogu mišiniu. Tą dieną dar neturėjau K-302 karbiuratorių, todėl sumontavau tuos pačius K-301-us. Variklis gali dirbti su jais, o jo ilgai laikyti užvesto neketinau.
Prikabinti failai: |
IMG_20160828_111241 (copy).jpg [ 127.5 KiB | Peržiūrėta 17024 kartus(ų) ]
|
IMG_20160828_111256 (copy).jpg [ 98.73 KiB | Peržiūrėta 17024 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2016 Gru 10 Šeš, 0:41 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Na viską dar kartą patikrinau, prileidau į karbiuratorius benzino, papumpavau, įjungiau degimą, su virpuliu širdyje nuspaudžiau užvedimo kojelę irrrr ..... nieko nė gyvos dvasios. Na aišku, pirma nusivylimo banga ir paieškos, ką esu praleidęs. Pasirodė, jog nors degimas ir buvo sumontuotas naujas, tačiau kontaktai matomai per laiką spėjo pasioksiduoti, ko pasekoje nebuvo kibirkšties. Pašveitus ir įsitikinus, jog kibirkštis atsirado, pakartota visa užvedimo procedūra irrrrr .... jis suriaumojo Tai buvo velniškai maloni akimirka, kurios ko gero ilgai neužmiršiu. Kaip jau minėjau, tai buvo tik bandymas, todėl ilgai jo užkurto laikyti neketinau. Kiek spėjau išgirsti, variklis dirbo gražiai, kažkokių tai pašalinių garsų nesigirdėjo. Ko gero dar anksti spręsti ar jo kapitalinis remontas pavyko gerai, reikia duoti jam ilgiau padirbėti įvairiais režimais, tačiau pati pradžia manau teikia vilčių. Tiesa išryškėjo keli trūkumai: reikės papildomai pareguliuoti degimą, nes jis šiek tiek per ankstyvas ir pastebėjau, jog per vieną pavarų dėžės dangtelį sunkiasi tepalas. Padariau klaidą, jog prieš surinkdamas popierinės tarpinės papildomai nesutepiau hermetiku, tad dabar teks truputį paardyti. Ką darysi. Šiuos darbus atliksiu jau prieš dėdamas variklį į rėmą, o kol kas variklį pastačiau į garažo kampą, apdengiau brezentu ir užsiėmiau rėmu ir kitais mazgais. Papildomas variklio nuotraukas galėsiu įkelti vėliau, kol kas prie jo dabar sunku prieiti
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 28 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|