Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: K-750M 1966

Standartinė Vikas »

Turi buti kazkas panasaus kaip foto.
Prikabinti failai
Fara.jpg
025.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Mačiau šią katalogo nuotrauką, bet iš ten sunku suprasti kas yra kas. Dėkui Vikai, bandysiu ieškoti kažko panašaus. O kol kas surinkau taip, kaip buvo pas mane.

Šiandienos darbai:
1. Tvarkiau priekinių stabdžių trosą. Šiek tiek užtruko, kol atitaikiau teisingą troso ilgį. Tuo pačiu išardęs užmoviau gumiuką, kuris pagal katalogą turėtų ten būti. Tiesą sakant nelabai įsivaizduoju, kam jis reikalingas, tikriausiai kad sulaikytų vandenį, bėgantį šarvu žemyn. Pas mane jis lengvai vaikšto, todėl vandens tikrai nesulaikys, na bet reikia tai reikia.

2. Primontavau žibintą, trumpų/ilgų šviesų trosą (teko irgi iš kelių gamintis vieną)

3. Surinkau spidometrą
Prikabinti failai
IMG_5188.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Kelios nuotraukos iš spidometro atnaujinimo:

1. Padaryti odometro ir ciferblato maketai
2. Parinkti originalui panašiausi dažai (RAL 1014 matiniai)
3. Viskas nuvalyta ir perdažyta
4. Odometrui atnaujinti buvo pagaminti lipdukai su skaičiais. Kitokio būdo kaip juos atnaujinti nesugalvojau. Viename rusų forume juos piešė iš rankos su markeriu, na bet pažiūrėjau į savo rankas ir supratau, kad tai ne man :mrgreen:
5. Ciferblatas atnaujintas šilkografinės spaudos būdu
6. Viskas surinkta.

Gavosi kaip patys matot, sakyčiau 8-9 iš 10. Yra keli trūkumai, bet visumoje atrodo gerai. Kebliausia vieta tai chromuoto lankelio nuėmimas ir uždėjimas atgal, kadangi jis valcuotas. Na bet atsargiai su atsuktuvėliu ir "kakoj tam materi"... yra keli plyšimai, bet jie į akis nekrenta, plius yra lokalūs.

Jei pyksit už tai, kad spidometrą nunulinau, tai padariau dėl:
1. Nelabai įsivaizduoju kaip jį surinkti nenunulinus, kadangi ties nuliais yra surinkimui suprojektuotos specialios skylutės, per kurias veri vielą ir visi ratukai su plokštelėmis susidėlioja taip, kaip priklauso.
2. Šis motociklas praktiškai visas renkamas iš dalių ir spidometras nėra jo "gimtasis". Todėl kai jis pats išriedės iš garažo, tebūnie tai jo pirmieji metrai. Čia jau kaip ir tostas gaunasi :proga:
Prikabinti failai
IMG_5053.JPG
IMG_5054.JPG
IMG_5176.JPG
IMG_5180.JPG
IMG_5181.JPG
O buvo toks:
O buvo toks:
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Surinktas visas galas, sureguliuotas kardano, stabdžių traukės ilgiai, sureguliuotas varlytės aukštis (testerio pagalba), montuojamas galinis sparnas su sėdyne.

Klausimas specialistams: pagal vadovėlį galinei šakei esant horizontalioje padėtyje tarpas tarp gumos ir kardano antgalio turi būti 3-6 mm. Na aš taip kardaną ir sureguliavau, bet vizualiai žiūrint tarpas atrodo didokas. Ar tokio tarpo tikrai reikia?
Prikabinti failai
IMG_5191.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Pagaliau atėjau viena iš širdžiai mielesnių dalių - laidyno gamyba :meile: Lemonoj nusipirkau reikiamo skerspjūvio spalvotų laidų. Katalogas šiuo klausimu yra puikus. nes surašyti visi laidų ilgiai ir kas su kuo grupuojasi. Ilgokai teko ieškoti paprasto kembriko (visur šiais laikais termo kembrikai). Gavau turputį per didelį, na bet tai labai į akis nekris.
Laidus pagal spalvas atrinkinėsiu naudodamas schemą, rastą internete.

Mano metų motociklui kas yra žemė? "+" ar "-" ? Šioje schemoje žemė yra "-", nors esu matęs ir priešingų variantų. Įdomu, kada tai keitėsi ir kokį variantą man pasirinkti :galvoti:
Prikabinti failai
IMG_5190.JPG
004.572_1_XL.jpg
Paskutinį kartą redagavo Vima 17 Lap 2017, 21:32, redaguota 2 kartą(us).
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

Klausimas: kokia čia sujungimo kaladėlė ir kur ji tvirtinasi?
Prikabinti failai
schema.png
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: K-750M 1966

Standartinė kęstutis »

Gražus darbas. Na o spidometras tai tikrai -"ledas". :puiku:
Ant tų ritinėlių skaičiukai kaip suprantu lipdukai. Ar vienam ritinėliui yra vienas lipdukas su visais skaičiukais, ar kiekvieną skaičių reikia klijuoti atskirai?
Infektus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: 25 Geg 2006, 20:51
Miestas: Vilnius

Re: K-750M 1966

Standartinė Infektus »

tarpas kiek didokas, jei yra iš ko pastumk šakutę į priekį. Tiesa, jei kilo klausimų dėl kardano nuėmęs gumą, šakutę ir uždėjęs kardaną ( tik kardaną) pažiūrėk ar jo priekis įeiną į pavarų dežės obuolį. Jei kardano priekis neįeis į obuolį tada plėšys gumas.

Vima rašė:Surinktas visas galas, sureguliuotas kardano, stabdžių traukės ilgiai, sureguliuotas varlytės aukštis (testerio pagalba), montuojamas galinis sparnas su sėdyne.

Klausimas specialistams: pagal vadovėlį galinei šakei esant horizontalioje padėtyje tarpas tarp gumos ir kardano antgalio turi būti 3-6 mm. Na aš taip kardaną ir sureguliavau, bet vizualiai žiūrint tarpas atrodo didokas. Ar tokio tarpo tikrai reikia?
862358722
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

kęstutis rašė:Gražus darbas. Na o spidometras tai tikrai -"ledas". :puiku:
Ant tų ritinėlių skaičiukai kaip suprantu lipdukai. Ar vienam ritinėliui yra vienas lipdukas su visais skaičiukais, ar kiekvieną skaičių reikia klijuoti atskirai?


Ačiū :) Ant ritinėlio klijuotas vientisas lipdukas. Buvo reikalų atitaikyti jo ilgį, pritaikyti skaičių fontą, tarpą tarp jų ir t.t.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

Infektus rašė:tarpas kiek didokas, jei yra iš ko pastumk šakutę į priekį. Tiesa, jei kilo klausimų dėl kardano nuėmęs gumą, šakutę ir uždėjęs kardaną ( tik kardaną) pažiūrėk ar jo priekis įeiną į pavarų dežės obuolį. Jei kardano priekis neįeis į obuolį tada plėšys gumas.


Jo, gera mintis. Labai nesinori vėl tą mazgą klibinti, bet įsitikinti būtina :geras:
Skelbti atsakymą