Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
dalius-nsu
|
Parašytas: 2018 Lie 29 Sek, 22:19 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Kov 02 Pen, 18:52 Pranešimai: 2227 Miestas: Panevėžys
|
Vima rašė: Dėl duslintuvų. Kokybė šiaip gera, nelabai radau kur prikibti. Išlankstymas lyg irgi geras, tiesa kilo klausimų dėl galinio bakelio tvirtinimo. Kažkada forume pirkau dvi tvirtinimo dalis, nelabai žinodamas kam jos skirtos. Tai vat dabar jos idealiai tiko galinio bakelio tvirtinimui. Bet tai greičiausiai nėra originalu. Tačiau jeigu bakelis tvirtinasi tiesiai prie rėmo, tada jį reikia gerokai lenkti į viršų. Jį palenkus, bakelio korpusas jau liestųsi su reduktoriaus korpusu. Šitoje vietoje truputį nesuprantu kaip turi būti. Dar vienas pastebėjimas: alkūnės matyt yra kiek per siauros, nes pro abu cilindrus prasiveržia išmetimo dujos. O gal čia normalus dalykas, nes jos tik įsikiša ir niekaip kitaip nesitvirtina Alkūnės mano manymu per ilgos . Reiktu jas trumpinti . Gali pasitikrinti jei turi pagal originaliu alkūniu ilgius . Bakelis tvirtinasi savarža tiesiog prie remo ausies , perėjimu čia neturi būti . Dabartinėje padetyje sąvarža nusistūmusi į priekį .
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2018 Lie 30 Pir, 11:49 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
kęstutis rašė: Tų vamzdžių tarp rankų nepalenksi. Kur bus naudojami atramos ir lenkimo taškai būtina ypatingai saugoti chromą - dėti apsaugas skudurais, vynioti izoliaciją ar ką kitą. Jei lenkiami plonasieniai vamzdžiai gamyboje naudojama į vidų kišamas užapvalintas strypas panašaus diametro kaip vamzdžio vidus. Jei jis storasienis, na gal jei ir lenkimas minimalus - tam santechnikai turi hidraulinius lenktuvus su pusmėnuliais. Tik svarbu nesugadinti, nes kelio atgal nebus. O kaip atras cilindras, gal atsigavo? Dėl karbo gedimo tai pabandymui galima nutraukti tik jam kuro tiekimą ir likus mažai kuro tuo momentu turi griebti. Pradžiai noriu susirasti teisingas alkūnas pavyzdžiui, tada galvosiu ką daryti. Faktas, rankomis ten nė pro kur, lieka tik hidrauliniai lenktuvai. Gal rankiniai kokie dar, nesu išmatavęs vamzdžio sienelės storio. Jeigu lenkiant labai mažu kampu didesniame ilgyje gal kas ir gautūsi. Tiesa radau alkūnes iš nuotraukos atrodo lenktos. Plius jos nėra chromuotos, tad jas galima būtų palankstyti dar papildomai, jei kas negerai. Dėl karbiuratoriaus, tai tikrai taip. Kai benzino į jį nepaduodu, cilindras pradeda veikti. Jis yra ryškiai užpilamas, bandysiu dėti kitą
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2018 Lie 31 Ant, 23:05 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Tęsiami reguliavimo darbai: 1. Pakeičiau dešinį karbiuratorių. Tai padėjo. Prieš tai buvusiam benzinas liedavosi per įsiurbimo kameros angas. Papildomai keisiu tepalą, nes turiu įtarimų jog į jį pateko benzino. Labai jau skystas kažkoks 2. Pritryniau abi plūdes. Vieną dangtelį teko keisti, nes pritrinti niekaip neišėjo. Taip pat teks ateityje keisti kranelį, nes nors jį ir perrinkau, tačiau matyt laikas daro savo. 3. Dabar jau dirba abu cilindrai. Neturėjau ankščiau garbės susidurti su K-302 karbiuratoriais, tai derinau pagal remonto instrukcijoje aprašytą seką: - sureguliavau abu trosus. Palikau laisvumą apie 3 mm. - pastačiau degimo rankenėlę į padėtį "pozdniaja" (nelabai aišku kam to reikia) - paeiliui atjungdamas viena ir kitą cilindrus reguliavau mišinio varžtelį ieškodamas padėties kai cilindras dirba geriausiai - mažinau kiekvieno cilindro apsukas tol, kol pradėdavo dirbti nestabiliai Lyg ir pavyko, nors kirba abejonė kad gal galėtų būti dar geriu. Dirba stabiliai, nors kartais ant laisvų apsukų koks cilindras ir nesudirba. Reaguoja į akseleratoriaus pasukimą, apsukos kyla gražiai, dusimo nėra. Gal yra dar kokių papildomų niuansų reguliuojant, čia reikėtų jau specialistų patarimo. Aplamai stengiausi kuo mažiau turkštis derinant, kad neperkaitint variklio. Kuriasi taip pat lengvai. 4. Bereguliuodamas stabdžių rėlytę kogero ją sugadinau - išsimovė kontaktų dalis iš korpuso. Teks bandyti gal epoksidinės dervos pagalba viską sulipdyti į vieną kūną
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2018 Rgp 06 Pir, 7:28 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Vakar prasukti pirmi 2 km Po 18 metų, jausmas puikus:) Keli pastebėjimai: greičių dėžė veikia tvarkingai, bėgiai jungiasi švelniai, gal dar kiek reikės truputį paeksperimentuoti su sankabos reguliavimu, nes dabar pradeda 'kabinti' jau praktiškai atleidus rankeną. Reduktorius nekaukia, bent jau kolkas. Spidometras irgi veikia, nors dėl jo turėjau šiokių tokių abejonių Dabar didžiausias išlindęs trūkumas - leidžia bakas per gumų tvirtinimo ausį. Nors jas pervirinus ir buvo patikrintas sandarumas, bet matyt bedėdamas gumas gal šiek tiek palenkiau ir tiek ir tereikėjo. Dabar gailiuosi kad aplamai tų šonų neišpjovėm ir neprivirinom naujų, nes matėsi kad metalas tose vietose jau pakorėjęs. Klausimas: ar yra koks būdas tą įtrūkimą sutvarkyti laikinai nevirinant bako, nes tai geriausia būtų daryti kartu su lopšio remontu (virinimas ir perdažymas) Dar vienas kogero amžinas klausimas dėl kuro. Pilnas forumas ir internetas visokiausių teorijų dėl 95 benzino naudojimo seniems varikliams. Gal kas, eksploatuojantys tokio tipo motociklus, galit parašyti tiesiog tiesiai šviesiai kaip jūs tai darot? Ar tiesiog pilat 95 ir nesukat galvos, ar visgi naudojat kokią chemiją?
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 48 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|