Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Vykdomas projektas Zaz 965 projektelis

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
pavel1332
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 263
Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
Miestas: Vilnius

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė pavel1332 »

Tiesiai is darbu vietos :D
Prikabinti failai
Webp.net-resizeimage (10).jpg
pavel1332
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 263
Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
Miestas: Vilnius

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė pavel1332 »

Sestadenio ir siandienos atlikti darbai. Pilnai ialygintas galinis dangtis, isejo idealiai. Pirmus sluoksius slifavau su masinele, dabaiginejau jau su rankiniu budu. Taigi pora nuotrauku is darbu :D
Kapotas dar buvo pertemtas zaliu spaklium, du ploni sluoksniai(pamirsau nufotografuot). Nebuvo nei vienos lygios vietos ant kapota, tai glaistymo bus :D
Prikabinti failai
Webp.net-resizeimage.jpg
Webp.net-resizeimage (1).jpg
Webp.net-resizeimage (2).jpg
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė kęstutis »

Sveiki.
Žiūrint projektą iškilo keli pastebėjimai.
Na įdomus faktas kad pradedant vienu kėbulu, vėliau daromas kitas, turbūt nekils problemų dėl registracijos, nes kėbule yra iškaltas nr.
Minėjote kad automobilio dugnas bus ir smėliuojamas. Ar patogu bus smėliuoti ir vartyti jau nuglaistytą, paruoštą dažymui automobilį, na nežinau.
Na minėjote kad galinis dangčio glaistymo išlyginimas išėjo idealiai, įdomu kaip tai nustatote? Galiu pasakyti iš praktikos kad kuo didesnės plokštumos ir kuo didesni jose glaistymo plotai tuo idealiai padaryti sunkiau, nes trinant vieną vietą gali ištrinti šalia duobę, o glostant su ranka visko pajusti nepavyksta. Dėl to nuglaisčius yra visa detalė gruntuojama, pritrinama ir stebima visais kampais ar nepasimato plokštuminių vietų (ar duobių) visuose plokštumose turi būti sferinis paviršius (išgaubimas), jei yra nelygumai vėl paglaistoma, vėl gruntuojama. Na jei norima idealumo dar daromas ir pirminis dažymas - užmetamas blizgus dažas, kad pasimatytų glaistymo darbo netobulumai.
pavel1332
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 263
Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
Miestas: Vilnius

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė pavel1332 »

kęstutis rašė:Sveiki.
Žiūrint projektą iškilo keli pastebėjimai.
Na įdomus faktas kad pradedant vienu kėbulu, vėliau daromas kitas, turbūt nekils problemų dėl registracijos, nes kėbule yra iškaltas nr.
Minėjote kad automobilio dugnas bus ir smėliuojamas. Ar patogu bus smėliuoti ir vartyti jau nuglaistytą, paruoštą dažymui automobilį, na nežinau.
Na minėjote kad galinis dangčio glaistymo išlyginimas išėjo idealiai, įdomu kaip tai nustatote? Galiu pasakyti iš praktikos kad kuo didesnės plokštumos ir kuo didesni jose glaistymo plotai tuo idealiai padaryti sunkiau, nes trinant vieną vietą gali ištrinti šalia duobę, o glostant su ranka visko pajusti nepavyksta. Dėl to nuglaisčius yra visa detalė gruntuojama, pritrinama ir stebima visais kampais ar nepasimato plokštuminių vietų (ar duobių) visuose plokštumose turi būti sferinis paviršius (išgaubimas), jei yra nelygumai vėl paglaistoma, vėl gruntuojama. Na jei norima idealumo dar daromas ir pirminis dažymas - užmetamas blizgus dažas, kad pasimatytų glaistymo darbo netobulumai.


Dokumentai ir vieno zapo ir kito yra tvarkingi,tad del to nera problemu.
Taip kai davesiu kebula iki grunto, tada smeliuosiu dugna is pradziu is vidaus,uzdazysiu hammerite dazais,tada smeliuosiu dugna is kitos puses. O pirma pradejau spakliuot del to kad zapa buna reikia pertemt is vieno garazo i kita, arba i lauka, o jei smeliuoti dugna is lauko puses tai reikia nuimineti vaziuokle, tai gaunasi dvigubas darbas(nes reikes veliau atgal det, veliau dar nuiminet. Pagalvojau kad paprasciau bus paruost kebula gruntui ir tada verst ant sono,numest vaziuokle ir nusmeliuot dugna. O del spakliavimo tai bagazines plotas dar nera didelis, tai galima dar pajusti su ranka. Su stogu jau bus sunkiau. Slifuojant spakliu dideliame plote negalima trint vienoje vietoje, nes duobute bus neisviangiama. Plius dar su purskiamu glaistu apdirbsiu bagazine, tada tik trinsiu su miltelais"projavke" ir tik rankiniu budu, tai jei dar kasnors islys tai galima bus pataisyt su "fine" spaklium. O kebula dazysiu be vaziuokles,ant stovu, tai pries pat dazant apdirbsiu kebula is lauko puses graviteksu ir tik tada dazysiu
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė kęstutis »

Apie vienoje vietoje trynimą niekas nekalba, bet trinant , kraunant glaistą, vėl trinant ir vėl ir vėl, būna kad išsitrina ten kur nereikia.
Kai minėjote kad visas galinis dangtis IDEALIAI nuglaistytas nenaudojant grunto dangalų, na tai jo.
Kas dėl smėliavimo tai nežinau, kai reikės išsmėliuoti ratų arkas, slenksčius, durų apačias ir t.t. ar su smėliasrovės srove neužgausit paruoštų kėbulo dalių?, na ir su vartymu gali užgauti paruoštą kėbulą. Po to FINE glaistymo reikia taip pat užgruntuoti ir pritrinti. Nežinau kokius naudosite gruntus, bet jei epoksidinis tai jis ne visur tinka. Kas dėl to pyrago darymo - gruntai, glaistai, purškiami glaistai,gruntai - tai būtinai turi būti gerai išdžiovinti kiekvienas sluoksnis, kitaip su laiku gali atsisluoksniuoti. Na o graviteksas tai nesupratau kur bus purškiamas ?
pavel1332
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 263
Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
Miestas: Vilnius

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė pavel1332 »

Apie duru apacias niekas nekalbejo, nes jos nera surudijusios, arkos irgi be rudziu, priekiniai sparnai irgi svarus. Ant slenksciu apacios buvo istepta smala, tai viskas buvo nuvalyta su veleniniu sepeciu tai ten irgi svaru. Del kebulo apdirbimo tai perspakliavus kebula naudosiu epoksidini grunta, ir tada slapias ant slapio uzgruntuosiu poliefiriniu gruntu(purskiamas glaistas) kur reikes, tai nieko tikrai niekada neatlips. Tada ir vel trinu kebula, kur reikia pataisau ir gruntuoju akriliniu gruntu. Kaip ir viskas pagal technologija. Siaip graviteksas purskiamas visada ant dugno ir ant posparniu, pries tai nusmeliavus ir uzgruntavus. Gal mano patirtis ne tokia ir didele, bet suprantu ka darau ;)
Ir griztant prie to vartymo, tai vartysiu pries gruntuojant, tai manau jokiu problemu nekils ;)
Del pyrago, tai detales ilgai dziuna tarp sluoksniu,tai prasadu ir atkibimo tikrai jokio nebus
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė kęstutis »

Suprantu kad žinote ką darote ir tai šaunu. Jūsų projektas ir jūsų spendimai. Mūsų galimas tik patariamasis žodis.
Nėra man tekę naudoti ant glaisto viršaus eboksidinį gruntą ir puškiamą glaistą tai ir nežinau kaip tai saveikaus tarpusavyje. Tą epo gruntą kiek girdėjau naudoja ant pliko metalo, po to akrilo gruntas ir t.t.
Na yra tekę susidurti su užsienio restauratorių nesekmėmis. Automobilis visas buvo kažkuo nugruntuotas ir visas padengtas purškiamu glaistu. Visos detalės prišlifuotos ir nugruntuota. Ko pasekoje pradėjo skilinėti glaistas. Na mano spėjimas, kad ant neišdžiovinto grunto buvo purškiamas glaistas, bet manau kad jie žinojo ką naudoja ir kaip naudoti, bet kažkas nepavyko ir visas automobilis sugadintas (tai esu aprašęs savo Renault projekte).
Sekmės Jums darbuose.
pavel1332
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 263
Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
Miestas: Vilnius

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė pavel1332 »

Mano atveju epo gruntas bus naudojamas kad perdengti plika metala ir uzgruntuot visus multispalvotas plokstumas, kad nebutu "abrisovkiu" ir kuo maziau butu "prasadu". Siaip irgi dar neteko naudot ant epo grunto purskiamo glaisto, bet visos prekes vienos firmos tai manau viskas draugaus tarpusavyje ;) dar svarbu tokiose darbuose naudoti reikiama skiedikli, del netinkamo gali kelti dazus ar prasadai dideli but. Na manau dar reikia palaukt kitu zmoniu komentaru, gal dar ka patars :) Bet aciu uz jusu nuomone, visi mokomes ant savo klaidu, nors turetumem mokytis ant kitu :D
Ev1l
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 09 Bir 2014, 14:28
Miestas: Siauliai

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė Ev1l »

Iš asmeninės patirties galiu pasakyti, kad viskas daroma pagal teorija nevisada draugauja praktikoja. Visų pirma dėl vartimo manau problemų neišvengsi, na nebent naudosi vartytuva, bet jei versi ant šono tai tikrai kažkas bus.. Dėl sumuštinio džiuvimo tai nebūk garantuotas, kad išvengsi problemų po dažymo.
Medžiagos džiūna ne savaitę, iki pilno išdžiuvimo reiks poros gal trejetos mėnesiu tarp sluoksnių ( molis, gruntas, purškiamas molis ir t.t.). Permažai palaukęs ir nudažęs po laku ar akriliniais dažais užkonservuosi drėgmę kuri poto išlys žiemą į paviršių šašiukų pavidalu. Net ir naudojant vienos firmos medžiagas jos gali susipjauti tarpusavyje neišlaukus tam tikro laiko ar kaip ir minėjai panaudojus netinkamą skiediklį. Epoksidinį gruntą deda tiek ant pliko metalo, tiek ant nušpakliuotos mašinos norint išvengti rudies atsiradimo. Dėl minėto špakliaus suskilimo uźsienio projektuose manau, kad bus perstoras purškiamo špakliaus ir grunto po juo sluoksnis. Aš restoruodamas kėbulus vengiu purškiamo špakliaus kaip tik dėl tos, skilinėjimo, priežasties. Gariau naudoju dvigubą gruntavimą (norui esant papasakočiua plačiau). Kontrolinis dažymas yra būtinybė restoruojant kėbula, norėčiau, kad skilties autorius apie tai rimtai pasvarstytu.
pavel1332
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 263
Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
Miestas: Vilnius

Re: Zaz 965 projektelis

Standartinė pavel1332 »

Gal papasakokit apie dvigubo gruntavimo buda, sudomino kazkaip :D, bet manau jei naudojant du nelabai storus purskiamo spakliaus sluoksnius, tai manau nieko nenutiks baisaus. Pagal mane tai geriausiais budas idealiai dalygint dideli plota, toki kaip stoga, kad nebutu veliau bangu. Del kontrolinio dazymo tai manau reikes bandyt, nes irgi apie tai galvoju
Skelbti atsakymą