Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

kęstutis rašė:Gvildenant detektyvo pėdsakais - galvutėje matyti taisyklingi randai prie abiejų vožtuvų.


Nu kad matau tik vieną, visi kiti vožtuvai į stūmoklį nesirėmė, jeigu apie šiuos randus kalbate. Kas liečia galvutės randus, tai jie yra visur, tik tiek, kad variklis pasviręs į išmetimo vožtuvų pusę, todėl gal jų ten yra daugiau

kęstutis rašė:Na tarkim gal pritaikytas kitas velenėlis nuo mažesnės kubatūros, ar restauruotas netinkamai ir netinka fazės statant pagal metkes? Gal dėl to spicialiai buvo pramestas velenėlis nuo metkes kad vėl nepagautu vožtuvų. Ar čia ne to paties velenelio metkes netiko?


"Peršokę" velenėliai buvo priekinių cilindrų 2 - 4 (kurių kompresija buvo po 5 atm). Velenėliai manau čia stovi dar originalūs, nes visi išdilę labai panašiai.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Į cilindrą mano galva turėjo patekti žiedo gabalai, nes pažeidimai labai jau panašūs į žiedo kontūrus. Klausimas - iš kur jis ten :shock: Cilindre matosi keli įbrėžimai, bet jie labai nežymūs
Prikabinti failai
IMG_5350.JPG
IMG_5353.JPG
IMG_5354.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Ar negalėjo nutikti taip, kad kažkokiu stebuklingu būdu į cilindrą patekus žiedui vienu metu dalis jo pateko į atsidariusio išmetimo vožtuvo išmetimo kamerą jį užstrigdindamas, vėlgi, laimingo atsitiktinumo dėka nepažeisdamas pačio vožtuvo lizdo ir jo artimos zonos. Išmetimo kameroje šiaip kažkokių pažeidimų nesimato, na bet ten viską reikės dar plauti. To išdavoje sekė stūmoklio smūgis į vožtuvą, tikriausiai linkimas, kreipiančiosios subyrėjimas ir t.t.
Prikabinti failai
IMG_5355.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė kęstutis »

Aš ir kalbų apie galvutę, kurioje matosi randai taisiklingi prie abiejų vožtuvų - vieni kairėn kiti dešinėn. Jei papultų atsitiktinis daiktas ar taip taisyklingi gadintu? Kad ant stūmoklio matosi tik vieno žymės bet tai jau virintas stūmoklis ir randai adekvatūs galvutei sunaikinti. Į žiedo kontūrus randai panašūs bet pastačius vožtuvo galva ar panašumų nebūtų taip pat. Kas dėl žiedo patekimo į degimo kamerą tai turėtų išlūžti stūmoklio viršžiedžio dalis kad atsidarytų tarpas. Pas dvitakčiu yra angos kur trūkus žiedui jis gali pasprukti ir grįžti atgal bet čia tai niekaip. Be to ir cilindras švarus. Na žinoma galimas patekimas pašalinių daiktų per įsiurbima - bet kas ten ką mėtys? Na improvizuojant - renkant variklį įsiurbimo angos užkišamos skudureliais kad darbo metu kas nepatektų. Gal čia apsaugos nedarė ir kas įkrito?, O gal skudureli pamiršo išimti ir įtraukė?. Didžiausia tikimybė kad tai atsitiko prie normalaus variklio darbo ir tas kalimas tapo variklio remontu. Na būna kai nudega vožtuvas, pradega stūmoklis, nudega žvakės elektrodas - vyksta lydijimosi procesai. Gal ir čia kas tai to buvo nutikę?
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Bet jei tai būtų linkusio vožtuvo žymės ant galvutės, tada iš kur yra įkirtimai prie įsiurbimo vožtuvų. Jie ko gero atsirado pirmiausia. Ir vožtuvui sulinkus, jis gi paprastai užstringa taip, kad jo iš vietos neišjudinsi. Dar kitas dalykas, norint, kad jis pasiektų tolimiausius pažeidimus, vožtuvas turi būti palenktas vos ne 90 laipsnių, kas ko gero yra nerealu. Stūmoklis virintas tik viršuje, šonai jo tvarkingi, todėl taip, žiedas negalėjo patekti į viršų. Čia turėjo būti kažkas įmesta arba iš kažkur atsiradus pašalinė dalis (Sutrupėjus žvakė?). Dėl skuduro įtraukimo abejoju, nes labiau tikėtina strigęs būtų įsiurbimo vožtuvas.

Kodėl taip pridega vožtuvai? daug tepalo? Visi kiti švarūs, išskyrus šį nelemtą 3 cilindrą
Prikabinti failai
IMG_5338.JPG
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė kęstutis »

Na taip palinkusiam vožtuvui kalti vieta toloka. Tik kaip paaiškinti kad ties vienu vožtuvu du kirtimai ir prie kito du. Čia turėjo būti kažkoks taisyklingas judėjimas. Yra man buvę smartui - rijo tepalą, vis dapildavau ir važiavau kol bevažiuojant nustojo dirbti vienas cilindras, o auto gale pasimatė dūmų kalnas. Išardžius radau prikepusius žiedus ko pasekoje praspjovė tepalo į degimo kamerą ir išsilydė to cilindro abiejų žvakių elektrodai, nudegė vožtuvų kampai ir kažkas pamalta buvo. Bet del randų nesureikšminau. Keitėsi žiedai vožtuvai žvakės tarpinė. Surinkus viskas puiku ir tepalo neberyja. Bet jei pas jus tas cilindras turi gerą kompresija tai dėmesys detektyvui gal ir netoks svarbus, jei ištaisytas gedimas. Dėl pateikto apdegusio vožtuvo reikėtų pasigooglinti, esu matęs pateiktų foto su aprašais kokios nuodegos ką reiškia.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Manau kad čia tiesiog kažkas įkritęs/atskilęs tabalavosi visur ir buvo daužomas stūmoklio tol, kol kažkaip užstrigo vienas vožtuvas ir stūmoklis atsitrenkė į jį. Viskas susikoncentravę ties išmetimo vožtuvais todėl, kad trečias ir pirmas stūmokliai yra smarkiai pasvirę būtent į išmetimo vožtuvų pusę, todėl kaip ir logiška jog sunkūs daiktai turėjo tiesiog kristi į žemiausią vietą. Aišku, gal taip nebūtinai vyksta esant slėgiui ir šiluminiam dujų judėjimui.

na šis cilindras buvo vienas iš veikiančių, antras pagal blogumą (8 iš 11 kg/cm2). Faktas kad keisiu švaistiklį, pirštą, tik vat neapsisprendžiu dar ar keisti tik vieną stūmoklį su žiedais, ar daryti 1 remontą.

Beje, 3 cilindro švaistiklio vienas varžtas greičiausiai keistas, nes yra ilgesnis už kitus ir veržlė mažesnio diametro. Ryškiai remontuodami prasuko sriegį:)
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Taigi galutinai įsitikinau, jog nepavyks gauti naujų stūmoklių. Viena JAV parduotuvė, kuri skelbėsi turinti viską, ko man reikia, pasirodo beveik nieko neturi :neigiamai:, tad turiu bėdą :galvoti:

Ką turim:

Stūmokliai - arba bandyti taikyti nuo kito motociklo, arba dėti senus, išplečiant sijonus. Tai įmanoma, "Autotechnika" Kaune padarytų. Visgi tai neišspręs problemos dėl išdilusių cilindrų, ypač trečio, Todėl šiuo metu ieškau variantų pritaikant stūmoklius nuo kitų motociklų. Esu parsisiuntęs Honda V64 Magna stūmoklį, jis kaip ir tiktų, tik yra ~ 3.5mm žemesnis, todėl keičiasi degimo kameros tūris ir suspaudimo laipsnis, plius nesu tikras ar neklius vožtuvai. Dar panašus stūmoklis būtų nuo Suzuki GSF 1200 Bandit arba GSF 1250. Gal kas turit po ranka tokį stūmoklį, būtų puiku išsimatuoti jo matmenis

Žiedai - galima rasti originalių, tačiau nesu tikras ar rasčiau visus 4 komplektus. Visgi šioje vietoje bėdos kaip ir nėra, nes galima pritaikyti kitokius

Švaistiklių indėklai - originalių nebėra, tačiau radau, jog tinka nuo Honda VFR 1100, Honda CX 500, Honda Transalp 600, Suzuki GSF 750 todėl bėdos čia nebus

Pagrindiniai indėklai - čia jau bėda, kol kas nieko nepavyko surasti, originalių taip pat nėra. Turimi šiaip dar nėra labai blogi, todėl blogiausiu atveju dėsiu juos atgal
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Kol vyksta dalių paieška, vieno serviso dalių plovykloje "išskalbti" blokai ir galvutės. Rezultatas liuks ir garažas išlikęs neaptaškytas tepalais :mrgreen:
Prikabinti failai
IMG_5386.JPG
IMG_5388.JPG
IMG_5399.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Nusiplovus visiems tepalams ir purvui pasirodė, jog variklio dažai nėra labai geros būklės. Nemažai nutrynimų, dalis man rodos aplamai buvo perdažyta, kai kurios dalys nuvalytais dažais. Nors pradžioje ir neplanavau, tačiau visgi apsisprendžiau juos perdažyti. Dažams nuimti naudoju Senukuose pirktą pigiausią rastą dažų nuėmėją ir šveitimo šepečius Dremel'iui. Viskas einasi pakankamai gerai, tačiau dėl blokų sudėtingumo nėra kur įsibėgėti. Darbo eiga: užtepu "kisieliumi", palaukiu geras 10 min, tada su Dremel'iu nušveičiu viską, kas atsilupo. Vėl užtepu ir vėl šveičiu. Galiausiai reikia "sugaudyti" visokius dažų likučius, nes daugiau tepti neapsimoka dėl taškymosi. Kai kurios vietos reikalauja tiesiog mechaninio nušveitimo, ypač ties išmetimo kolektoriais. Taip per 2 dienas nušveičiau 1.5 galvutės :negyvas: Aišku jos sudėtingiausios, tikiuosi su kitomis dalimis bus lengviau ir greičiau.
Prikabinti failai
IMG_5401.JPG
IMG_5402.JPG
Skelbti atsakymą