Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
_Valdas_
|
Parašytas: 2018 Bal 08 Sek, 20:48 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56 Pranešimai: 175 Miestas: Degučių k.
|
Galima keisti ir vieną, dažnai taip tenka daryt ir nesuki galvos(dėl svorių), tiesiog jei dėl savęs ir sau, tai pasverti dar stūmoklius (dėl viso pikto) ir viskas. Smagu, kad Suzuki's krutinamas, malonu temą stebėt 04-09: pamiršau pridurt, ka reiktų svert porą, t.y. stūmoklį su švaistikliu. Kuo mažesni skirtumai - tuo mažiau vibracijų ir maloniau dirbs. Kęstutis viską teisingai susakė, galima palikt net ir 3 stūmoklį, tik kol šaltas turės "piston slap", t.y. duslų barškėjimą. "piston slap" itin pažįstamas Subaru savininkams Nėra tai tragiška, bet kai užvedi šaltą motorą - nemalonu. A jei dar pirkėjas nežinantis niuansų - palaikys už motoro defektą.... Spėju, kad stūmokliai čia bus trumpi, japonas taupė "materiolą", o trumpi ir vartos daugiau, ir dyla greičiau (sijonas, ne žiedų vieta, užtat atsiranda mano anksčiau minėtas "piston slap").
Paskutinį kartą redagavo _Valdas_ 2018 Bal 09 Pir, 12:32. Iš viso redaguota 1 kartą.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2018 Geg 08 Ant, 17:19 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Ačiū _Valdas_ ir Kęstutis už informaciją. Na taip, sutinku, jeigu jau daryti, tai daryti tinkamai. Nusipirkau 75-100 mikrometrą ir dar kartą viską permatavau. Matmenys šiek tiek pakito, stūmoklių dydžiai į gerąją pusę, o štai cilindrų į blogąją. Neperrašinėsiu matmenų čia, pakeisiu aukščiau esančiuose postuose. Reziumuojant, 1,2 ir 4 cilindrai su stūmokliais yra dar ribose, nors ir jau labai minimaliai. Jų visų išdilimas labai panašus. O štai 3 cilindras išdilęs labiausiai ir jau reikalautų remonto, taip pat labiausiai sudilęs yra 3 stūmoklis. Klausimas, kodėl taip galėjo nutikti. Į šį cilindrą buvo įkritusi kažkokia dalis (matosi žymės ant stūmoklio ir galvutės). Norėčiau patikrinti jo švaistiklio geometriją, ar nėra jis netyčia lenktas. Kažko labai baisaus ant stūmoklio sijono nesimato, žiedai irgi nebuvo prikepę. Gal jis tiesiog ilgą laiką dirbo blogu mišiniu Reziume pradedu galvoti, jog visgi aš darysiu jam 1-ą remontą. Tiesiog visi matmenys arba jau ribiniai, arba netoli to. Plius kažkodėl pirmo remonto grupė yra pigesnė už nominalinę (bent jau žiedai per pusę)
Prikabinti failai: |
IMG_5291.JPG [ 96.35 KiB | Peržiūrėta 2711 kartus(ų) ]
|
IMG_5305.JPG [ 82.65 KiB | Peržiūrėta 2711 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2018 Geg 08 Ant, 17:52 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Toliau matavau alkūninio veleno išdilimą. Ant pačio veleno yra iškaltas kodas, kuris nurodo gamyklinius kakliukų storius. Matuota mikrometru, x ir y kryptimis. Įdomu tai, jog visi 3 pagrindiniai kakliukai, kuriais alkūninis velenas laikomas korpuse yra vienodi, o švaistikliniai turi skirtingus storius. Kodėl taip padaryta Ar čia tiesiog gamybos procese kas gavosi tas gavosi. Pritaiko skirtingų storių indėklus ir viskas Švaistikliniai kakliukai 1 - 2 stūmoklių pora turi būti: 39.984 - 39.992, išmatuota 39.99 3 - 4 stūmoklių pora turi būti: 39.976 - 39.984, išmatuota 39.98 Pagrindiniai kakliukai turi būti: 39.984 - 39.992, išmatuota 39.99
Prikabinti failai: |
IMG_5156.JPG [ 118.09 KiB | Peržiūrėta 2711 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2018 Geg 08 Ant, 18:10 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Toliau matavau alkūninio veleno indėklų tarpelį. Neturiu mažo vidmačio, todėl naudojau specialias plastikines juosteles (Plastigauge). Šis metodas nėra labai tikslus, bet gali apytiksliai įvertinti bendrą būklę. Kaip tai daroma: tarp veleno ir indėklo dedama plastikinė juostelė ir mazgas surenkamas varžtus užveržiant reikiama jėga. Ypatingai svarbu, kad veržiant velenas nepasisuktų ir kad ta juostelė nebūtų uždėta ant tepalo kanalų. Po to mazgas išrenkamas ir specialios linijuotės pagalba įvertinamas tarpelis. Kuo jis mažesnis, tuo juostelė bus labiau išspausta ir atvirkščiai - kuo didesnis, tuo mažiau. Šiaip galvoju įsigyti teleskopinių vidinių ertmių matuoklių komplektą, kaip pvz. https://www.amazon.com/16-Telescopic-Ga ... BF93DTMXCEGal kas esat bandęs, galit parašyti kokių nors atsiliepimų?
Prikabinti failai: |
IMG_5296.JPG [ 107.4 KiB | Peržiūrėta 2711 kartus(ų) ]
|
IMG_5300.JPG [ 115.78 KiB | Peržiūrėta 2711 kartus(ų) ]
|
IMG_5302.JPG [ 83.92 KiB | Peržiūrėta 2711 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2018 Geg 08 Ant, 18:41 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Matavimo rezultatai:
Pagrindiniai kakliukai - tarpelis turi būti 0.02 - 0.044 (max - 0.08). Išmatuota: 0.05 - 0.063 - 0.05 Išvada: Vidinis išdilęs labiau nei kraštiniai, visus būtų gerai keisti, plius vienas iš jų yra pažeistas (matosi gilūs įbrėžimai, kilmė neaiški).
Švaistikliniai kakliukai - tarpelis turi būti 0.032 - 0.056 (max - 0.09). Išmatuota: visi po 0.038
Plastikinę juostelę stengiausi dėti ten, kur turėtų būti didžiausias išdilimas, nors ne visur pavyko dėl alkūninio veleno padėties ir tepalo angų. Todėl gal ir gavosi vienodi tarpeliai, nors vizualiai jie išdilę skirtingai (kairės pusės 1-2 atrodo daug geriau, nei kad dešinės pusės 3 - 4 cilindrų pora). Čia reikėtų tikslesnio matavimo. Plius kyla klausimas, kodėl pats išdilimas abiem atvejais šone yra didesnis, toliau einant link centro mažėja. Ar tai dėl to, jog alkūninis velenas stovėjo blogai išcentruotas? Centravimas atliekamas dviem C pusžiedžiais, kurie yra skirtingo storio ir dedasi savo atitinkamose pusėse. Tarkim to nežinant ir sudėjus atvirkščiai galima alkūninį pastumti į šoną. Gaila pats to nežinojau ir ardydamas nepatikrinau
Patys C pusžiedžiai puikaus stovio, tarpelis tarp alkūninio veleno ir korpuso (juos sudėjus į savo vietas) artimas minimaliai vertei - 0.045 mm
Prikabinti failai: |
IMG_5303.JPG [ 98.47 KiB | Peržiūrėta 3391 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2018 Geg 10 Ket, 7:41 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
kęstutis rašė: C formos indeklai - pusžiedžiai minėjot kad dedasi du, storesnis ir plonesnis. Bet tai turėtų būti tada jų keturi. Du ploni ir du stori ir sudaryti o formas. Jų paskirtis manau išcentruoti velena kad atitiktų gale statmenumas grandinelei. Pas auto jų paskirtis atlaikyti apkrova minant sankaba. Čia turbūt iš galo veikiamų apkrovų nėra? Kalbant dėl veleno centravimo indeklu atžvilgiu, pagrindiniu indeklu kraštai neturi griebti veleno šonų. Dėl švastikliu tai jie turi savo vietas velene ir laisvuma į šonus tarp stūmoklio kraštų, tai šiam mazgui veleno centravimas tarkim 2 mm paslinkimui įtakos manau neturi. Kalbant apie senus stūmoklius , jų sijonai trumpi. Nesiūlau, bet esu girdėjęs kad sijonus firmos plečia, bet kas tai daro ir ar pasiteina nežinau. Jie visgi yra tik 2, nes apatinėje korpuso dalyje yra specialūs praplatėjimai, laikantys C formos indėklus savo vietose. Na kogero taip, sumaišius juos vietomis, pasislinkimas būtų milimetro dalys (nepamenu tiksliai, reikia pasižiūrėti storių skirtumą) ir tai neturėtų kažkaip labai įtakoti. Jokių šoninių apkrovų šiam alkūniniam velenui nėra (vienoje pusėje generatorius, kitoje tiesiog dantratis) Gal yra kokių minčių kodėl taip netolygiai dilo 3 stūmoklio pirštas ir švaistiklis Kitas klausimas, ar galima į tokį švaistiklį dėti bronzines įvores?
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 68 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|