Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

kęstutis rašė:
Dėl variklio: manau kad reikėtų kelti ne tik galvutes bet ir mauti šalin cilindrus, nes kaip minėjot kad meta dūmą tai ir tepalo pavalgymas bus. Be to jei šaltas blogai vedasi tai dar viena galima priežastis mažos kompresijos. To pagrindinės bėdos būna '' cilindrinės grupės'' reikalai - geriausiu atvėju keisti žiedus, blogiausiu šlifuoti cilindrus keisti stūmoklius su žiedais. Tai atlikęs žinosit kad tikrai važiuosit ir galva neskaudės dėl paliktų problemų.


Ačiū už pastabas. Šiomis dienomis, prieš ardydamas variklį pamatuosiu kompresiją, gal tai duos šiokį tokį įvertinimą. Dūmą mesdavo kol šaltas, paskui jo nebūdavo, todėl tikiuosi, kad čia tepalas patenka pro vožtuvų gumeles. Žiedus pakeisti būtų kogero labai naudinga, tik tam reikia, kaip ir automobiliui, išsitraukti stūmoklius su švaistikliais (cilindrai čia nenusimauna). Kolkas palauksiu kompresijos matavimo rezultatų. Jei atitiks normas, giliau nelysiu ("Netrugdyk technikai dirbti"), o jeigu bus didelis išdilimas arba netolygumas - tada jau grės kapitalinis remontas. Dėl to, jog sunkiai kuriasi šaltas kaltinčiau karbiuratorių kuro pariebinimo sistemą, bet negalima atmesti ir mažos kompresijos varianto.

Be to reiktų pasižiūrėti sankabos elementus. Ten moka padilti guoliai, diskeliai. Atsiranda stuksenimas dirbant ant tuščių apsukų, bet nuspaudus sankabą tai išnyksta. Šių motociklų varikliai dirba aukštom apsukom ir jų darbiniai resursai daug mažesni nei automobilių.


Dar viena vieta, kurią reikės patikrinti :rasau:

Dėl nulaužtos duslintuvo smeigės tai manau pradžiai ją reikėtų išsukti jei ji ten yra ir gal jums pakaks naudoti seną sriegį.


Atsidžiau pažiūrėjus nuotraukoje matosi skilimas, tad vien tik išsukti seną smeigę nepadės. Teks vežtis pas suvirintojus ir klausti jų patarimo
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė kęstutis »

Su kompresijos matavimu teisingo atsakymo gali ir nebūti, nes būna kad tepaliniai žiedai užkepa prie stūmoklių. Gali būti trūkęs koks žiedas. Patrūkęs tarpžiedis. Kad šaltas meta dūmą, tai dar viena sudilimo ar prikepimo patvirtinimo galimybė, nes įkaitus metalas plečiasi, sumažėja tarpai ir nustoja tik akiai matomas tepalo deginimas. Na jei iškeltas variklis, nuimtos galvos, tai neišsitraukti stūmoklių kažin ar būtų geras sprendimas. Cilindrų išdilimas pradžiai iš akies sprendžiasi ir nukėlus galvutes pagal viršutinė žiedų eigos suformuotą kantelį ir honingo išlikimą, po to matavimas pas specialistus - kas šlifuoja cilindrus. Pas Jus Kaune viskas prie vietos - Autotechnika. Žinoma ištraukus stūmoklius su tais pačiais žiedais pagal technologija dėti atgal negalima. Čia vėl, jei stūmokliai mažesni kaip 60mm žiedus iš automobilinių pritaikyti gali nepavykti. Na o dėl švaistiklių ištraukimo tai irgi pliusas - pamatysit indeklų stovį - gal irgi prie galo ar ištrupėję. O jei geri tai vėl bus sąžinei ramiau. Svarbu švaistiklius, kakliukus ir indėklus nuėmus susinumeruoti kad po to nesukeitus vietom.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

:) Nu taip, Jūs teisus. Reiškiasi pralaisvinsiu papildomai lentyną visoms detalėms sugrupuoti. Pagal katalogą, stūmoklio diametras turėtų būti 78 mm eilės, tad jei nepavyktų gauti originalių žiedų, manau bus galima ką nors pritaikyti. Autotechniką žinau, ten pradžiai ir kreipsiuosi :labas:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė kęstutis »

Na ar laisvinti lentyna, tai kiekvienam kaip patogiau :roll: . Svarbu su markeriu ar kaip kitaip susižymėti, nes lentynoj gali kas sukeisti vietom ir be Jūsų. Prieš ištraukiant stūmoklius atsivalykite viršus ir jei nerasite gamykliško markiravimo , susimarkiruokite skaičius, rodilytes kur išmetimo ar įsiurbimo pusė -kad renkant neapsuktumėt švaistiklio su stūmokliu. Ir kakliuką numeruoti toje pusėje kaip ir švaistiklį - kad neapsukti kakliuko. Būna ir gamykliniai markiravimai, bet jei variklis buvo remontuotas, nepakenkia ir savo papildomas adžymas pasidaryti. Be to prieš ardant susižiūrėkite ir dujų paskirstymo "mėtkes", pasidarykit ir foto su visom rastom ir užmarkiruotom atžymom.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Taigi, pamatavau kompresiją. Minimalus dydis, kuris turėtų būti - 11 kg/cm2. Pas mane: Galiniai cilindrai - 8 ir 9 kg/cm2, o priekiniai - 5 ir 5 kg/cm2 :shock:

Kagi, kelias tiktais vienas. Skersim variklį :sventinti:
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Išsiardžiau ir pradėjau valyti karbiuratorius. Šiaip tikėjausi blogesnio vaizdelio, jie pakankamai švarūs, bet bėdų vistik radau:

1. Visos akseleratoriaus sklendės, nors ir nedaug, tačiau buvo skirtingai prasivėrę
2. Kai kurios oro uždarymo mechanizmo membranos buvo apsinešusios ir užstrigusios, tačiau sveikos
3. 2 iš 4 pagrindinių membranų įplyšusios. Reikės keisti
4. Gerokai pasidėvėję plūdės adatos - matosi grioveliai. Reikės taip pat keisti
5. Kai kurios pagrindinės adatos taip pat su dilimo žymėmis, nors griovelio kaip ir nesijaučia, todėl tikriausiai paliksiu kaip yra


Šiaip įdomesni pastebėjimai. Nors karbiuratorių korpusai ir vienodi, tačiau realiai jų vietomis niekaip nesukeisi, nebent perinkus. Visų keturių skirtingi valdymo mechanizmai, taip pat priekinių ir galinių skiriasi pagrindinių adatų numeriai, nors išoriškai jos kaip ir vienodos :galvoti:

Keli klausimai:

1. Radau, jog galima parsisiųsti atskirai membranų gumas ir jas perklijuojant pakeisti originalias. Ar esat kas bandę tokį variantą?
2. Karbiuratorių įmerkiau į acetoną keliom dienom (pilnai nuardžius žinoma). Bet po pirmo projekto patirties, acetonu nelikau labai patenkintas. Pvz skiediklis 646, mano nuomone, yra gerokai agresyvesnis, nesat kas bandęs jame mirkyti?
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Kol karbiuratoriai marinuojasi acetone, ardau po truputį variklį. Pirma pradėjau nuo to, kas jau buvo ardyta ankščiau - antrinio veleno reduktoriaus. Kadangi jau buvo pradarytas ir stovėjo gana drėgnoj vietoj, viduje ant velenėlio ir dantračių truputį matosi rūdžių, susimaišiusių su tepalu sluoksnis. Šiaip viskas valosi, jokių liekamųjų žymių nėra, todėl tai nebėda. Tik tiek, kad jį reikės pilnai išardyti ir visą išplauti. Guoliai turi minimalų klibėjimą, kaip ir nieko baisaus, bet kadangi nemažai metų stovėjo atviri, matyt prigaudė dulkių ir dabar sukant skleidžia labai jau nemalonius garsus. Teks juos keisti, kartu ir riebokšlius.
Prikabinti failai
IMG_5114.JPG
Paskutinį kartą redagavo Vima 11 Spa 2017, 23:23, redaguota 1 kartą(us).
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Taip pat nusiėmiau generatoriaus dangtį, nes prieš nuimdamas galvutes noriu išsiaiškinti visas duju paskirstymo mechanizmo žymes.
Prikabinti failai
IMG_5110.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Gal kas turit užsukamą įrankį rotoriui nuimti? Užsisuka pagal laikrodžio rodyklę, 50 mm diametras, tiesa koks sriegis pasakyti negaliu, neturiu kuo pamatuoti

P.s. nuotraukoje sriegio nesimato (susiliejo vaizdas), bet jis ten yra :)
Prikabinti failai
IMG_5112.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: Suzuki GV 1200 Madura, 1985

Standartinė Vima »

Išsiardžiau reduktorių. Kūginius guolius reikia verkiant keisti, labai įdomu, kaip jie galėjo taip sudilti..nebuvo tepalo?
Visas dalis jau gavau, trūksta tik vieno adatinio guolio ir riebokšlio. Teks siųstis iš JAV
Prikabinti failai
IMG_5125.JPG
Taip "ištraukiau" adatinį guolį iš korpuso
Taip "ištraukiau" adatinį guolį iš korpuso
Skelbti atsakymą