kęstutis rašė:
Dėl variklio: manau kad reikėtų kelti ne tik galvutes bet ir mauti šalin cilindrus, nes kaip minėjot kad meta dūmą tai ir tepalo pavalgymas bus. Be to jei šaltas blogai vedasi tai dar viena galima priežastis mažos kompresijos. To pagrindinės bėdos būna '' cilindrinės grupės'' reikalai - geriausiu atvėju keisti žiedus, blogiausiu šlifuoti cilindrus keisti stūmoklius su žiedais. Tai atlikęs žinosit kad tikrai važiuosit ir galva neskaudės dėl paliktų problemų.
Ačiū už pastabas. Šiomis dienomis, prieš ardydamas variklį pamatuosiu kompresiją, gal tai duos šiokį tokį įvertinimą. Dūmą mesdavo kol šaltas, paskui jo nebūdavo, todėl tikiuosi, kad čia tepalas patenka pro vožtuvų gumeles. Žiedus pakeisti būtų kogero labai naudinga, tik tam reikia, kaip ir automobiliui, išsitraukti stūmoklius su švaistikliais (cilindrai čia nenusimauna). Kolkas palauksiu kompresijos matavimo rezultatų. Jei atitiks normas, giliau nelysiu ("Netrugdyk technikai dirbti"), o jeigu bus didelis išdilimas arba netolygumas - tada jau grės kapitalinis remontas. Dėl to, jog sunkiai kuriasi šaltas kaltinčiau karbiuratorių kuro pariebinimo sistemą, bet negalima atmesti ir mažos kompresijos varianto.
Be to reiktų pasižiūrėti sankabos elementus. Ten moka padilti guoliai, diskeliai. Atsiranda stuksenimas dirbant ant tuščių apsukų, bet nuspaudus sankabą tai išnyksta. Šių motociklų varikliai dirba aukštom apsukom ir jų darbiniai resursai daug mažesni nei automobilių.
Dar viena vieta, kurią reikės patikrinti
Dėl nulaužtos duslintuvo smeigės tai manau pradžiai ją reikėtų išsukti jei ji ten yra ir gal jums pakaks naudoti seną sriegį.
Atsidžiau pažiūrėjus nuotraukoje matosi skilimas, tad vien tik išsukti seną smeigę nepadės. Teks vežtis pas suvirintojus ir klausti jų patarimo