Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 27 Pen, 21:56 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Ačiū visiems už palinkėjimus, o taip pat patarimus ir pastabas. Labai įdomu prie tokios technikos prisiliesti, stebėti techninius sprendimus. Kas mane žavi, tai tai, jog kur tik įmanoma sandarinimui naudojami O žiedai. Mano manymu, tai tikrai paprastas ir efektyvus būdas sulaikyti skysčius variklio viduje. Tarpines, kurias reikės gamintis, galima suskaičiuoti ant rankos pirštų. Iš kitos pusės, sunkiai sekasi rasti FPM (atsparūs benzinui) sandariklius. Noriu juos visus pakeisti karbiuratoriuose, tačiau jei taip seksis ir toliau, teks atsiprašyti senų Po truputį ardau variklį toliau. Tiesiog dievinu varžtus su "pliusine" galva ir jei dar jų sriegis buvo pateptas klijais ... Laimei nėra čia tokių daug, bet vis tiek tenka paplušėti. Išsiėmiau tarpinį velenėlį. Jį suka alkūninis velenas per grandinę, o jis savo ruožtu 4 paskirstymo velenėlius 2 grandinių pagalba. Atrodo gerai, sukasi ant dviejų guolių. Rutulinis turi nedidelį klibėjimą. Kitas guolis yra ritininis su ištraukiama vidine "oboima". Ar jis geras, neina įvertinti jo neištraukus iš korpuso vidaus. Manualas siūlo jį keisti kas kartą, išėmus velenėlį. Pabandysiu jį surasti, jei nepavyks, sudėsiu senus. Taip pat padariau kai kuriuos matavimus. Paskirstymo velenėliai, kurie iš pažiūros smarkiai sudilę, visgi dar turi ~ 0.2 mm "mėsos". Manau taip ir paliksiu, nesu susidūręs su velenėlių restauravimu, gal galit kas pasidalinti patirtimi? Grandinės taip pat neištįsę. Kai išimsiu vožtuvus, įdėsiu velenėlius į savo vietas ir patikrinsiu, ar nėra laisvumo tvirtinimo taškuose. Bet tai, kaip sakoma, rytojaus problema Liaudyje sakoma, kad kuo toliau į mišką, tuo daugiau grybų. Išėmiau vandens pompą. Pabandžiau pasukti, sukasi, bet taip, kaip kad suktųsi žingsninis variklis. Žodžiu guoliams amen. Įdėmiau patyrinėjęs radau įdomų užrašą
Prikabinti failai: |
IMG_5135.JPG [ 118.58 KiB | Peržiūrėta 2854 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: RUSSIA
IMG_5139.JPG [ 90.28 KiB | Peržiūrėta 2854 kartus(ų) ]
|
Paskutinį kartą redagavo Vima 2017 Spa 28 Šeš, 9:51. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 29 Sek, 9:38 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Taip Kęstuti, Jūs teisus, ten iš tikrųjų ne tepimo bet nuvedimo kanalas ir jis panašu buvo užsikišęs. Tas užkernavimas gali būti ex remonto, nes pagal katalogą guolis turėtų keistis būtent per tą pusę. Bet čia reikės nusiimti sparnuotę, tada bus aiškiau.
Matuoju paprastu slankmačiu, kurio min padala yra 0.02 mm, dar turiu ir mikrometrą, su 0.01 mm verte. Šiuo atveju matavau velenėlių kumštelius (ar teisingai juos vadinu?) storiausioje vietoje. Manuale yra parašytas minimalus dar leidžiamas tos vietos storis, mano atveju dar yra ~ 0.2 mm. Pamatuoti velenėlių kakliukų ir tvirtinimo laikiklių išdilimą neturiu kaip, nebent surinkus "iš akies"
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 29 Sek, 10:19 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Išėmiau stūmoklius su švaistikliais. Iš karto krito į akis tai, jog vienas švaistiklio varžtas yra ilgesnis su 13 veržle, kai tuo tarpu visos kitos yra 14. Kol kas neradau informacijos, kaip taip turėtų būti. Nors pats varžtas kaip ir įsipresuoja į švaistiklį, greičiausiai galėjo būti keistas. Kaip tai gali įtakoti bendrą variklio darbą ir vibracijas?
Pačio stūmoklio ir švaistiklio grupių kol kas dar neardžiau. Paklibinus, nesijaučia jokio laisvumo tarp piršto, švaistiklio ir stūmoklio, žodžiu panašu jog būklė yra gera. Stūmokliai gražūs, žiedai neprikepę, reikės juos išsiimti ir įdėti į cilindrus, įvertinti išdilimą.
Ką radau ne visai gražaus, tai variklio kairės pusės švaistiklių indėklai smarkiai sudilę, kai tuo tarpu dešinės - atrodo kaip nauji. Kodėl taip galėjo gautis? Nepakankamas tepimas, dėl hermetiko pasikimšęs kanalas?
Prikabinti failai: |
IMG_5152.JPG [ 93.46 KiB | Peržiūrėta 2799 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 56 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|