Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Vykdomas projektas Moskvič-403 1963 m. remontas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Moskvič-403 1963 m. remontas
Šviesų jungiklio ir pasiurbimo rankenėles buvo supuvę.
Garaže nuo senų laikų iš kolūkio dar buvo partempta melžimo aparatų detalių. Ši pasirodė ir forma ir spalva stebėtinai panaši į reikiamas rankenėles.
Išsriegiau reikiamo dydžio sriegius ir užsukau rankenėles į vietas. O valytuvų ir ventiliatoriaus - dar labai geros būklės, tai jos ir lieka.
Raktų pakabuką kažkada pirkau Žemkės parodoj.
Garaže nuo senų laikų iš kolūkio dar buvo partempta melžimo aparatų detalių. Ši pasirodė ir forma ir spalva stebėtinai panaši į reikiamas rankenėles.
Išsriegiau reikiamo dydžio sriegius ir užsukau rankenėles į vietas. O valytuvų ir ventiliatoriaus - dar labai geros būklės, tai jos ir lieka.
Raktų pakabuką kažkada pirkau Žemkės parodoj.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Moskvič-403 1963 m. remontas
Su stabdžiais ir sankaba galima sakyt baigta, toliau išimtas radiatorius, surastas ir išardytas pečiukas (jo visai nebuvo kai pirkau). Supirktos naujos šlangos, sąvaržos. Kai kurios sudėtos. Radiatorius ir pečiuko radiatorius išvežti tvarkyti. Kol laukiama šių dalių dirbama su kitom. Pradėjau keisti blogas skardas geresnėm. Kapotas buvęs užverstas ir labai sulankstytas. Pakeistas kitu.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Moskvič-403 1963 m. remontas
Bagažinė buvus mušta. Pakeista. Taip pat perrinktas numerio apšvietimas, galinės lempos.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Moskvič-403 1963 m. remontas
Taigi tuo pačiu padariau ir kad tvarkingai darinėtųsi bagažinė. O norint tai padaryt buvo visokių staigmenų. Pagrindinė blogybė buvo nutrūkęs trosas, tai prie jo buvo pririštas dratas už kurio patraukus atsidaro bagažinė. Norėjau padaryt kad atsidarytų rankenėle kaip priklauso. O tas trosas turi ait po sėdyne... čia sistema iš ties savita. Kas nežino: trosas eina kiaurai galinį lanžeroną ir išlenda po sėdyne. Prie galinės sėdynės apačioje dešinėje pusėje yra rankenėlė, su kuria ir atsidaro bagažinė. Nėr labai patogu, bet taip sutverta gamykloje Taigi, nuimu galinę sėdynę. Po ja turėtų būt spyruoklės. O ten vietoj to štai kokia kūryba: viskas užsukta varžtukais skarda iš trijų dalių ir ant viršaus užlieta smala Čia nuotraukoj jau nulupus vidurinę dalį.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Moskvič-403 1963 m. remontas
Neaišku kokiu tikslu tai buvo padaryta, gal sustiprinta ir pakietinta sėdėjimo vieta vietoj spyruoklių. Bet tai nebuvo labai in naudą. Kairiajame kampe po šiuo buterbrodu kažkada matomai buvo susimetę gyvent pelės, ir, viską išvalius, paaiškėjo, kad jos labai prisidėjo prie šios vietos supuvimo. Reiks rimtai virint.
Bagažinės spyna sutvarkyta: pakeistas trosas (senesnis dratinis vietoj nutrūkusio trosinio), geležinė spyna vietoj caminės ir rankenėlė. Patiesinta skardos ir briauna prie spynos. Bagažinė jau darinėjasi puikiai.
Bagažinės spyna sutvarkyta: pakeistas trosas (senesnis dratinis vietoj nutrūkusio trosinio), geležinė spyna vietoj caminės ir rankenėlė. Patiesinta skardos ir briauna prie spynos. Bagažinė jau darinėjasi puikiai.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Moskvič-403 1963 m. remontas
Suradau ir sudėjau spyruokles, kaip turi būt.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Moskvič-403 1963 m. remontas
Vairuotojo durys baisios. Buvo užlaužtos, ribotuvo jau net nebuvo. Pakeičiau.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Moskvič-403 1963 m. remontas
403 buvo pirmas Maskvičiaus modelis, kuris turėjo langų apiplovimą. Originaliai netoli ilgų trumpų šviesų perjungiklio stovėjo kojinė pumpukė. Centre prie lango vienas purkštukas. Skysčio bakelis salone. Šioje mašinoje pumpukė buvo jau sugedusi ir taip prirūdijusi kad vos pavyko išimt. Bet radau beveik tokią pačią gerą (nuotr. kairėje). Bakelio nebebuvo. Radau kažkokį panašaus dydžio seną bakelį nuo tepalo, į originalų tvirtinimą gerai telpa. Bet būtų įdomu, kaip turi atrodyt originalus. Gal kas žinot Nes niekur niekur nerandu. Visur išmesta arba kas nors perdaryta, įdėta po kapotu. Kas sukelia abejonių dėl šios sistemos patikimumo
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.