Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K750M improvizacija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: K750M improvizacija

Standartinė virginijus007 »

Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. :puiku: Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt? :mirkt:
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

virginijus007 rašė:Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. :puiku: Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt? :mirkt:


Dėkui, o iki vasaros dar toli, bus matyt :) Tik kažin ar man ir jums patiktų vilktis ant 50km/h darant abkatke :?
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: K750M improvizacija

Standartinė virginijus007 »

gkeleris rašė:
virginijus007 rašė:Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. :puiku: Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt? :mirkt:


Dėkui, o iki vasaros dar toli, bus matyt :) Tik kažin ar man ir jums patiktų vilktis ant 50km/h darant abkatke :?


Tai nori pasakyt iki vasaros nepadarysi abkatkės? :D planuojamas greitis 70km/h gal mažesnis, nes labai įvairių technikų žada būt, kur su dideliais greičiais nedraugauja.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

virginijus007 rašė:
gkeleris rašė:
virginijus007 rašė:Šaunuolis! Tikrai daug gero darbo įdėjai ir matosi puikus rezultatas. :puiku: Vasarą planuojam varyt į Kurland bike meet su senais mocais su lopšiais, į Ventspili, gal norėsi prisijungt? :mirkt:


Dėkui, o iki vasaros dar toli, bus matyt :) Tik kažin ar man ir jums patiktų vilktis ant 50km/h darant abkatke :?


Tai nori pasakyt iki vasaros nepadarysi abkatkės? :D planuojamas greitis 70km/h gal mažesnis, nes labai įvairių technikų žada būt, kur su dideliais greičiais nedraugauja.


Noriu pasakyti jog tikrai taip :? Taigi nėra laiko tam išvis.
Tel.: 869644916
Vartotojo avataras
aivaras.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
Miestas: Palanga

Re: K750M improvizacija

Standartinė aivaras. »

As asmeniskai greitinta reduktoriu deciau tik dneprui arba uralui jei vazineti su lopsiu. Turiu Dnepr 10 36 ir k750, tai važiuojant su Dnepr labiau jaučiasi apsuku perteklius. O k750 uzdejus greitinta reduktoriu gali kartais labai trukti galios, ypac vaziuojant su keleiviu.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: K750M improvizacija

Standartinė Zhynys »

Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vartotojo avataras
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 439
Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
Miestas: Vilnius-Seda :)

Re: K750M improvizacija

Standartinė gkeleris »

Zhynys rašė:Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.



Aš kaip tik kažkaip maniau jog apkatkę daryt sveikiau su greitesne pora, visgi normaliai važiuojant apsukos mažesnės... Nes šiaip norint perdaug negazuot man per lėtai jis juda :?
Tel.: 869644916
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: K750M improvizacija

Standartinė Kalvis »

gkeleris rašė:
Zhynys rašė:Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.



Aš kaip tik kažkaip maniau jog apkatkę daryt sveikiau su greitesne pora, visgi normaliai važiuojant apsukos mažesnės... Nes šiaip norint perdaug negazuot man per lėtai jis juda :?


Apsoliučiai neteisinga nuomonė apie apkatkę (reikėtu sakyti "įvažinėjimą'). Sukti variklį galima ir reikia. Negalima duoti didelės apkrovos t.y. vežti 6 maišus bulvių, į kalną bandyti įvažiuoti 4 pavara ir tt. Devinta pora kaip tik ir duoda didesnę apkrovą varikliui, tuo pačiu mažėja arba lieka tos pačios apsukos. O kaip žinome, nuo apsukų tiesiogiai priklauso tepalo siurblio našumas. Ir ka gi mes rezultate gauname? Apkrova padidėjo (9 pora), tepimas sumažėjo - sausa trintis, perkaitimas, "klynas", dar vienas kapitalinis remontas.
Šį rudenį įsidėjau šviežiai surinktą variklį. Cilindrai truputį važiuoti, likęs gamyklinis chonas, stumokliai nauji. Tarpas gavosi 0,08-0,09. Kuro mišinys truputį riebesnis - žvakės tamsiai rudos, tepalas 10-40 pusiausintetika. Nuo pirmo užsėdimo suku 70 , nuo kalniuko pavėjui 80. Pavažiuoju 10-15 km, atauštu ir varau toliau. Puiki apkatkė, taip jau nuvažiavau 300km
Jeigu tarpas tarp stumoklio ir cilindro teisingas, mišinys neliesas - drąsiai varyk. Pradžiai adatas sukelk aukščiau vidurio, pravažiuok 10 km, užgesink važiuodamas, neduodamas dirbti ant laisvų apsukų, išsuk žvakes. Jeigu labai juodos, adatą paleisk truputį žemiau ir vėl važiuok kol pasieksi tamsiai rudą "nagarą". Kai jau pravažiuosi 1-1,5 tkm, pasiliesinsi iki "kakavinės" spalvos.
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: K750M improvizacija

Standartinė virginijus007 »

Kalvis rašė:
gkeleris rašė:
Zhynys rašė:Apkatkei greitinto reduktoriaus nerekomenduoju. Po to gali dėt, jei galios užteks.



Aš kaip tik kažkaip maniau jog apkatkę daryt sveikiau su greitesne pora, visgi normaliai važiuojant apsukos mažesnės... Nes šiaip norint perdaug negazuot man per lėtai jis juda :?


Apsoliučiai neteisinga nuomonė apie apkatkę (reikėtu sakyti "įvažinėjimą'). Sukti variklį galima ir reikia. Negalima duoti didelės apkrovos t.y. vežti 6 maišus bulvių, į kalną bandyti įvažiuoti 4 pavara ir tt. Devinta pora kaip tik ir duoda didesnę apkrovą varikliui, tuo pačiu mažėja arba lieka tos pačios apsukos. O kaip žinome, nuo apsukų tiesiogiai priklauso tepalo siurblio našumas. Ir ka gi mes rezultate gauname? Apkrova padidėjo (9 pora), tepimas sumažėjo - sausa trintis, perkaitimas, "klynas", dar vienas kapitalinis remontas.
Šį rudenį įsidėjau šviežiai surinktą variklį. Cilindrai truputį važiuoti, likęs gamyklinis chonas, stumokliai nauji. Tarpas gavosi 0,08-0,09. Kuro mišinys truputį riebesnis - žvakės tamsiai rudos, tepalas 10-40 pusiausintetika. Nuo pirmo užsėdimo suku 70 , nuo kalniuko pavėjui 80. Pavažiuoju 10-15 km, atauštu ir varau toliau. Puiki apkatkė, taip jau nuvažiavau 300km
Jeigu tarpas tarp stumoklio ir cilindro teisingas, mišinys neliesas - drąsiai varyk. Pradžiai adatas sukelk aukščiau vidurio, pravažiuok 10 km, užgesink važiuodamas, neduodamas dirbti ant laisvų apsukų, išsuk žvakes. Jeigu labai juodos, adatą paleisk truputį žemiau ir vėl važiuok kol pasieksi tamsiai rudą "nagarą". Kai jau pravažiuosi 1-1,5 tkm, pasiliesinsi iki "kakavinės" spalvos.


Va čia tikrai geras variklio "įdirbimo" / "įvažinėjimo apibūdinimas, aš irgi taip panašiai darau. Ir važiuoja puikiausiai. Svarbiausia, kad varikliui kuo mažesnė apkrova būtų, kuo geresnis tepimas ir kuo geresnis aušinimas. Viską reikia daryt su protu. Jei gali įginti 80km/h per valandą duodamas varikliui labai mažą apkrovą, tai bus tik dar geriau nes ir tepimas ir aušinimas bus didesni. Svarbiausia įvažinėjimo metu, neperkaitinti ir neperkrauti variklio, tą reikia turėt omeny važinėjant, nes kitaip garantuotai "užvels"...
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Skelbti atsakymą