III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
Čia keturtaktis variklis ir jo sklandžiam darbui reikalingi duslintuvai. Be duslintuvų variklis išmetimo takto pabaigoje sugeba per išmetimo anga įtraukti pašalinio oro. Gaunasi haotiškas darbas. Apie tai yra rusų filmukų.
Dėl adatų nežinau, bet kadangi nelabai bebuvo ką reguliuot kad apsukas numušt, tai pirma bėdą mečiau ant adatų pakėlimo, visgi karbai nenauji, nežinia kiek jie ten išdilę, sakau gal per daug to kuro praleidžia... Bet nuleidus nepagerėjo.
Dėl sklendės ar troso strigimo tikrai nestrigo, viskas ten gerai, trosas irgi paliktas yra keli mm laisvumas nes bandžiau reguliuot, bet kaip minėjau sklendės nuleistos iki galo, o riebumo varžtas beveik nereagavo. Galėjai sukinėt kiek nori, abiem cilindrams.
O problema, atvirai sakant, nežinau kur buvo tikroji Dar kartą pertepiau karbiuratoriaus su cilindru jungtis, kad netrauktų oro (nors nemanau kad ten kas galėjo kur traukt, nes tikrai gerai buvau viską "užklijavęs".). Kitas dalykas tai dar kartą pritryniau vieną plūdės adatą, šį kartą pakalant, nes prieš tai vistiek gerai neuždarydavo benzino ir būdavo per aukštas lygis kamerose, - lašėdavo net. Kitai plūdei galbūt buvo pati adata pasislinkus plūdės atžvilgiu, nes padilęs karpas nelabai tvirtai fiksavo (o gal ardant pastūmiau). Taigi pakeičiau visą adatą su visu dangteliu, aišku vėl pritryniau padaužant. Varvėti nustojo abiejuose kamerose. Trečias dalykas kaip ir Kęstutis minėjo - duslintuvai. Juos užsidėjau pirmiausia. Taigi vėl pakėlus sklendžių adatas ant vidurinio karpo, riebumo varžtą atsukus iki -2,5 apsukimo užvedžiau. Ištiesų nesitikėjau jog pasitvarkys, bet apsukos tikrai sunormalėjo Aišku reguliuoti nebereguliavau, nes nebeturėjau laiko, palikau kaip yra su -2,5 atsukimo ir su pilnai nuleistomis sklendėmis. Kaip atrodo su dusliais ir kaip dirba galima pamatyt video.
Tik šiose nuotraukose darytose telefonu vakare spalva visiškai neatitinka realybės...
Atlikti pakolkas paskutiniai patepimai prie šio motociklo:
Pakeistas galinio stopuko padelis į normalų, kuris gerai priglunda prie sparno ir nepalieka tarpų.
Uždėta nauja sankabos svirtis su nauju cilindriuku, taip pat įdėtas naujas automatinės sankabos stūmokliukas. Sureguliuotas troso laisvumas ir automatinė sankaba.
Taip pat, kadangi nauja originali krovimo rėlė iš pradžių veikė gerai, vėliau po truputį krovimas nuslobo (pamatavus generatorių davė iki 18V reiškias rėlės problema), nupirkta ir uždėta nauja savadarbė krovimo rėlė, nes su sena neturėjau laiko žaisti. Rėlė duoda krovimą net nuo mažų sūkių, o prie didelių iki 8,2V su šviesomis. (Ant akumuliatoriaus 0,8-1,0A, bet čia gal ibūti netikslu nes kai matavau buvo akumuliatorius pusiau miręs...).
Taip pat nupirktas ir įdėtas naujas akumuliatorius, nes seną numarinau.
Na ir aišku po keletos pavežiojimų į kitą miestą į TAC ir Regitrą, po daug vargų turim naujus numeriukus
Na va, galima sakyti projektas galutinai baigtas. Įdėta restauruota originali pompa ir raktų komplektas į lopšio galą, bei kiti reikalingi rakandai. Galima ir išažiuot į gatves
Darant nuotraukas su fotoaparatu aiškiau matyti kaip auksinės juostelės keičiantis apšvietimui (leidžiantis saulei) keičia spalvą. Man asmeniškai tai labai gražu
Atrodo kaip naujas. Gerai vaziuoja? Kokie cilindrai/stumokliai prigijo?
Jau buvau sutikęs žmonių kurie sakė "naujas čia..." Važiuoja puikiai, tik reikia dar atprast junginėt bėgius kaip jawai į antrą pusę
Cilindrai jau buvo aprašyti 9 puslapyje. Seniuosius šlifavau ant 79,00 ir Almot stumokliai su vienu tepaliniu ir su chromuotais žiedais atsistojo. Tuos kur iš Jūsų pirkau tai sutepiau salidoliu ir pasidėjau atsargai.
Aišku reikės dar turint laiko susitvarkyt savo lepsusus kuriuos padariau... Tai pasikeisti dar karterio tarpinę (pakolkas dar neprisiruošiau pasikeisti...) nes pro varžtukus rasoja tepalas ir per savaitę nulaša kokie 5 lašai... Nieko daug, - bet nemalonu... Taip pat pavažinėjus pamačiau jog noriu greitintos reduktoriaus poros... Apkatkę darant norisi važiuot prie nedidelių apsukų šiek tiek greičiau... Taip pat pasirodo "prasileidau" ir neužsandarinau reduktoriaus xostavyko guolio prispaudimo veržlės Kartais dirbdamas naktį ir prašaunu... Bet čia susitvarkysiu kai keisiu dantračių porą...
Dar ateityje žadu į kurą pilti švino pakaitalo. Iki šiol dar nepyliau nes nežinojau ar neteks dar išleisti kuro iš bako...
Čia šiektiek pačių pačių pirmų pasivažinėjimų iš ryto prie +3C .
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume