K750M improvizacija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
feniksas
Forumietis
Forumietis
Posts: 122
Joined: 2016 Feb 26 Fri, 11:20

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by feniksas »

:labas: Seku tamstos projektą. Gal būsiu ką praleidęs - ar kai kurios dalys nudažytos ta pačia spalva po du vienetus?
User avatar
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Posts: 439
Joined: 2010 Dec 05 Sun, 16:40
Location: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by gkeleris »

feniksas wrote::labas: Seku tamstos projektą. Gal būsiu ką praleidęs - ar kai kurios dalys nudažytos ta pačia spalva po du vienetus?


Na čia jau taip gavosi kai turėjau kelis vienetus :D
Tel.: 869644916
User avatar
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1412
Joined: 2004 Feb 29 Sun, 1:03
Location: Alytus

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by Ledūklis »

Tai lempos ir signalai bus žali? :roll: O kodėl sakai "Žaliu sodu" nesąmonė būt buvę dažyt? Ar dėl to, kad RAL - labiau standartas?
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
User avatar
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Posts: 439
Joined: 2010 Dec 05 Sun, 16:40
Location: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by gkeleris »

Ledūklis wrote:Tai lempos ir signalai bus žali? :roll: O kodėl sakai "Žaliu sodu" nesąmonė būt buvę dažyt? Ar dėl to, kad RAL - labiau standartas?


Tai visas motocikals žalias :D
O dėl dažų tai todėl, nes parduotuvėje pasakė jog standartinis "žalias sodas" kurį jie gali užsakyti - sintetika. Tuo viskas ir pasakyta :)
Tel.: 869644916
User avatar
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Posts: 439
Joined: 2010 Dec 05 Sun, 16:40
Location: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by gkeleris »

Nusmėliuotos ir kitos dalys. Aišku jos aplygintos, suvirintos kur reikėjo.

Baisiausia dalis ko gero po smėliavimo buvo lopšio rato apsauginė skarda - nusmėliavus gavosi visiškas "duršliokas". Tai teko galimybė pasipraktikuoti plonų iškiaurėjusių skardelių virinime kol visas skyles užvirinau. Gavosi visai dailiai. O visus nelygumus ant tos skardelės, kurie buvo neprakiurę kiaurai išlyginau špakliumi. Na ir viskas nugruntuota.

Galbūt keiksite, jog neišardžiau sėdynių "varlių" ir nenusmėliavau pilnai visų strypų, o tik tiek kiek priėjau. Bet kadangi nesu ardęs sėdynių, o kiek forume prisiskaičiau jog jos mėgsta trūkti, o mano sėdynių gumos jau tikrai kietokos, vietomis gan stipriai paskirdusios, pamaniau jog tikrai beardydamas suplėšysiu. Taigi kad neprisidaryti bėdos nusmėliavau kiek priėjau ir nugruntavau.
Attachments
FormatFactoryDSC_1459.jpg
FormatFactoryDSC_1465.jpg
FormatFactoryDSC_1466.jpg
FormatFactoryDSC_1468.jpg
FormatFactoryDSC_1471.jpg
Tel.: 869644916
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by kęstutis »

Rašote kad visos detalės smėliuojamos. Bet smėliuotu paviršių foto nesimato. Būtų įdomu matyti kaip iš smėliuotas atrodo lopšys, ratlankiai ir t.t. Tai malonus akiai procesas kai iš surudyjusio metalo virsta kaip ir nauju.
User avatar
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Posts: 439
Joined: 2010 Dec 05 Sun, 16:40
Location: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by gkeleris »

kęstutis wrote:Rašote kad visos detalės smėliuojamos. Bet smėliuotu paviršių foto nesimato. Būtų įdomu matyti kaip iš smėliuotas atrodo lopšys, ratlankiai ir t.t. Tai malonus akiai procesas kai iš surudyjusio metalo virsta kaip ir nauju.



Malonus tai malonus, bet stengiausi metalo niekuo nepadengto nelaikyt. Jeigu visą dieną prasmėliuodavau tai stengdavausi iškart po ir nugruntuot nusmėliuotas dalis. Nelabai atsirasdavo tame tarpe laiko fotosesijoms :)
Tel.: 869644916
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by kęstutis »

Taip nusmėliuotą paviršių būtina tą pačią dieną nugruntuoti. Bet remonto pats cinkelis kaip paruoši metalą , kiek sugebi jį išvalyti, kas dabar gali įvertinti kokia smėliavimo kokybė.
User avatar
gkeleris
Forumietis
Forumietis
Posts: 439
Joined: 2010 Dec 05 Sun, 16:40
Location: Vilnius-Seda :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by gkeleris »

kęstutis wrote:Taip nusmėliuotą paviršių būtina tą pačią dieną nugruntuoti. Bet remonto pats cinkelis kaip paruoši metalą , kiek sugebi jį išvalyti, kas dabar gali įvertinti kokia smėliavimo kokybė.



Ačiū už patarimus, bet nevisada išeina skirti tiek laiko fotografavimui, iš kurio vistiek nieko nesimatys. + dar ir šiaip per skubėjimą pasimiršta.
Man, asmeniškai labai nepatinka rūdys, todėl stengiuosi su jomis kovoti kaip tik išeina, kad kuo ilgiau jų nebūtų (turbūt pastebėjote iš ankstesnių pranešimų). Dėl smėliavimo kokybės įvertinimo, nenoriu pasirodyti storžievis, bet įsivertinti galiu pats geriau nei bet kas kitas šiame forume iš padarytų nuotraukų, kuriose nusmėliuotos dalys atrodys kaip nugruntuotos (na galbūt šiek tiek šviesesnės, bet nieko detaliau). Aš regėjimu dar, tfu tfu tfu, nesiskundžiu ir pats matau, - jeigu rūdžių išgraužtose duobutėse po smėliavimo yra koks tamsesnis taškelis tai nėra gerai. Aišku, vietomis tokių gal pasitaikė, bet iš esmės stengiuosi jog tokių nebūtų. Todėl pats viską smėliavau, nes pats galiu užtikrinti sau norimą rezultatą, kuris kiek pastebėjau, mano nuomone yra kone geresnis nei 2/3 šio forumo "restauratorių", nors pats šio projekto net nevadinu restauravimu. Todėl ir patys smėliavimai užtrugdavo ilgai, kol su savadarbe smėliasrove pasiekdavau norimą rezultatą - kaip pavyzdžiui vien rėmą nusmėliuoti iki idealumo (kad nesimatytų jokių taškelių) truko visą dieną, dėl ko norėdavau uždėti gruntą kol nenukrito rasa. Taip ir su kitomis dalimis - smėliuoji kiek įmanoma daugiau + pasilieki laiko kad spėti viską nugruntuoti.

P.S. pirmą smulkių detalių krūvelę nusmėliavęs nespėjau iš vakaro nugruntuoti - kitą rytą pastebėjau mažų rudų taškelių ant pliko metalo. Įtariu jog nuo prakaituotų pirštų. Todėl teko greitai per naują prabraukti su smėlaisrove prieš grutuojant.
Tel.: 869644916
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: K750M 1966 improvizacija

Post by kęstutis »

Pagrindinė dalis smėliavimo laiko priklauso nuo aparato galingumo ir tik papildoma dalis dėl kokybės. Pats turiu savadarbę smėliasrovę ir taip pat vargstu su darbais laiko atžvilgiu. Pas manę pagrindinė problema ne pati smėliasrovė, bet oro kompresoriaus našumo trūkumas. Kalbu dėl smėliavimo kokybės todėl, nes kaip Jūs minėjote ir pat esu susidūręs, kad labai daug smėliavimo darbų būna prastos kokybės - neišvalomas metalas iki galo ir tai net nuotraukose matosi. Kas dėl laiko fotografavimui tai vienas kadras iki 10 sekundžių, svarbu tik neužmiršti kai esi įsijautęs į darbus. Na manau forumo tikslas ir yra kad dedame savo darbų eigą, kiti stebime ir patariame siekdami geriausio rezultato. Bet jei darbų seka pasistūmėjusi į priekį nei patalpinta forume, tai patarimai kaip ir beverčiai.
Post Reply