Sveiki,
Atvežė man atgaivinimui tokį "parakinį" Mobylette motobecane(berods AV32S), šiaip labai fainas mopedukas.
Restauracija to nepavadinsiu, o tiesiog jei pavyks tai bus remontas, kad jis (ar ji) važiuotų ir viskas veiktų, bei "pristabdyt" senėjimą, o kas iš to gausis pamatysim.
Metai 1954-09-06 (nuo skardukės ant variklio).
Pirma matoma bėda nužystas alkūninio galas ir nėra an ko uždėt magneto. O be jų patys suprantat neaiškus kas toliau. Kai dviratis jisai važiuoja, tik čiudni vintiliai ir neina dapūst oro ir padangos stiprokai suaižėjį.
Mobylette remontas
Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Mobylette remontas
Last edited by m105 on 2019 Mar 12 Tue, 15:08, edited 2 times in total.
Re: Mobylette remontas
Nuėmiau varikluką ir pirmyn.
Alkūninis iškeliavo "atsiaugyt" galą veleno, o visa kita prausiasi ir nupirkau naujus alkūninio guolius ba seniem buvo "bloga".
Babinai kapec, antrinė perdegus.
Alkūninis iškeliavo "atsiaugyt" galą veleno, o visa kita prausiasi ir nupirkau naujus alkūninio guolius ba seniem buvo "bloga".
Babinai kapec, antrinė perdegus.
Re: Mobylette remontas
Labai simpatiškas(a) motoraika Ilgo jam(ai) gyvenimo
Re: Mobylette remontas
Slengas tinkamas, tikiuosi nekritikuos forume rashome lietuvishkai
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Re: Mobylette remontas
evris wrote:Slengas tinkamas, tikiuosi nekritikuos forume rashome lietuvishkai
Čia ne slengas, o tarmė. Mes pas savi visadu tep šnekam ir rašom- dzūkiškai.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: Mobylette remontas
Kaip man, besidominčiam vien motoriniais dviračiai, be galo įdomus projektas.
Babiną galima bandyti pervynioti, nors nesu niekada bandęs. Apvijoms vynioti esu pasidaręs staklytes https://youtu.be/cFGK5TLnlno Jei apsispręstumėte, pamatuokite laido storį. 0,11 mm esu vyniojęs, labai sunku nenutraukti, bet pas Jus bus 0,08 ir mažiau.
Kaip tokiam raritetui, galima konstruoti ir elektroninį degimą, tik tada pridedamą babiną tektų slėpti po skardomis. Ir širdyje kirminas graužtų, kad nukrypote nuo originalo.
Seku projektą. Dideliausios sėkmės Jums.
p.s. Pabandykite pagauti sėkmę: nuvyniokite nuo babinos pirmą sluoksnį, ir tada patikrinkite. 70 proc. nutrūkimų būna viršutinėje apvijoje.
Babiną galima bandyti pervynioti, nors nesu niekada bandęs. Apvijoms vynioti esu pasidaręs staklytes https://youtu.be/cFGK5TLnlno Jei apsispręstumėte, pamatuokite laido storį. 0,11 mm esu vyniojęs, labai sunku nenutraukti, bet pas Jus bus 0,08 ir mažiau.
Kaip tokiam raritetui, galima konstruoti ir elektroninį degimą, tik tada pridedamą babiną tektų slėpti po skardomis. Ir širdyje kirminas graužtų, kad nukrypote nuo originalo.
Seku projektą. Dideliausios sėkmės Jums.
p.s. Pabandykite pagauti sėkmę: nuvyniokite nuo babinos pirmą sluoksnį, ir tada patikrinkite. 70 proc. nutrūkimų būna viršutinėje apvijoje.
-
- Forumietis
- Posts: 2227
- Joined: 2007 Mar 02 Fri, 19:52
- Location: Panevėžys
Re: Mobylette remontas
Nu labai jau stailovas birbalas Ech Prancūzija su savo dizaino elementais , romantika ... net apie Bugatti pagalvojau ... tikrai stilinga , gražu ir ne nyku .
Re: Mobylette remontas
Su didžiausiu vargu nukrapščiau jau keturis sluoksnius ir varža neatsirado . Dabar surinkau varikliuką ir išbandiau su išorine "emkos" babina, skierka atsirado. Tik tokia babina jokiu būdu netiks ba per didelė ir reiks ieškot arba mažesnės arba vyniot šitą. Kas geriau nežinau ba kiek aš radau internete su vidine babina jie ėjo neilgai ir jau tais pačiais metais (1954) randu, kad jau eina ir su išorine. Pervyniot tokį ploną laiduką būt baisiausiai sunku, o ir ar gausis da neaišku. Kitas reikalas (čia tik mano nuomonė) vidinės babinos tikriausiai nepasitvirtino dėl to kad jom ten viduj peršilta ir su tokiu plonu laiduku turėtų greit perdeginėt, o daryt iš anksto žinant, kad gausis šūdas nesinori.
Re: Mobylette remontas
Jei apsispręstumėte dėti elektroninį degimą, jam pas kiniečius galima rasti labai mažų babinų. Lengvai paslėpsite po apsaugomis. Tik kaip sakiau, sąžinė grauš, kad ne originalu.
Re: Mobylette remontas
Su sąžine dar kap nor gal ir susitartau, bet kad išvaizdą pagadintau tai jau negerai. Norint dėt elektroninį degimą reiktų dėt ir naują magnetą arba supaškudyt dabartinį. Todėl geriau pasimūčysiu ir paieškosiu pradžiai babinos o elektroninį degimą atidėsiu kraštutiniam atvejui.