Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Vykdomas projektas Volga 24, 1972m.

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

Parsiveziau Volgai priekinius sparnus juodo grunto.
Ka su tais pilkais darysiu nežinau, bet imeciau i skelbimus, gal kam prireiks.
Tie juodi biskeli paspardyti, reiks patiesint nu, bet bent jau forma gera.
Palyginus su tais pilkais koki simta kartu geresni.
Dar pasirodo plastmasiniu sparnu buvo, galvojau stiklo pluostas, o ne plastmase, bet ne is tikro plastmasiniai.
Bet nelabai gundo mane tokie. Nezinia kokia plastmase, ar ant jos limpa gruntas, ar limpa spaklius, ar limpa dazai, ar ziema nebus trapi nuo zalcio, ar vasada nesusileis nuo saules.
Per daug klaustuku, bet jie pigus ir pagal forma atrode daug geriau nei tie lievi pilko grunto sparnai.
O tas plastikas bent jau is vaizdo tai atrode arba PVC arba ABS, jei acetonu patrynus lydosi vadinasi ABS, bet as nebandziau.
Ir plius plastmase pakaitint galima ir pakoreguot, o to virinto glamzyto metalo niekaip, ten perdaug makliavones.
Todel jei tektu rinktis tarp plastmasiniu ar lievu metaliniu, tikrai geriau bus plastmasiniai, bent jau ziurint pagal pacia forma.
Nu ir plastmasiniai nerudyja, va dar vienas pliusas.
Bet as jau turiu normalius juodo grunto tai turetu viskas buti ok.

Slenksciai yra, galiniai sparnai yra, priekiniai sparnai yra.
Liks tik palaukt kol atsils orai ir gryzt prie darbu.
Jei pasisekts siais metais bus baigtas kebulas, o gal net ir variklis :galvoti: :galvoti:
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė tadas1991 »

Kai kalbam apie senovinę techniką, tai visada geriau, kai ten kuo daugiau metalo ir kuo mažiau plastiko. Jeigu tas plastikines dalis galite gauti naujas, t.y. ne nenaudotas, o pagamintas iš kokybiško neperdirbto plastiko šiais laikais, tuomet gal ir ok, jums gal ir užteks. Bet dalykai, kurie pagaminti prieš 30 ar daugiau metų, arba kad ir ne taip seniai, bet į rytus nuo mūsų, geriau venkit.
Kai metalas surūdija, jeigu ne visas, galima dalį pakeisti, privirinti, prilituoti, žodžiu kažką padaryti. Kai sensta plastikas, jis tiesiog pavirsta lipnia smirdančia koše, kitaip sakant - grįžta į savo pirminį pavidalą - naftą. Arba į dulkes ir prisiminimus.
Vakarietiški senoviniai plastikai būdavo tikrai kokybiški, ir dar dabar yra pakankamai gerai išsilaikiusių formoje ir vis dar labai tvirtų plastikinių durų rankenėlių arba bamperių iš 80taisiais pagamintų automobilių, bet sovietinės autopramonės, o ir neoriginalių atsarginių dalių plastiko kokybė kartais būdavo tiesiog tragiška. Stiklo pluoštas irgi yra tiek ilgaamžiškas, kiek laikysis jį rišantis polimeras - epoksidinė ar pan. derva. Nesakau, kad visas sovietinis plastikas buvo prastas. Turime tikrai gerų pavyzdžių. Bet šiame forume yra aprašyta ir daug labai prastų. GAZ21 vairai, durų rankenos, skydelio spalvoti difuzoriai, Moskvič 402/3/7 (turbūt, tiksliai nežinau) panelės apdailos, sparnų trikampiai ir t.t.
Kai kurie metalai irgi turi panašių senėjimo požymių, pvz žinau, kad yra tam tikrų aliumininių motociklų variklių blokų iš tarpukario, kurių beveik nebeįmanoma kokybiškai patikimai suvirinti. Bet tai vistiek yra apie 100metų ir daugiau. O plieno ir geležies gaminių turim gerai išsilaikiusių šimtmečiais ir gal net tūkstantmečiais.

O dėl variklio keitimo, tai:
SAABakas rašė:Kuriais matavimais geriau remtis, tais kuriuos ismatavo gamintojas pries daugiau nei 25 metus, ar tais kuriuos as gaunu dabar, kai variklis jau pravaziaves virs 300 tukstanciu kilometru?

Naudojama projektinė galia, t.y. tokia, kokią pateikė variklio gamintojas. Variklio nusidėvėjimas nėra vertinamas, nes tai iš esmės yra gedimas, kurį reikėtų pašalinti. O beje, žinau ne vieną tokį atvejį, kai tikrinant 200-300kkm nuvažiavusio variklio galią ant tikrai pakankamai tikslaus stendo, gaunamas skaičius beveik siekia, tiksliai sieka arba netgi truputį viršija gamintojo pateiktą projektinę galią. Taip kad...
Turėsi pateikti variklio įsigijimo dokumentus. Tai tuose variklio įsigijimo dokumentuose turės būti nurodyta, koks tai tiksliai variklis. Jei nebus nurodyta, manau su tuo gali būti ir problemų, nes teks gauti gamintojo atstovo kokią nors pažymą, koks tai variklis ir kiek jis turi galios. Dauguma dylerių tokių paslaugų neteikia - labai gražiai ir formaliai atsisako tai padaryti. Ypač bet kam, kas seniau, nei kokia 10 metų. O jei ir teiktų, tai SAAB, kaip nepriklausomas gamintojas, nebeegzistuoja nuo 2001mųjų, o kaip GM koncerno prekės ženklas, nebeegzistuoja nuo 2011tų metų. Todėl tikrai geriau būtų, jei galėtum pateikti automobilio, iš kurio naudosi variklį, nuosavybės dokumentus, savo vardu arba su pirkimo sutartimi. O kaip daryti toliau, teks aktyviai domėtis iš anksto tose įstaigose, kurios išduoda leidimus tokius perdirbtus automobilius registruoti legaliai. Pvz gali tekti padaryti nuotraukas prieš variklio išėmimą ar pan. Domėkis ten, o ne čia forume. Čia yra daug žmonių, kurie yra keitę variklius iš vienokių į kitokius, yra netilpę į galios ribas ir pan., bet galiu duoti ranką nukirsti, kad 99proc. tokių atvejų tai nebuvo legalizuota, ir TA buvo einama arba patyliukais, naudojantis tuo, kad nelabai matosi arba kad ne visi ir visada kreipia dėmesį, arba pritaikius poveikio priemones. Arba kad tiesiog dokumentuose buvo nenurodomi tokie dalykai, kaip variklio darbinis tūris, galia ir pan. O paskui koks variklis priklausė, gali būti teisiškai sunku įrodyti tiek savininkui, tiek pačioms kontroliuojančioms įstaigoms, todėl daugeliu atveju, kai gamintojas nesiskyrė, niekas ir nesigilindavo. Žinau vieną atvejį apie Citroen Xantia, kuri važinėjo su 1,6i 65kw dokumentais ir 2,9i V6 142kw varikliu.

SAABakas rašė:Tik kol kas niekur nerandu to "Tvarkos aprašo".

Jeigu nieko nemaišau, tai naujausia galiojanti suvestinė yra čia:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct ... raGjPdXHWB
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

tadas1991 rašė:Žinau vieną atvejį apie Citroen Xantia, kuri važinėjo su 1,6i 65kw dokumentais ir 2,9i V6 142kw varikliu.

Zinau ir as tokius prikolus kai vazinedavo 50cc pirdos su 80cc grupe, o kartais ir su 125cc.
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

tadas1991 rašė:Jeigu nieko nemaišau, tai naujausia galiojanti suvestinė yra čia:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct ... raGjPdXHWB

Keista kad apie variklio keitima taip mazai parasyta tame dokumente, nebent ieskot nemoku. Kolkas kur "Susijusi informacija" neziurejau.
Ka radau apie varikli:
56. Perdirbant (keičiant) transporto priemonės variklį, techninės ekspertizės užsakovas ekspertui turi sudaryti galimybę nufotografuoti variklio kodą, kol dar variklis neįrengtas, jei to padaryti nebus galimybės, kai variklis jau bus perdirbtas (pakeistas).

Daugiau nieko isskyrus keiciant transporto priemone is N1 i M1. :galvoti:
Einu toliau ieskot.
Sunkus gyvenimas kai nori laikytis istatymo :labas:
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

Visdar vyksta popierizmu narsymas.
Pasirodo mano brolis turi atskira registracijos dokumenta savo MK2 GTI golfo varikliui (DOHC-16V), kuri buvo isedejes i savo A2 jetta.
Vadinasi varikli galima uzregistruoti atskirai nuo masinos ir tada tureti variklio registracijos dokumenta.

O is to kyla man idejos. Kadangi tas B204, kuris isspaudzia 96kW yra su 10.2 kompresija, o mano turbininis yra su 9.2 kompresija tada galeciau ji be turbinos paleides ant stendo isgauti maziau kW, pakankamai, kad tilpciau ribose. :galvoti:
Nu bet cia toks per aplinkui metodas gaunasi. Ar pavyktu nežinau, bet nemaciau dar nieko, kad grieztai sakytu, kad taip negalima. :P

Nu ka, o orai siek tiek gereja, kyla temperatura, tirpsta sniegas, gal siek tiek ir pinigu atsiras tai dar speciau pasistatyti garaziuka.
O tada prasidetu rimti darbai, nes darbas vyktu jau po stogu, ir joks lietus, vejas ar zvarbus oras man nebetrukdytu. :mirkt:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė kęstutis »

Diskusija ne dėl kritikos, bet mintis iš šalies.
Atstatant automobilį originaliai, jis įgyja vertę ir kitų susidomėjimą - senas, bet kaip naujas.
Tiuninguojant reikia ženkliai pagerinti išvaizdą ir parametrus už originalą, kad automobilis susilauktų dėmesio ir įgytų savo vertę.
Automobilis skaitomas originalus, jei jo išvaizda nėra pakeista ir variklis bei tiltai yra originalūs.
Jei Jūsų GAZ24 planuojama originalios išvaizdos, bet keisit tik variklį, tai bus nei tas, nei anas. Tokio tipo automobilis žinoma Jus džiugins, nes tai bus Jūsų darbo rezultatas. Bet manau aplinkinių tai nesudomins ir automobilis neturės savo populiarumo ir vertės.
Nors ir turint kitokį variklį, bet jį statant ir pritaikant - min. išlaidų neišvengsite, o norint įteisinti reikės ekspertizių - tai ne tik finansinės išlaidos, bet ir nervinių ląstelių naikinimas.
O kodėl nenorite dėti originalaus variklio? - jų pardavime būna ir perkant kitą manau būtų pigiau, nei tos ekspertizės.
Gal reikėtų pradžiai atkurti pilnai kėbulą ir gal pakiltų nuotaika viską daryti originaliai. :roll:
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

kęstutis rašė:Diskusija ne dėl kritikos, bet mintis iš šalies.
Atstatant automobilį originaliai, jis įgyja vertę ir kitų susidomėjimą - senas, bet kaip naujas.
Tiuninguojant reikia ženkliai pagerinti išvaizdą ir parametrus už originalą, kad automobilis susilauktų dėmesio ir įgytų savo vertę.
Automobilis skaitomas originalus, jei jo išvaizda nėra pakeista ir variklis bei tiltai yra originalūs.
Jei Jūsų GAZ24 planuojama originalios išvaizdos, bet keisit tik variklį, tai bus nei tas, nei anas. Tokio tipo automobilis žinoma Jus džiugins, nes tai bus Jūsų darbo rezultatas. Bet manau aplinkinių tai nesudomins ir automobilis neturės savo populiarumo ir vertės.
Nors ir turint kitokį variklį, bet jį statant ir pritaikant - min. išlaidų neišvengsite, o norint įteisinti reikės ekspertizių - tai ne tik finansinės išlaidos, bet ir nervinių ląstelių naikinimas.
O kodėl nenorite dėti originalaus variklio? - jų pardavime būna ir perkant kitą manau būtų pigiau, nei tos ekspertizės.
Gal reikėtų pradžiai atkurti pilnai kėbulą ir gal pakiltų nuotaika viską daryti originaliai. :roll:

Originaliam bloke tiek korozijos, kad su atsuktuvu galima skyle pradurt, o kita varikli keliant jau neatitiktu variklio kodas.
Tada reikia arba stampuoti kita, bet tada joks originalumas, o tik apgaule. Arba registruoti su kitu varikliu taciau tada neatitinka kodai su kebulo plokstele ir masinos verte labai greitai krenta.
Varikliu ieskojau tai zmones juos po 300 mazdaug pardavineja. :apalpti:
Sako ale perrinktas, bet kelinto remonto indeklai, ziedai, stumuokliai nezino. Kada perrinktas nezino, kieno perrinktas nezino, kiek kilometru nubeges nezino.
Kiek nubeges variklis yra irgi svarbu, gi korozijos is bloko nepasalinsi.
As pats savo akimis pamaciau, koks sitas variklis yra dylantis, man paciam seneslis sake, kad betkas daugiau nei pirmas remontas (-0.05) yra tik ant pardavimo, o ne vaziavimo.
Tiesiog nenoriu tokio variklio, nes man jis nekelia pasitikejimo. Ta pati B204, kuri cia ikelt bandau, buvau isardes ir jo indeklai, cilindrai ir visa kita po 300 tukstanciu kilometru atrodo puikios bukles, nepalyginsi su Volgos varikliu.

"Tiuninguojant reikia ženkliai pagerinti išvaizdą ir parametrus už originalą, kad automobilis susilauktų dėmesio ir įgytų savo vertę."
Planas kazka panasaus daryt, bet ne tiunint, o "restomod" daryt. Zinoma isvaizda bus gerinama, pavaru deze ir variklis bus irgi geresni, jei jeis istatymas.

Taciau iki viso sito dar toli, sakyciau koki du metai mazdaug, kolkas labiausiai truksta pinigu, bet cia ne man vienam taip turbut :D
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė kęstutis »

Darant variklį pačiam - reikia gilzių, stūmoklių, žiedų , indeklų, tarpinių, vožtuvų su mechanizmais ir grandine, tepalo siurblio, vandens pompos ir dar plokštumų, bei veleno šlifavimas - tai kaina neskaitant savo darbo lieka kosminė. Ir 100 procentų garanto kad viskas bus gerai nėra. Būna kur nedažiūri, ar meistrai kur mikronus paleidžia ir tenka vėl ardyti. Taigi, jei originalus variklis po kapitalinio remonto ir gerai suremontuotas tai kaina 300e nėra didelė. Kas ten jau sudėta, nežinosit. Bet jei auto važiuos be rūpesčių apie 50000 km. ar daugiau,tai ko daugiau ir reikia jei jo kaina tik 250 litrų benzino - palyginimui. :D Visgi automobilis manau bus važinėjamas ne kiekvieną dieną.
Dėl kito šiuolaikinio variklio patikimumo ir kokybės, nėra nei ką lyginti. Bet visgi originalumas liks pirmoje vietoje. Keičiant kitą Volgos variklį taigi į bloko skaičius, registruojant niekas nekabins.
Na keičiant iš kito auto, taigi netiks tvirtinimai, greičių dėžės pajungimas su pavarų svirtimi ir kardanu. Netiks ir kardano ilgis ir balansavimas. Reikalingas ir kardano šlicų mechanizmas dėl kintamo jo ilgio. Gali kur kliūti ir greičių dėžė į kėbulą. Žodžiu keičiant reikalų yra nemažai ir dar vargti su tais ekspertais ............ :apalpti: . Kaip Volgai24 aš variklio nekeisčiau kitu, ieškočiau kito gero iš po kap. remonto.
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

kęstutis rašė:Gali kur kliūti ir greičių dėžė į kėbulą.

Kad pas mane daugiau rudziu nei kebulo, jau nera uz ko kliuti :je:
Del kardano irgi galvojau, gali buti, kad nauja pavaru deze bus per trumpa, taciau tai ir privalumas, nes galima tada statyti pakabinama guoli su perejimu originaliam kardanui, tada jo nebereiks balancuot is naujo.
Svarbiausia rast kaip slicus padaryt ar pritaikyt, o visa kita pas staklininka pasidarys greit.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1252
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė kęstutis »

Už dyką niekas nesidarys - pinigų vienu ar kitu atvėju investuoti reikės. Kur judi - ten ir byra pinigai lauk. Tik perdarinėjant daug..................daugiau problemų, vardan nieko. Gaz24 su originaliu varikliu gan smagiai rieda. Na jei perdarinėjimui, tai pasidarykite preliminarius matavimų brėžinius kaip kitas variklis kartu su dėže gulasi į Volgos kėbulą, kokios tvirtinimo pagalvės turės stovėti, kardano sprendimai matematiškai (ten galima lengvai įsigyti vibraciją :D ), radiatoriaus pajungimas ar netaps probleminis, išlaidos tekintojui, pagalvėms ir t.t. + ekspertizių ir tralavimus pas ekspertus išlaidas. Manau kad bendra suma kelis Volgos variklius sudarys.
Dar reikia išanalizuoti ar atitinka kito variklio dėžės ir Volgos reduktoriaus perdavimai? Esu keitęs VAZ greičių dėžę. Į šeštą žigulį pastatėme pirmuko dėžę. Viskas tiko idealiai, bet važiuojant melavo spidometras ir variklis kaukė o greičio maža - žodžiu neatitiko perdavimas su galinio tilto reduktoriumi.
Skelbti atsakymą