Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Vykdomas projektas Volga 24, 1972m.

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai, TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

Edgaras.v rašė:
SAABakas rašė:Dabar nerandu to straipsnio kur skaiciau, tai is atminties pasakysiu.
Seniau zmones del supratimo trukumo galvojo, kad daugiau tepalo = geresnis tepimas, todel tas griovelis ten ir yra.
Virsutiniame indekle viskas gerai su juo, nes ten zema apkrova, bet apatiniame indekle visai kitas reikalas.
Tas griovelis netiek sumazina darbinio pavirsiaus plota, kiek jis sugadina tepalo sluoksnio spaudima, cia jau visoki fizikiniai desniai ateina.
Pvz: kai vaziuoji masina ant slapio kelio gaunasi vandens pleistas, padangos protektorius gaunasi kaip indeklo griovelis, velenui su tepalu buna panasiai, to griovelio ten nereik, nes velenas pats ta tepala po savim tempia.
Del to ir ieskau kitokiu variantu indeklam, originaliai neapsimoka daryti, nes variklis bus pasmerktas sudiliti anksciau laiko.
Kolkas kiek radau tai Jeep, Buick ir Oldsmobile indeklai butu panasiai kaip antro remonto Volgos indeklai, pagal dydi.

Bet sitas variklis man patinka, kadangi jis yra tokios prastos bukles as turiu pilna laisve daryt ka tik noriu.


Tas griovelis yra alyvos kanalas, skirtas tiekti alyvai į švaistiklinius kakliukus, todėl yra būtinas. O jau kokio ilgio, tai krūvos parametrų klausimas.

Šnekant apie variklio resursą, tai jūs manot, kad pakeitus pagrindinius indėklus, tokio (ne šio) variklio resursas padidės kiek? iki 400 000 km? Šiaip ne tik alkūninis velenas ir jo guoliai dėvisi. Dėvisi visi trinties paviršiai. Be to yra daug konstrukcijos, technologijos, surinkimo ir kt. ypatumų, kodėl rusiškų variklių rida iki kap. remonto yra maža.


Man atrodo mes cia vienas kito nesuprantam, bet nesvarbu.
Indeklai be griovelio atlaiko iki 3x didesne apkrova pries metalam susilieciant.
Todel jei Volgos velenas taip dyla ir taip daznai reik indeklus keist tada gal ta apkrova yra per didele.
nežinau, bet jei desiu kitus indeklus suzinosiu.
As sita varikli darau pagal modernaus variklio pavyzdi, jei ka.
mokinuks
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 60
Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
Miestas: marijampole
Susisiekti:

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė mokinuks »

Edgaras.v rašė:
SAABakas rašė:Dabar nerandu to straipsnio kur skaiciau, tai is atminties pasakysiu.
Seniau zmones del supratimo trukumo galvojo, kad daugiau tepalo = geresnis tepimas, todel tas griovelis ten ir yra.
Virsutiniame indekle viskas gerai su juo, nes ten zema apkrova, bet apatiniame indekle visai kitas reikalas.
Tas griovelis netiek sumazina darbinio pavirsiaus plota, kiek jis sugadina tepalo sluoksnio spaudima, cia jau visoki fizikiniai desniai ateina.
Pvz: kai vaziuoji masina ant slapio kelio gaunasi vandens pleistas, padangos protektorius gaunasi kaip indeklo griovelis, velenui su tepalu buna panasiai, to griovelio ten nereik, nes velenas pats ta tepala po savim tempia.
Del to ir ieskau kitokiu variantu indeklam, originaliai neapsimoka daryti, nes variklis bus pasmerktas sudiliti anksciau laiko.
Kolkas kiek radau tai Jeep, Buick ir Oldsmobile indeklai butu panasiai kaip antro remonto Volgos indeklai, pagal dydi.

Bet sitas variklis man patinka, kadangi jis yra tokios prastos bukles as turiu pilna laisve daryt ka tik noriu.


Tas griovelis yra alyvos kanalas, skirtas tiekti alyvai į švaistiklinius kakliukus, todėl yra būtinas. O jau kokio ilgio, tai krūvos parametrų klausimas.

Šnekant apie variklio resursą, tai jūs manot, kad pakeitus pagrindinius indėklus, tokio (ne šio) variklio resursas padidės kiek? iki 400 000 km? Šiaip ne tik alkūninis velenas ir jo guoliai dėvisi. Dėvisi visi trinties paviršiai. Be to yra daug konstrukcijos, technologijos, surinkimo ir kt. ypatumų, kodėl rusiškų variklių rida iki kap. remonto yra maža.
mokinuks
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 60
Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
Miestas: marijampole
Susisiekti:

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė mokinuks »

klausimėlis toks retorinis labiau... šiuolaikinės technologijos, visokios super tobulos medžiagos, o naujųjų automobilių variklio resursas...kuo toliau, tuo labiau panašėja į senųjų auto ( tarybinių).
Anksčiau 100000 km- tai naujas automobilis, o dabar :shock: visokiios turbinos, grandinės, sankabos ir visas kitas brudas..Ką rūko šiuolaikiniai konstruktoriai?
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė Zhynys »

Jie rūko gerą žolę ir visada galvoja, ką padaryti, kad vartotojas po kelių metų pirktų naują mašiną.
Tai ir sugalvoja visokius tepalo keitimus kas 30-50 kkm ar optimizacijų tepalinių žiedų tiekime.
Dėl to ir laiko varikliai tik 100 000 km.
Normaliai prižiūrimi jie važiuoja gerokai toliau.

Išsiųsta naudojantis SM-G960F Tapatalk 4 Lt
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

mokinuks rašė:klausimėlis toks retorinis labiau... šiuolaikinės technologijos, visokios super tobulos medžiagos, o naujųjų automobilių variklio resursas...kuo toliau, tuo labiau panašėja į senųjų auto ( tarybinių).
Anksčiau 100000 km- tai naujas automobilis, o dabar :shock: visokiios turbinos, grandinės, sankabos ir visas kitas brudas..Ką rūko šiuolaikiniai konstruktoriai?

Va cia ir prasideda bobu pletkai, vardini kas blogai, taciau nepasiulai jokios iseities.
O sankabos jau nuo caro ruriko laiku masinose dedamos, jei kas butu geriau sugalvoje jau seniai butu taip padare.
Pas mane kaiptik SAAB'e variklis su turbina, dviem grandinem (veleneliam ir balancyram) ir sankaba, todel manau pakomentuosiu.
Jo variklis (B204) yra neuzmusamas, ir grandine laiko ilgiau nei pats variklis, bet tik tada kai laiku keiciami ir pilami geri tepalai.
As nekenciu zmoniu, kurie perka gera varikli ir i ji pila bilekoki skiedala, o po to kai sugadina skundziasi kiek tie varikliai siais laikais nepatikimi.
Turbina laiko amzinybe, nebent esi laukinis, kuris nemoka su tokiais dalykais elgtis.

Zinoma yra isimciu, pvz mersuose tepalo sistemoje sukieteja mandzetai ir dingsta tepalo spaudimas kai jie sutrukineja, arba bemwai, kuriuose grandines nepatikimos.
Bet jei perki bruda gauni bruda, kita kart pasiskaityk pries perkant apie ta aparata. :P
Paskutinį kartą redagavo SAABakas 27 Rgs 2019, 00:24, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

Kad grizti prie temos reiketu man pakalbet apie Volga.
Is 10 galvos spilku atsisuko tik keturios (gal geriau sakyt net keturios), dar dvi pasisuko taciau susirakino, greiciausiai prie sriegio prilipes aliumas.
Pradejau lauzyti neatsisukancias spilkas, pro bloko sona pragreziant skyle kiaurai spilka ir sukant kol nuluzta.
Is ilgu M8 verzliu padariau ivores, jas pragrezdamas su 8mm graztu ir pabandziau isgrezti viena spilka.
Reikalas toks, kad ivore veikia gerai ir spilka greziasi per centra, taciau graztas kazkodel nuklysta nuo centro ir keliauja link aliumo, o tai yra didele problema, nes as bandau issaugoti sriegi.
Nors tobulai islaikyti sriegio man nebutina, nes as ji platinsiu is M11x1.5mm i M12x1.5mm.
I platesni sriegi suksiu storesnes spilkas, kurios netik storesnes, bet ir is kietesnio metalo.
Kitam gale, kaip minejau, bus M12x1.25mm, pries tai buvo 1mm zingsnis, bet turbut tik del to, nes tos spilkos labai ilgos ir del to labai spyruokliuoja.
Vienas dalykas, kuri pastebejau, tai neskaitant to, kad jau pries kelias savaites ant spilku uzpyliau tepalo, ir daug kartu kaitinau, tas spilkas istraukus virs sriegio matosi koki trys centimetrai sausos korozijos, vadinasi tepalo pylimas yra bevertis dalykas tokiu atveju.
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

Taigi, toliau vyksta spilku grezimas.
Pragreziau dar dvi spilkas, sios gavosi daug geriau, skyles prasigreze tobulai per centra.
Tuo paciu pastebejau, kad po spilkomis yra dar daug laisvos vietos, nes pramusus spilkos dugna graztas sulenda dar kokius 10mm gilyn.
Grezimui naudojau sena 8mm grazta, nes ji virinau prie 8mm plieninio strypuko, kad prailgint ir nenorejau gadint gero grazto.
Kartas nuo karto greziant skyle ikisu 8mm strypuka ir paziurau ar tiesiai greziasi skyle.
Pirma spilkas pragresiu 8mm graztu, po to su 10mm graztu, pasalinsiu senus spilkos likucius is galesiu prasriegti nauja sriegi. :)
Prikabinti failai
biski pragreziu ir tikrinu ar tiesiai greziu, poto greziu toliau ir t.t.
biski pragreziu ir tikrinu ar tiesiai greziu, poto greziu toliau ir t.t.
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

Radau Volgai tinkanciu chrystlerio indeklu (MB5560SI).
Nominaliniu storis 2.418mm, atitinka Volgos antro remonto (-0.25mm) indeklus kuriu storis apie 2.42mm.
Indeklai eina iki 0.40 remonto, taip iseina galima isgauti iki -0.65mm Volgos indeklus, kurie butu tarp trecio ir ketvirto remonto.
Problema, kad ju niekas neturi sandeliuose, todel reikia ieskoti kazko kito.
Vartotojo avataras
SAABakas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 04 Rgp 2019, 22:14
Miestas: Vilkaviskis

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė SAABakas »

Su kaimyno pagalba padarem naujas galvos spilkas.
Prikabinti failai
naujos spilkos storesnes, maziau spyruokliuos verziant
naujos spilkos storesnes, maziau spyruokliuos verziant
Biski netelpa, bet ne problema praplatint skyle.
Biski netelpa, bet ne problema praplatint skyle.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Volga 24, 1972m.

Standartinė tadas1991 »

Ši tema paneigia viską, ką kasdien sakau savo klientams (verčiuosi automobilių remontu) :?
Skelbti atsakymą