Edgaras.v rašė:SAABakas rašė:Dabar nerandu to straipsnio kur skaiciau, tai is atminties pasakysiu.
Seniau zmones del supratimo trukumo galvojo, kad daugiau tepalo = geresnis tepimas, todel tas griovelis ten ir yra.
Virsutiniame indekle viskas gerai su juo, nes ten zema apkrova, bet apatiniame indekle visai kitas reikalas.
Tas griovelis netiek sumazina darbinio pavirsiaus plota, kiek jis sugadina tepalo sluoksnio spaudima, cia jau visoki fizikiniai desniai ateina.
Pvz: kai vaziuoji masina ant slapio kelio gaunasi vandens pleistas, padangos protektorius gaunasi kaip indeklo griovelis, velenui su tepalu buna panasiai, to griovelio ten nereik, nes velenas pats ta tepala po savim tempia.
Del to ir ieskau kitokiu variantu indeklam, originaliai neapsimoka daryti, nes variklis bus pasmerktas sudiliti anksciau laiko.
Kolkas kiek radau tai Jeep, Buick ir Oldsmobile indeklai butu panasiai kaip antro remonto Volgos indeklai, pagal dydi.
Bet sitas variklis man patinka, kadangi jis yra tokios prastos bukles as turiu pilna laisve daryt ka tik noriu.
Tas griovelis yra alyvos kanalas, skirtas tiekti alyvai į švaistiklinius kakliukus, todėl yra būtinas. O jau kokio ilgio, tai krūvos parametrų klausimas.
Šnekant apie variklio resursą, tai jūs manot, kad pakeitus pagrindinius indėklus, tokio (ne šio) variklio resursas padidės kiek? iki 400 000 km? Šiaip ne tik alkūninis velenas ir jo guoliai dėvisi. Dėvisi visi trinties paviršiai. Be to yra daug konstrukcijos, technologijos, surinkimo ir kt. ypatumų, kodėl rusiškų variklių rida iki kap. remonto yra maža.
Man atrodo mes cia vienas kito nesuprantam, bet nesvarbu.
Indeklai be griovelio atlaiko iki 3x didesne apkrova pries metalam susilieciant.
Todel jei Volgos velenas taip dyla ir taip daznai reik indeklus keist tada gal ta apkrova yra per didele.
nežinau, bet jei desiu kitus indeklus suzinosiu.
As sita varikli darau pagal modernaus variklio pavyzdi, jei ka.