Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Vima
|
Parašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 20:58 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 22:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Sveiki. Taip jau nutiko, kad nepabaigus iki galo savo pirmo projekto nelauktai atsirado dar vienas. Ir kad ir kaip nesinorėtų nebaigus vieno imtis kito, bet atsiradusia proga nepasinaudoti tiesiog negalėjau.
Taigi... į rankas pakliuvo labai įdomus ir retas egzempliorius - Suzuki GV 1200 Madura. Kadangi jam jau sukakojo 32 metai, todėl pagal visas forumo taisykles tai jau yra oldtaimeris, plius manau jis įneš šiokio tokio įvairumo.
Truputis istorijos:
1980 metų pradžioje Honda sudrebino motociklų pasaulį pristatydama naują modelį, kurio pavadinimą žino daugelis. Tai Honda Magna. Magna buvo pirmasis motociklas, turėjęs V4 formos variklį, tuo pačiu pradėjęs naujo tipo motociklų, dar vadinamų "Power Cruisers" ar "Muscle Bikes" erą. Naudojamas variklis buvo V4, 90°, 16 DOHC, skysčiu aušinamas, 116 AG galingumo. 80-ųjų pradžioje tai buvo greičiausias serijinis motociklas.
Kiti gamintojai negalėjo nereaguoti, todėl po kelių metų atsirado dar 3 modeliai, tai Kawasaki ZL 900 (Eliminator) (nors jis neturėjo V4 formos variklio, tačiau vis tiek priskiriamas šiai kategorijai), Yamaha V-MAX ir minėtasis Suzuki GV 1200 Madura
Apie pačia Madurą. Motociklas gamintas tik 2 metus (1985-1986). Taip pat buvo gaminta GV 700 versija (700 cm3 variklis), tačiau ji išgyveno tik vienerius metus. Kadangi Honda užpatentavo savo 90° variklį, todėl Maduros variklis buvo "pakrypęs" 82°, dėl ko buvo tikimasi šiokių tokių vibracijų ir variklis tvirtintas prie rėmo per gumines įvores. Madura taip pat turėjo kelias naujoves - tai automobilio tipo užsukamas tepalo filtras, hidraulinė sankaba, vožtuvų hidrokompensatoriai, kas ištaisė Magnos bėdą dėl vožtuvų reguliavimo. Taip pat buvo naudojami šešiakampio formos vamzdžiai rėmui, bėgių indikatorius (6 bėgių pavarų dėžė), galinis amortizatorius montuotas centre, o jo kietumas reguliuojamas specialia rankenėle (nereikia įrankių). Kodėl Madura tebuvo gaminta 2 metus? 1985-1986 metai buvo JAV ekonominės krizės metai ir jų metu rinkoje parduotas istoriškai pats mažiausias skaičius motociklų. Taip pat buvo priimti nauji mokesčiai, darantys didelės kubatūros motociklus labai nerentabilius. Maduros vyresnysis brolis GV 1400 Cavalcade išsilaikė iki 1989m.
Taigi iš šių dinozaurų išliko tik Yamaha V-MAX. Suzuki sugrįžo į rinką išleisdama Intruder modelius, o Honda pradėjo gaminti Shadow seriją
Iš viso per 2 metus buvo pagaminta tik apie 5100 Suzuki Madura motociklų.
Paskutinį kartą redagavo Vima 2017 Spa 02 Pir, 6:58. Iš viso redaguota 1 kartą.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 23:35 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 22:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Šiaip visos dalys yra, trūksta tik šoninių dangtelių, teks siųstis iš JAV. Dalių rasti sudėtinga ir jos brangios, bet dar kai kas sugraiboma. Visame pasaulyje susiformavę įvairūs klubai, kurie stengiasi išsaugoti šiuos motociklus, ypač, kai jų yra tiek nedaug. Lietuvoje ilgą laiką šis motociklas buvo vienintelis, vėliau mačiau skelbimą antro tokio, tik nežinau ar jis buvo nupirktas ir ar važinėja mūsų keliais. Įvertinus visą tai tiesiog privalu jį prikelti ir išstumti į dienos šviesą. Daryti restauracijos nesiruošiu, pradžiai noriu jį suremontuoti, pavažinėti o po to matysim. Stovis nėra blogas, tik rida nemaža, tai šiek tiek neramina. Pagrindinės problemos: 1. kažkur gale, tikėtina per vieną iš paskirstymo grandinės įtempėjų sunkiasi tepalas. Menka bėda 2. Savininkas minėjo, jog variklis truputį metė dūmą. Tikėtina reikia pakeisti vožtuvų gumeles, patikrinti vožtuvų sandarumą, kompresiją 3. Šaltas variklis labai sunkiai užsivesdavo. Reikės išvalyti karbiuratorius, patikrinti jų reguliavimą, persinchronizuoti Darbo etapai: 1. Išimti variklį ir pamatuoti kompresiją. Aišku, po ilgo stovėjimo ir esant šaltam varikliui rodmenys nebus tikslūs, na bet gal vis tiek pagal juos bus galima susidaryti šiokį tokį vaizdą apie variklio būklę. Savininkas trauka nesiskundė, tačiau miegosiu ramiau kai žinosiu, jog ten viskas normos ribose, tuo labiau, kad pats motociklo remontas yra genėtinai sudėtingas ir nepatogus. 2. Nuimti galvutes, jas patikrinti. Motociklas griuvęs ant dešinio šono, todėl priekinės dešinės duslintuvo alkūnės tvirtinimo vieta ištrupėjus. Prašysiu Jūsų patarimo kaip tą vietą sutvarkyti. 3. Viską nušveisti, chromuotas dalis, kurių čia tikrai nemažai, poliruoti 4. Pakeisti visus skysčius 5. Surinkti atgal, sureguliuoti ir tikėtis, kad viskas veiks
|
|
Į viršų |
|
|
m105
|
Parašytas: 2017 Rgs 27 Tre, 20:49 |
|
Užsiregistravo: 2006 Bal 09 Sek, 20:40 Pranešimai: 431 Miestas: Alytus
|
Žinau kas daro Alytuj, reikia atsivežt pavyzdį.
|
|
Į viršų |
|
|
Vima
|
Parašytas: 2017 Spa 01 Sek, 0:23 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 22:48 Pranešimai: 403 Miestas: Kaunas
|
Ruošiu išsikelti variklį. Ardau viską aplink, tuo pačiu atlieku apžiūrą. Nuėmiau karbiuratorių bloką, kol kas dar jo neardžiau. Pastebėjau, jog visos diafragmos buvo užstrigę, pralaisvinus atsidarinėja, bet visos skirtingais aukščiais. Na bus įdomu:)
Taip pat radau, jog vieno iš kolektorių guma yra įtrūkus, tačiau lygtais ne kiaurai. Ji pati tikriausiai priklijuota prie kolektoriaus, nes atskirai neparsiduoda (pagal katalogą vientisa detalė). Įdomu, gal ją galima pritaikyti nuo kokio kito modelio?
Prikabinti failai: |
IMG_5105.JPG [ 117.61 KiB | Peržiūrėta 12177 kartus(ų) ]
|
IMG_5106.JPG [ 103.66 KiB | Peržiūrėta 12177 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2017 Spa 01 Sek, 13:51 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Sveiki. Kas dėl tarpinių po galvute, tai gamina: Asvela - Vilnius; Narbučio įmonė - Klaipėda. Klaipėdoje gamina tik jei metalizuojamos vietos apvalios. Jei reikės kontaktų - parašykit. Asmeniškai man senam auto pavyko pigiau originalą nupirkti iš ebay. Dėl variklio: manau kad reikėtų kelti ne tik galvutes bet ir mauti šalin cilindrus, nes kaip minėjot kad meta dūmą tai ir tepalo pavalgymas bus. Be to jei šaltas blogai vedasi tai dar viena galima priežastis mažos kompresijos. To pagrindinės bėdos būna '' cilindrinės grupės'' reikalai - geriausiu atvėju keisti žiedus, blogiausiu šlifuoti cilindrus keisti stūmoklius su žiedais. Tai atlikęs žinosit kad tikrai važiuosit ir galva neskaudės dėl paliktų problemų. Be to reiktų pasižiūrėti sankabos elementus. Ten moka padilti guoliai, diskeliai. Atsiranda stuksenimas dirbant ant tuščių apsukų, bet nuspaudus sankabą tai išnyksta. Šių motociklų varikliai dirba aukštom apsukom ir jų darbiniai resursai daug mažesni nei automobilių. Dėl nulaužtos duslintuvo smeigės tai manau pradžiai ją reikėtų išsukti jei ji ten yra ir gal jums pakaks naudoti seną sriegį. Pats turiu Honda Shadow/750- 1985m tai tepalo filtras sukasi taip pat kaip pas auto, sankaba hidraulinė, kardanas, skysčiu aušinamas, 6 pavaros.
|
|
Į viršų |
|
|
Stumoklis24
|
Parašytas: 2017 Spa 01 Sek, 23:11 |
|
Užsiregistravo: 2008 Vas 09 Šeš, 18:27 Pranešimai: 948 Miestas: Vilnius- Birzai
|
oooooooo kazkas idomiau, nei ssrs technika. Liux
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 19:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 11:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 22:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 19:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 16:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 15:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 22:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 14:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 22:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 1:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Geg 05 Sek, 20:57
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Geg 03 Pen, 14:28
terensweb
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 23:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 22:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 22:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 15:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 11:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 9:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 13:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 8:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|