Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Darbai judinami toliau.
Tikslas iškeli variklį. Atsukus varžtus nuo greičių dėžės, variklis atsiskirti nenorėjo. Teko salone nusukti apsauginį greičių dėžės dangtį. Pasidarė geresnis priėjimas prie atskyrimo vietos ir pavyko atskirti. Galvojau gal pavyks iškelti variklį kartu su neatjungta dėže . Bet tai padaryti neina, nes greičių dėžė įkalinta virš rėmo tvirtinimo ausų ir po kėbulu. Neatskirto variklio ir greičių dėžės komplekto neleidžia ištempti į priekį.
Tikslas iškeli variklį. Atsukus varžtus nuo greičių dėžės, variklis atsiskirti nenorėjo. Teko salone nusukti apsauginį greičių dėžės dangtį. Pasidarė geresnis priėjimas prie atskyrimo vietos ir pavyko atskirti. Galvojau gal pavyks iškelti variklį kartu su neatjungta dėže . Bet tai padaryti neina, nes greičių dėžė įkalinta virš rėmo tvirtinimo ausų ir po kėbulu. Neatskirto variklio ir greičių dėžės komplekto neleidžia ištempti į priekį.
Re: ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis rašė:Nukėlus galvutę štai kokį radau vaizdelį
Varliukų veisykla Bus sunku
Forume rašome lietuviškai. !!!
- marjaxxx
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Oho, varikliukas "truputį" drėgmės matęs. Pritariu Raimiui - atrodo bus sunku. Bet Kęstutis jau ne vienoje temoje įrodė, ką nuveikti sugeba.
Lakiam temoje tiek, rezultatų, tiek minčių / planų apie numatomus darbus
Lakiam temoje tiek, rezultatų, tiek minčių / planų apie numatomus darbus
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Ačiū už moralinį palaikymą. Nemalonus jausmas ir manę aplanko sutikus tokius vaizdus.
Na bet dirbame toliau. Bandau "varlių peryklą" naikinti su WD40. Du flakonus po 200ml jau išnaudojau ir nusipirkau trečią .
Bloko paviršius ir gilzės iki stūmoklių apsivalė neblogai. Su WD40 bandžiau atmirkyti ir stūmoklius. Atsukau visus veleno kaklus ir veleno išimti neina nes trukdo smagračio dangtis.
Bendrai didesnė problema dėl uždžiuvusio variklio susidarė dėl automatinės sankabos pūslės. Norint ją nuimti reikia veleną prasukinėti kampu ir per kožuke tam skirtą skylę atsukti varžą ir vėl prasukti kol atsuki visus varžtus. O kaip čia prasuksi kai neleidžia švaistikliai . Žodžiu darbas vyko kompleksinis. Atpalaiduoji veleną nuo kurio nors švaistiklio ir tada dirbi su tuo stūmokliu stuksenant su ąžuoline malka ir plaktuku. Rezultate atsilaisvino penki stūmokliai, galėjau atsukti automatinės sankabos pūslę, iškelti lauk veleną. Bet trečiame cilindre buvo tikra "varlių tvirtovė". Mirkiau, kaliau, kaitinau, o stūmoklis nei krust. Buvau atsinešęs ir statybinį parfuratorių, bet nesugalvojau kaip jo drebinimą sujungti su ąžuoline malka. Teko šios idėjos atsisakyti. Netekus vilties teko didinti plaktuką, na ir blokas išlaisvintas. Stūmokliai visi išliko sveiki .
Na bet dirbame toliau. Bandau "varlių peryklą" naikinti su WD40. Du flakonus po 200ml jau išnaudojau ir nusipirkau trečią .
Bloko paviršius ir gilzės iki stūmoklių apsivalė neblogai. Su WD40 bandžiau atmirkyti ir stūmoklius. Atsukau visus veleno kaklus ir veleno išimti neina nes trukdo smagračio dangtis.
Bendrai didesnė problema dėl uždžiuvusio variklio susidarė dėl automatinės sankabos pūslės. Norint ją nuimti reikia veleną prasukinėti kampu ir per kožuke tam skirtą skylę atsukti varžą ir vėl prasukti kol atsuki visus varžtus. O kaip čia prasuksi kai neleidžia švaistikliai . Žodžiu darbas vyko kompleksinis. Atpalaiduoji veleną nuo kurio nors švaistiklio ir tada dirbi su tuo stūmokliu stuksenant su ąžuoline malka ir plaktuku. Rezultate atsilaisvino penki stūmokliai, galėjau atsukti automatinės sankabos pūslę, iškelti lauk veleną. Bet trečiame cilindre buvo tikra "varlių tvirtovė". Mirkiau, kaliau, kaitinau, o stūmoklis nei krust. Buvau atsinešęs ir statybinį parfuratorių, bet nesugalvojau kaip jo drebinimą sujungti su ąžuoline malka. Teko šios idėjos atsisakyti. Netekus vilties teko didinti plaktuką, na ir blokas išlaisvintas. Stūmokliai visi išliko sveiki .
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Nu puiku.
Tikrai geras jausmas, kai kantrybė ir darbas duoda tokį rezultatą. Kai pamatai, kad, atrodo, buvęs beviltiškas daiktas vis dėlto atgaus gyvybę.
Tikrai geras jausmas, kai kantrybė ir darbas duoda tokį rezultatą. Kai pamatai, kad, atrodo, buvęs beviltiškas daiktas vis dėlto atgaus gyvybę.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Geras tas jausmas, asmeniškai tai kogero geriausia projekto dalis, pasipilt viską dalim, įsivertint.. Vėliau jau prasideda darbas...
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Kai ardosi be komplikacijų, tai tikrai malonus darbelis. Bet kai tenka ardyti, o ten užrūdiję, uždžiuvę ir dar stengėsi kuo daugiau išsaugoti turto, tai toks ardymas džiaugsmo nekelia. Žinoma, jei sėkmingai pasiseka įveikti užsibrėžtą tikslą, tuomet malonu ir pasidžiaugti rezultatu.
Seni stūmoklių žiedai prikepę siaubingai. Teko mirkyti, šildyti ir laužant išiminėti žiedus mažais gabaliukais saugant stūmoklių tarpžiedžius. Išsivalė stūmokliai gerai.
Seni stūmoklių žiedai prikepę siaubingai. Teko mirkyti, šildyti ir laužant išiminėti žiedus mažais gabaliukais saugant stūmoklių tarpžiedžius. Išsivalė stūmokliai gerai.
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Atlikti starterio atnaujinimo darbai.
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Jei jau starteris veidrodinis, tai koks bus visas automobilis?!
Forume rašome lietuviškai. !!!