Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Raimis rašė:Jei jau starteris veidrodinis, tai koks bus visas automobilis?!
Starterį, ar generatorių padaryti blizgantį nėra didelis darbas, bet kad visas automobilis toks būtų - tai jau didelis iššūkis. Norėčiau, kad ir automobilis taptu gražus ir mielas akiai. Sekantis atliktas darbelis, generatoriaus atnaujinimas.
Ardome variklio bloką toliau. Turiu talkininką "Prancūzą", tai vis linksmiau dirbti. Variklio bloko viršų nušveičiau su vėliniu diskiniu šepečiu. Veleno kaklus poliravau ir atlikau matavimus. Taigi velenas būtų puikus, išskyrus antrą švaistiklinį kaklą, kuris buvo pasidengęs rūdimis. Dviejų šimtųjų nebėra - nurūdijo. Bet didžiausia bėda, kad metalo trūksta tik ant pusė kaklo ir gaunasi kiaušinis. Nors tas kaklas po poliravimo gavo blizgų paviršių, bet gerai žiūrint pusė kaklo turi apelsino paviršiaus struktūrą. Žodžiu - taip palikti blogai.
Paskutinį kartą redagavo kęstutis 27 Rgp 2022, 11:42, redaguota 1 kartą(us).
Sveiki. Gražus projektas. Ir darbo begalė. Įdomu, kaip variklyje arsirado vanduo. Ar automobilis buvo be variklio dangčio? Kakliukas tai kaip ir ne bėda, apie 20e ir sutvarko iki reikiamo dydžio. Cilindrai bus šis tas.
Edgaras.v rašė:Sveiki. Gražus projektas. Ir darbo begalė. Įdomu, kaip variklyje arsirado vanduo. Ar automobilis buvo be variklio dangčio? Kakliukas tai kaip ir ne bėda, apie 20e ir sutvarko iki reikiamo dydžio. Cilindrai bus šis tas.
Kaip tas vanduo atsirado variklyje, galime paspėlioti - tikėtina kad automobilis turėjo savo periodą, kai buvo paliktas stovėti ilgą laiką sode po obelimi su tikslu supūti kaip niekam nebereikalingas daiktas. Tai gal ir su atidarytu kapotu pastovėjo kokį pusmetį , o gal su vandeniu bandė konservuoti ar atmirkyti variklį . Dėl veleno remonto gavau geras rekomendacijas apie firmą "Surfkolita". Paskambinus, maloniai bendrauja. Gali atstatyti ir prarastą metalą užliejant ant kaklo su plazma ir šlifuojant. Bet pataria, kad geriau gauti remontinius indėklus ir šlifuoti visus kaklus vienodai. Būtų viskas kaip ir paprasta, bet dabartinių auto indeklų pritaikyti nepavyksta, nes jie per ploni bendro storio. Jei tinka ant veleno, tai trūksta matmens į švaistiklį. Vadinasi reikia ieškoti senų laikų originalių indėklų. Bendrai automobilio remontui ir istorinės vertybės pripažinimo ekspertizės tikslams nupirkau iš britų dvi knygas. Tai žinynas ir detalių katalogas. Bus gal kiek lengviau analizuoti automobilio organus.
Kadangi buvo pamestas švaistiklio dangtelis ir indėklas, reikėjo Anglijoje ieškoti ir nupirkti kitą švaistiklį. Teko paaukoti nemažai kantrybės, kol pavyko rasti tinkamą švaistiklį ir suderinti kad jis pasiektų Lietuvą. Originalius pirmo remonto švaistiklinius indėklus pagal katalogo kodą pavyko nupirkti iš Vokietijos, tik teko pirkti 8 cilindrams, nes supakuoti dėžutėje po keturis. Velenas šlifuotas ir poliruotas Surfkolitoje. Sumontavau švaistiklius su naujais indėklais ant veleno, dėl įsitikinimo ar tvarkingai sukasi ir nėra pašalinės trinties. Na atrodo viskas bus čia gerai.
Darbai prie variklio judinami toliau. Ardoma variklio galvutė. Valomas paviršius ir šlifuojama plokštuma. Kas neįprasta, kad galvutėje nėra degimo kamerų.
Turiu norą šiemet kuo daugiau atlikti darbų prie variklio. Bet sklandžiai iš eilės atlikinėti darbų nepavyksta, tai dirbu prie variklio visomis kryptimis. Gaivinamas skirstytuvas. Prasukti velenėlio nepavyksta, bandome ardyti. Randu užstrigusį guolį, kuris nuo drėgmės baigia supūti. Kadangi čia britiškas automobilis, tai varžtai, veržlės ir jiems skirti raktai yra colinės sistemos. Ne išimtis ir guolis - jis colinis . Bet nėra taip baisu. Laisvai prieinamas guolis R8 puikiai tiko. Pagaminau naują vakumo membraną. Pakeičiau kontaktų laido izoliatorių - pritaikiau batų raištelį .
Kelios nuotraukos iš atliekamų darbų. Ant smagračio matosi kaip su laužtuvu bandė atlaisvinti variklį. Taip nukentėjo keli dantys, kuriuos kiek įmanoma atstačiau atgal.
Reklaminis intarpas. Automobilio akumuliatorius įkomponuotas salone, po galine sėdyne. Net nežinau, kodėl jam nerado vietos variklio skyriuje. Britai važinėja ne tik kita kelio puse, bet ir automobilio akumuliatoriaus pliusą pajungė į korpusą .