Edgaras.v rašė:Sveiki. Gražus projektas. Ir darbo begalė. Įdomu, kaip variklyje arsirado vanduo. Ar automobilis buvo be variklio dangčio?
Kakliukas tai kaip ir ne bėda, apie 20e ir sutvarko iki reikiamo dydžio. Cilindrai bus šis tas.
Kaip tas vanduo atsirado variklyje, galime paspėlioti - tikėtina kad automobilis turėjo savo periodą, kai buvo paliktas stovėti ilgą laiką sode po obelimi su tikslu supūti kaip niekam nebereikalingas daiktas. Tai gal ir su atidarytu kapotu pastovėjo kokį pusmetį
, o gal su vandeniu bandė konservuoti ar atmirkyti variklį
.
Dėl veleno remonto gavau geras rekomendacijas apie firmą "Surfkolita". Paskambinus, maloniai bendrauja. Gali atstatyti ir prarastą metalą užliejant ant kaklo su plazma ir šlifuojant. Bet pataria, kad geriau gauti remontinius indėklus ir šlifuoti visus kaklus vienodai. Būtų viskas kaip ir paprasta, bet dabartinių auto indeklų pritaikyti nepavyksta, nes jie per ploni bendro storio. Jei tinka ant veleno, tai trūksta matmens į švaistiklį. Vadinasi reikia ieškoti senų laikų originalių indėklų. Bendrai automobilio remontui ir istorinės vertybės pripažinimo ekspertizės tikslams nupirkau iš britų dvi knygas. Tai žinynas ir detalių katalogas. Bus gal kiek lengviau analizuoti automobilio organus.