Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
virginijus007 rašė:Ta pūslė su skysčiu vadinama "hidromova" lietuviškai. Pas mus darbe dar kai kur naudojamos.
Čia anglų kalba video, labai gražiai jos veikimo principą paaiškina. Tame YouTube kanale daug naudingos ir lengvai virškinamos informacinių filmukų yra, rekomenduoju.
Ačiū, filmas patiko. Kalbant apie hidromovą, kaip suprantu ji pilnai automatinės sankabos neatlieka. Pajudant ir stabdant kai keičiasi variklio apsukos tai suprantama transmisija nuo variklio atsijungia ir pajungia, bet kai iš pirmos pavaros turi persijungti į antrą , o variklio apsukos tai nekrenta tai tiems reikalams ir bus reikalinga mechaninė sankaba. Prie dėžės stovi elektromagnetas su trauke, išcentrikas su kontaktais, prie variklio stovi elektromagnetinis vakumo vožtuvas, ant gazo traukės dar koks tai jungiklis su laidais ir vakumo pūslė prie dėžės. Žodžių jei kas nepasileis, teks studijuoti 1957 metų britų sugalvotą "išmislą" . Kažkodėl tarp vartotojų tas automatas populiarumo neturėjo, nes buvo gaminamas tik du metus ir naujoje automobilio serijoje 110 automato nebuvo .
Surinkinėjant mechaninę sankabos dalį, reikėjo keisti centrinį guolį ir du riebokšlius. Keista , bet šioje vietoje guolis ir riebokšliai britui tiko milimetrinės sistemos. Guolis 6209.
Vandens siurblį reikėjo ardyti dėl visko išvalymo ir fibros sutikrinimo. Reikia nuimti sparnuotę. Sparnuotė iš špyžiaus. Nuėmimui numatyti du sriegiai ir tempiama per vidurį su trečiu varžtu. Sparnuotėje sriegiai neatlaikė. Persriegiau į didesnius ir čia nei krust. Įtempęs stuksenau per centrinį varžtą kad nuo įtampos atšoktų, bet sparnuotė atsiskyrė pusiau - sulūžo . Guolį išploviau, sutepiau ir manau dar tarnaus. Atvaliau fibrą ir ji gera. O sparnuotę teko gaminti. Radau panašia bronzinę sparnuotę. Teko ją sumažinti ir papildomai ištekinti fibros trinčiai žiedą ant sparnuotės. Siurblys paruoštas darbui .
Variklio ir greičių dėžės surinkimo darbai eina į pabaigą. Yra likusios kelios nesutvarkytos smulkmenos,kurias norėčiau sutvrkyti iki pavasario. Tai tepalo matuoklės perchromavimas ir karbiuratoriams dvi membranas reikia nupirkti iš britų , o gal pavyktų ir ką prigalvoti, pritaikyti (gal turite minčių?). Problema kad membrana turi išgaubimą.
Variklis surinktas ir pastatytas į žiemojimo vietą. Šių metų užsibrėžtą tikslą pasiekiau. Kitų metų tikslas būtų atskirti kėbulą nuo rėmo, sutvarkyti rėmą ir važiuoklę, pastatyti ant rėmo variklį ir gal kitą rudenį pavyks užvesti variklį stovintį rėme. Gal bus kam įdomu, įdedu kelias nuotraukas iš žinyno kaip atrodo greičių dėžė ir jos prievadai su elektriniu valdymu.
Variklio ir pavarų dėžės darbai atlikti puikiai. Tikrai vertas dėmesio projektas, labai nekasdieniškas ir techniniai sprendimai labai įdomūs, neįprasti. Lauksim tolimesnės darbų eigos ir variklio garsą norėsis išgirsti
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168