Pirmas darbas, kurį darysiu bus variklio iškėlimas. Nusiėmiau kapotą ir pasinaudodamas tuo, jog garaže pakankamai šalta nuėmiau priklijuotą bituminę dangą - garso izoliaciją (tikriausiai). Ji nėra originali. Pačio kapoto stovis, sakyčiau šiaip sau. Išlindo kelios bangelės, kurias reikėtų lyginti, aišku reikia pervirinti apačią. Na ir kupra. Kas pasirodė keista - palyginti didelis tarpas (geri 5-10 mm) tarp išorinio dangčio ir tvirtumo briaunų, ypač viduryje. Ar taip turi būti, neįsivaizduoju. Žiguliuose, pamenu, tie sluoksniai būdavo kažkuo suklijuoti, matydavosi ištryškusi medžiaga, o čia nieko. Norint jį tvarkyti idealiausia būtų atlenkti užlenktas briaunas ir panašu, jog sluoksniai turėtų gražiai išsiskirti. Priešingu atveju tektų pjaustyti dalimis, kad išimti priveržimo plokšteles, taip pat išlyginti sulenktą tvirtumo elementą.
Klausimas, kaip galima būtų tokias briaunas atlenkti kuo mažiau jas pažeidžiant?
Kolkas nieko daugiau su kapotu nedarysiu, dabartinis tikslas - pilnas automobilio išardymas, išvalymas, špaklių nuvalymas ir surūdijusių vietų užkonservavimas. Gal per tą laiką pasitaikys koks geresnės būklės kapotas, išsispręs problema savaime