Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
remontuoju riga 7
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 16 Bal 2006, 19:33
Dezes irgi nera ten(vienas begis), tik sankabos bugnas, ten tik ir pilasi tepalas, bent man taip sake kazkas is cia. Ipyliau as ten koki 20 ml M8-V, vis geriau negu nieko gal.
Siandien bandziau kurt, degima pastaciau lyg ir normaliai, karba irgi pora kartu atsukau pilnai uzsukes. Stumiu, lyg ir uzkabina, isminu sankaba, meta kokias 3-5 apsukas, meta pro duslioka dumu ir siek tiek patasko juodo tepalo (pamaciau tik po to, ten lasiukais tokiais) ir padusta. Nors ir atleidus sankaba trukteli gerai i prieki ir tas pats. Degima kiek sukiojau, karba irgi, pasiknisau valanda, buvo reikalu ir teko statyt atgal. Kompresija gera, benza paduoda irgi lyg normaliai jei kabina, bet vat nudusta. Kas gali but? Su degimu toliau knistis?
Kaip karba statyt pradinei padeciai kad uzsivestu bent?
Siandien bandziau kurt, degima pastaciau lyg ir normaliai, karba irgi pora kartu atsukau pilnai uzsukes. Stumiu, lyg ir uzkabina, isminu sankaba, meta kokias 3-5 apsukas, meta pro duslioka dumu ir siek tiek patasko juodo tepalo (pamaciau tik po to, ten lasiukais tokiais) ir padusta. Nors ir atleidus sankaba trukteli gerai i prieki ir tas pats. Degima kiek sukiojau, karba irgi, pasiknisau valanda, buvo reikalu ir teko statyt atgal. Kompresija gera, benza paduoda irgi lyg normaliai jei kabina, bet vat nudusta. Kas gali but? Su degimu toliau knistis?
Kaip karba statyt pradinei padeciai kad uzsivestu bent?
o tai kam tada ta skyle kartery? I pacia sankaba nepyliau nieko, ipyliau pro ta skyle, kuri po sankabos troso laikikliu. Pati sankaba sausa, tik dantraciai siek tiek tepalo gavo, tai manau nera blogai. Siek tiek leduklis man paaiskino apie ta mazga degima ir karbiuratoriu tai siandien vel eisiu jei sausas oras bus
katik grizau is lauko. Pavyko uzvesti ryga ir siek tiek pavazinejau po kiema ratais, i savanoriu prospekta jau nenorejau vaziuot. Uzvesti padejo Leduklio patarimas apie karba ir dar ipyliau biski benzo pro zvakes skyle. Iskart pastebejau problema del gazo beveik nereaguoja i rankena, gazo troso sarvas per trumpas. Nelaiko mazu apsuku, jei sankaba atleidi ne po biski iskart nudusta. Dar neuzdetas dusliokas tai tik su alkune perdzia kaip turi but ir purtosi visa. Vienu zodziu pastaciau prie sienos paskui ja ir padejau broliui surast degimo dangtelio varstus (buvo tamsu, tas paeme dangteli ir nunese, o as buvau dangtely varztus palikes). Tada sumasciau patikrint kaip dega galine lempa. Variklis jau buvo atauses iki kokie 30 laipsni. Stumdziau nemazai, bet jokiu gyvybes zenklu taip ir neparode, net nebezdejo stumiant.
Vienu zodziu esme tokia, kad laukia su varikliu daug derinimo ir reguliavimo, bet esu patenkintas, kad uzsivede.
tema bent jau laikinai uzdaroma. gal iki to laiko, kol variklis galutinai atsals ir vel bezdeti arba persti prades, o gal... apie priimta sprendima informuosiu.
moderatorius (kitoks)
Vienu zodziu esme tokia, kad laukia su varikliu daug derinimo ir reguliavimo, bet esu patenkintas, kad uzsivede.
tema bent jau laikinai uzdaroma. gal iki to laiko, kol variklis galutinai atsals ir vel bezdeti arba persti prades, o gal... apie priimta sprendima informuosiu.
moderatorius (kitoks)
Priekines lempos dar neturiu bet jei iseis, nupirksiu is ascona neoriginalia. Planuoju det i lempas vietoj lempuciu sviesos diodus. Jie naudoja koki 50 kartu maziau elektros ir sviecia beveik taip pat (tik apsvietimo kampas mazas), tai galvoju ijungus lempas traukos daugiau bus.
Yra su apsvietimu viena problema. Ant uzkurto ir mazdaug puses apsuku prilieciu galines lempos laidu ta varzta kur lempos jungiasi, lempa mirkteli ir variklis iskart uzgesta. Sakyciau trumpas bet tada lempa nedegtu kogero. Ar problema bus tame kad per stipri lempute?
Yra su apsvietimu viena problema. Ant uzkurto ir mazdaug puses apsuku prilieciu galines lempos laidu ta varzta kur lempos jungiasi, lempa mirkteli ir variklis iskart uzgesta. Sakyciau trumpas bet tada lempa nedegtu kogero. Ar problema bus tame kad per stipri lempute?