Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
WANDERER
|
Parašytas: 2008 Sau 14 Pir, 14:06 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
kitoks rašė: O istorijos labai idomios, nors tiesios jau turbut nieikas nebepasakys.
Visiskai teisingai,nes liudininkai jau yra iskeliave Anapilin.
P.S. Tik dabar atkreipiau demesi,gal but moderatoriai galetu sia tema is temos"Pokarinis autobumas"isskirt i atskira,nes yra ir daugiau panasiu istoriju-legendu...
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Algis
|
Parašytas: 2008 Sau 14 Pir, 15:46 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bir 13 Sek, 15:21 Pranešimai: 564
|
Čia tos pasakos kaip ir su J.Gagarino ir P.Griškevičiaus volgom.
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2008 Sau 14 Pir, 16:00 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Algis rašė: Čia tos pasakos kaip ir su J.Gagarino ir P.Griškevičiaus volgom.
na ne visai,nes buvo konkretus zmogus Artur Liestin,per kurio rankas perejo ne vienas unikumas-turiu omenyje didziuosius "Mercedes Benz"-kompresorinius,o Taip pat ir "HORCH'ai".Tik va gandai ir legendos kokiu budu,jie iskeliavo i uzsieni....O kad tie automobiliai buvo tai faktas-yra nuotraukos,ir kai kuri archyvine dokumentacija
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2008 Sau 21 Pir, 10:29 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Sachas ir Matas
Волею судьбы после войны в Советском Союзе оказался самый лучший из всех Mercedes-Benz 770K - двухдверный cabriolet В, изготовленный в 1940 году для будущего шаха Ирана Мохаммеда Пехлеви. Но когда кабриолет был готов, в Европе уже полыхала война, и доставить автомобиль заказчику не удалось - машина так и осталась в Германии, а потом попала в СССР, где на ее долю выпало немало испытаний: кабриолет неоднократно перекрашивали и ремонтировали.
Карасик нашел кабриолет в одной из мастерских неподалеку от ВДНХ - машину шаха как раз снова собрались перекрашивать, и старая краска никак не хотела отставать от металла. Маляр, матерясь, яростно жег ее паяльной лампой...
Перед взором Пауля предстал облезлый и ободранный Mercedes-Benz, алюминиевый капот которого повело от высоких температур. Двигателя уже не было, как и фар, хромированного декора и многого другого. Сторговавшись с владельцем, Карасик стал хозяином кабриолета. Говорят, сумма сделки составила 250 тыс. рублей.
После покупки пришлось изрядно поломать голову, как вывезти автомобиль в Нью-Йорк. Супруги тогда частенько ужинали в ресторане гостиницы "Космос", и во время такой трапезы Карасик посетовал одному из своих московских друзей - известному адвокату, - что ему трудно получить разрешение на вывоз машины. Пауль тогда уже обегал всевозможные инстанции, включая Совет Министров и клуб САМС, пытаясь получить необходимые бумаги. Но советские чиновники не понимали сути вопроса - что за американский псих хочет погрузить в самолет рухлядь на колесах, да еще и обращается в своих ходатайствах каким-то несоветским и режущим ухо словосочетанием "милостивый государь"?! А председатель САМСа Лев Шугуров, так вообще наотрез отказывался давать разрешение на вывоз, понимая, что это за раритет.
И тогда адвокат дал Карасику совет, оказавшийся простым, как все гениальное: "Да ты оформи свой Mercedes как сноповязалку и спокойно лети с ним к себе домой в Америку. Этот автомобиль здесь никому не нужен и не интересен, его ценности никто не поймет". Что Карасик и сделал, погрузив контейнер с кабриолетом в "Шереметьево-2" и спокойно встретив его в Нью-Йорке. Это была несомненная удача - автомобиль являлся большой редкостью и по своей красоте и уникальности не шел ни в какое сравнение с обычными громадинами модели 770К. В Америке о коллекционере Пауле Карасике заговорили с уважением.
Prikabinti failai: |
MB 770k.jpg [ 19.85 KiB | Peržiūrėta 4820 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2008 Vas 04 Pir, 15:23 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
SU MONARCHO ANTSPAUDU
Dar 1939metais Rumunijos princas,veliau tapes Rumunijos karaliumi Michajus I budamas 18 metu gavo dovanu:"Mercedes-Benz 540K Special Roadster".Daudamas si automobili dovanu,jis tapo jauniausiu tokio modelio savininku.Tais laikais jis kainavo 28000 Reichsmarkiu,ir brangesniu tuo laiku modeliu nebuvo.Mercedes Benz firmos kebulu atelje SINDELFINGEN tokio tipo kebulus pagamino dvidesimt penkiems automobiliams.Michajaus I automobilis yra is antrosios serijos-kurios pirmuosius automobilius sios serijos firma parode 1938 metais.Lyginus su
"Special Roadster" 1935–1937m.m.nauji roadster'iai gavo platesnes duris,atsargini rata denge speciaulus gaubtas,kebulo sonais nusitese dvi dekoratyvines juostos,pabrezdamos automobilio verzluma.Taip pat jis turejo taip vadinama "uosvienes"sedyne,ir kad lengviau butu ant jos patek-ti buvo sumontuotos pries galinius sparnus-dvi atlenkiamos paminos-laipteliai.Taip siame automobilyje buvo sumontuotas radijo aparatas.Penkiu pavaru greiciu deze turejo paaukstinta pavara(schnellgang),o stabdziu sistema turejo vakumini stiprintuva,stabdziu bugnai turejo specialia iranga,kad juos ausintu.Abiejos vaziuokles pakabos buvo nepriklausomos-priekine ant isilginiu traukiu,o galine sumontuota pagal schema"svyruojantys pusasiai".Bet pagrindine"magiska"iranga tai buvo priverstinis oro priputimas,kuris leisdavo tam tikra laiko tarpa vaziuoti,net 170km/h greiciu...Tikrai sis automobilis buvo karaliaus vertas.....
IS KARALIAUS GARAZO I KIJEVO KOMISO PARDUOTUVE
Po sosto atsisakymo Michajus I i Sveicarija pasieme daug istoriniu ir meno vertybiu,kurios vos tilpo i sesis gelezinkelio vagonus.O "Mercedes Benz 540k Special Roadster"liko stoveti garaze.Neuzilgo paliktas sis automobilis buvo pargabentas i Maskva.Kas juo vazinejo nera zinoma,tik numanoma,kad auksto rango kariskiai.1960metu pavasari sis automobilis buvo pastatytas kijevo komiso"Киевспорткультторга "Червоноармейской
gatveje 25.Tuo metu jis buvo nebe juodas,o perdazytas balta spalva.Salia "Mercedes Benz 540K"stovejo kitas automobilis"Cadilac 61"kuris po karo veziojo N.Chrusciova......
Atvaziaves is Astrachanes NKVD veteranas ilgai stovejo parduotuveje ziuredamas i siuos du automobilius ir niekaip negalejo apsispresti,kuri pirkti:ar dvivieti rodsteri,ar keturvieti kabrioleta.Galu gale jis nusipirko "Cadilac 61"jis buvo erdvesnis ir geresnes komplektacijos.Veliau pasirode,kad jis buvo pakankamai tvirtas,nes dar gera desimtmeti vazinejo Astrachanes gatvemis.Neuzsilaike ilgai ir "Mercedes Benz 540K Special Roadster",tiesa tuo metu vietoj orginalaus variklio su kompresoriumi stovejo jau "ZiS 110"variklis.Bet ne tai liudino naujaji seimininka.Rodsteris budamas labai grazus buvo visai nepritaikytas tarybinei tikrovei.Ir tada seininkas sio M-B 540K"nutare parduoti,o vietoj jo nusipirkti: Москвич-2140 ,Juk tai vis del to naujas modelis...
Eiliniu "M-B 540K"savininku tapo Maskvos skulptorius Владимир Артамонов.Jis si automobili restauravo savo dirbtuvese.Jis ji nudaze raudonai,bet taip ir nerado jo orginalaus variklio.Iki 1985m.sis automobilis dalyvaudavo Maskvos klubo"CAMC"organizuojamuose renginiuose.1985m si automobili isigijo naujas seimininkas Водопьянов.
1990metais sis automobilis atsidure vel Kijeve ir buvo pasleptas vieme is priemiesciu.Bet 1996 metais sis automobilis atsidure Vokietijoje "Kienle Automobiltechnik"firmos dirbtuvese.Firma sugaiso 12000 zmogaus darbo valandu sukomplektuodama ir restauruodama si automobili.Restauravimo darbai pradeti 1996 metais o uzbaigti 2002 metais.Tais paciais metais si automobili isstate pardavimui,bet parduoti pasiseke,tik 2005 metais.Nusipirko si automobili vienas rusu verslininkas jo pavarde neskelbiama,o su mokejo daugiau nei 3mln. euru......
|
|
Į viršų |
|
|
tiltaz
|
Parašytas: 2008 Vas 04 Pir, 19:32 |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 22 Pir, 17:32 Pranešimai: 220 Miestas: Vilnius
|
įdomiai čia su tuo m2140 pasirinkimu susiklostė Pilnai suprantu kodėl tai pasirinko...
|
|
Į viršų |
|
|
.mendoza.
|
Parašytas: 2008 Vas 05 Ant, 10:41 |
|
Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08 Pranešimai: 477 Miestas: Kaunas
|
tiltaz rašė: įdomiai čia su tuo m2140 pasirinkimu susiklostė Pilnai suprantu kodėl tai pasirinko...
Na tai aisku, as irgi rinkciaus geresni modeli... nors ir ne tos pacios klases...
_________________ ...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2008 Bal 18 Pen, 12:46 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
WANDERER rašė: Sachas ir Matas Волею судьбы после войны в Советском Союзе оказался самый лучший из всех Mercedes-Benz 770K - двухдверный cabriolet В, изготовленный в 1940 году для будущего шаха Ирана Мохаммеда Пехлеви. Но когда кабриолет был готов, в Европе уже полыхала война, и доставить автомобиль заказчику не удалось - машина так и осталась в Германии, а потом попала в СССР, где на ее долю выпало немало испытаний: кабриолет неоднократно перекрашивали и ремонтировали. Карасик нашел кабриолет в одной из мастерских неподалеку от ВДНХ - машину шаха как раз снова собрались перекрашивать, и старая краска никак не хотела отставать от металла. Маляр, матерясь, яростно жег ее паяльной лампой... Перед взором Пауля предстал облезлый и ободранный Mercedes-Benz, алюминиевый капот которого повело от высоких температур. Двигателя уже не было, как и фар, хромированного декора и многого другого. Сторговавшись с владельцем, Карасик стал хозяином кабриолета. Говорят, сумма сделки составила 250 тыс. рублей. После покупки пришлось изрядно поломать голову, как вывезти автомобиль в Нью-Йорк. Супруги тогда частенько ужинали в ресторане гостиницы "Космос", и во время такой трапезы Карасик посетовал одному из своих московских друзей - известному адвокату, - что ему трудно получить разрешение на вывоз машины. Пауль тогда уже обегал всевозможные инстанции, включая Совет Министров и клуб САМС, пытаясь получить необходимые бумаги. Но советские чиновники не понимали сути вопроса - что за американский псих хочет погрузить в самолет рухлядь на колесах, да еще и обращается в своих ходатайствах каким-то несоветским и режущим ухо словосочетанием "милостивый государь"?! А председатель САМСа Лев Шугуров, так вообще наотрез отказывался давать разрешение на вывоз, понимая, что это за раритет. И тогда адвокат дал Карасику совет, оказавшийся простым, как все гениальное: "Да ты оформи свой Mercedes как сноповязалку и спокойно лети с ним к себе домой в Америку. Этот автомобиль здесь никому не нужен и не интересен, его ценности никто не поймет". Что Карасик и сделал, погрузив контейнер с кабриолетом в "Шереметьево-2" и спокойно встретив его в Нью-Йорке. Это была несомненная удача - автомобиль являлся большой редкостью и по своей красоте и уникальности не шел ни в какое сравнение с обычными громадинами модели 770К. В Америке о коллекционере Пауле Карасике заговорили с уважением.
Nuotrauka(2) 1977metais
Salia "MB 770K"garsus konstruktorius,dizaineris,zurnalistas Юрий Ааронович Долматовский.
Prikabinti failai: |
MB.jpg [ 42.48 KiB | Peržiūrėta 3189 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2009 Spa 02 Pen, 13:11 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
WANDERER rašė: WANDERER rašė: Sachas ir Matas Волею судьбы после войны в Советском Союзе оказался самый лучший из всех Mercedes-Benz 770K - двухдверный cabriolet В, изготовленный в 1940 году для будущего шаха Ирана Мохаммеда Пехлеви. Но когда кабриолет был готов, в Европе уже полыхала война, и доставить автомобиль заказчику не удалось - машина так и осталась в Германии, а потом попала в СССР, где на ее долю выпало немало испытаний: кабриолет неоднократно перекрашивали и ремонтировали. Карасик нашел кабриолет в одной из мастерских неподалеку от ВДНХ - машину шаха как раз снова собрались перекрашивать, и старая краска никак не хотела отставать от металла. Маляр, матерясь, яростно жег ее паяльной лампой... Перед взором Пауля предстал облезлый и ободранный Mercedes-Benz, алюминиевый капот которого повело от высоких температур. Двигателя уже не было, как и фар, хромированного декора и многого другого. Сторговавшись с владельцем, Карасик стал хозяином кабриолета. Говорят, сумма сделки составила 250 тыс. рублей. После покупки пришлось изрядно поломать голову, как вывезти автомобиль в Нью-Йорк. Супруги тогда частенько ужинали в ресторане гостиницы "Космос", и во время такой трапезы Карасик посетовал одному из своих московских друзей - известному адвокату, - что ему трудно получить разрешение на вывоз машины. Пауль тогда уже обегал всевозможные инстанции, включая Совет Министров и клуб САМС, пытаясь получить необходимые бумаги. Но советские чиновники не понимали сути вопроса - что за американский псих хочет погрузить в самолет рухлядь на колесах, да еще и обращается в своих ходатайствах каким-то несоветским и режущим ухо словосочетанием "милостивый государь"?! А председатель САМСа Лев Шугуров, так вообще наотрез отказывался давать разрешение на вывоз, понимая, что это за раритет. И тогда адвокат дал Карасику совет, оказавшийся простым, как все гениальное: "Да ты оформи свой Mercedes как сноповязалку и спокойно лети с ним к себе домой в Америку. Этот автомобиль здесь никому не нужен и не интересен, его ценности никто не поймет". Что Карасик и сделал, погрузив контейнер с кабриолетом в "Шереметьево-2" и спокойно встретив его в Нью-Йорке. Это была несомненная удача - автомобиль являлся большой редкостью и по своей красоте и уникальности не шел ни в какое сравнение с обычными громадинами модели 770К. В Америке о коллекционере Пауле Карасике заговорили с уважением. Nuotrauka(2) 1977metais Salia "MB 770K"garsus konstruktorius,dizaineris,zurnalistas Юрий Ааронович Долматовский.
,,,
Prikabinti failai: |
vk_mb_001_800.jpg [ 189.11 KiB | Peržiūrėta 2070 kartus(ų) ]
|
vk_mb_002_800.jpg [ 204.99 KiB | Peržiūrėta 2073 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2009 Spa 30 Pen, 10:31 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Kolekcininkai ryja seilę
kęstutis
» 2021 Sau 25 Pir, 0:06
|
|
Knyga "Viešasis transportas Marijampolės krašte"
Paviekšniai
» 2019 Rgs 26 Ket, 0:51
|
|
IŽ-50
Fon
» 2019 Spa 09 Tre, 18:34
|
|
Savamokslio meistro kūriniai: nuo pikapo iki traktorių
Paviekšniai
» 2019 Rgs 15 Sek, 20:35
|
|
Kelionė su JAWA 350/360 į Italiją 2017
spoileriz
» 2017 Spa 19 Ket, 17:49
|
|
Senas transportas
kęstutis
» 2018 Bal 21 Šeš, 11:09
|
|
Pedalais minamų mašinėlių mokymai CCCP (dokumentika)
Rapka
» 2017 Spa 25 Tre, 7:45
|
|
Pigu palyginus ir idomu
evris
» 2017 Spa 19 Ket, 22:57
|
|
augism pasivažinėimai: į Kurtuvėnus su Gauja
augism
» 2017 Bir 29 Ket, 8:31
|
|
Straipsnis iš 1909m. savaitraščio "ŠALTINIS"
geguzis12
» 2016 Geg 28 Šeš, 10:57
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Kolekcininkai ryja seilę
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2021 Sau 26 Ant, 12:42
Direktorius
|
|
Knyga "Viešasis transportas Marijampolės krašte"
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2020 Vas 21 Pen, 16:01
Algimantas
|
|
IŽ-50
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2019 Spa 10 Ket, 18:14
Fon
|
|
Savamokslio meistro kūriniai: nuo pikapo iki traktorių
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2019 Rgs 15 Sek, 20:35
Paviekšniai
|
|
Švediški kariniai dviračiai
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2019 Geg 07 Ant, 6:18
pabllo
|
|
Kelionė su JAWA 350/360 į Italiją 2017
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2019 Sau 25 Pen, 8:59
Raimis
|
|
KAG
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2018 Gru 28 Pen, 15:26
Paviekšniai
|
|
„Vilniaus troleibusams“ – 50 metų!
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2018 Spa 26 Pen, 7:23
Rudge
|
|
Senas transportas
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2018 Bal 21 Šeš, 11:09
kęstutis
|
|
Pedalais minamų mašinėlių mokymai CCCP (dokumentika)
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2017 Spa 25 Tre, 7:45
Rapka
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|