Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Dviračio sputnik ypatybės
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 371
- Užsiregistravo: 13 Kov 2010, 01:53
- Miestas: Pasvalys
Dviračio sputnik ypatybės
Tai va. labai pigiai isigijau beveik naują sputnik. Važinėtas tik metus. Gal galima būtū gauti jo foto originalaus? Pažiūrėčiau ar ant manojo nieko nepriburta. :)
Mėgstu cituoti save.
©Aš Pats
©Aš Pats
-
- Forumietis
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 19 Bir 2009, 13:17
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 371
- Užsiregistravo: 13 Kov 2010, 01:53
- Miestas: Pasvalys
kolkas fotiko nėra. vakare nebent. pirkau pagal šį skelbimą. va taip ir atrodo :) http://www.skelbimai.lt/pigiai-parduodu ... 86284.html skelbime rašo kad turist, bet ant rėmo parašyta sputnik.
Mėgstu cituoti save.
©Aš Pats
©Aš Pats
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Re: Dviračio sputnik ypatybės
Panašu, kad viskas jame daugmaž originalu, apart tos izoliacijos ant vairo. Dar gerai neįžiūriu iš foto pedalų, lyg uždėti nuo kito dviračio, su guma. Sputniko pedalai pilnai aliuminiai, su dantukais, (basam nemalonu važiuoti). Priklauso, ko iš jo reikia ir kam naudosit. Jei norit važinėti kasdien, ir norit važinėti patogiai, o ne pagal originalą, teks bent minimaliai kaiką atlikti:
0. Viską perrinkti, išvalyti senus tepalus ir purvą, susitepti, susireguliuoti guolius, stabdžius, pavaras.
1. Sėdynė. Ta odinė gan patogi, įmanoma su ja važinėti, bet plentui platoka ir oda turi labai didelę bėdą - geria vandenį. Gerao palijus, dar kelias dienas užupakalis nebus sausas, be to, gali dažyt kelnes.
2. Truputį pasukti vairą žemyn, stabdžių rankenėles perkelti truputėlį viršun. Nes šiuo metu iškraipyta geometrija ir bus nepatogu.
Daugmaž, kaip čia http://www.cykelhobby.com/bilder/bilder08/309-85.jpg
3. Kaip parašyta, pasikeisti padangikes. Labai siaurų, mažiau 25, nepatariu, bus labai kieta. Turbūt geriausia pagal originalą 32 pločio. 37 gal dar tilps, platesnės gali trinti šakę.
4. Bent aš su juo į statesnį kalną sunkiai užlipdavau, į Parodos kalną Kaune išvis be šansų, neužteko svorio nuspausti pedalą. Pasikeisti vidurinę šplintinės technologijos švaistiklių ašį į šiuolaikinę kvadratinę, tada užsidėti naujus švaistiklius su dviem žvaigždėm ir priekinį bėgių permetėją su rankenėle.
Analogas nr1. - dėti tik žvaigždes ir permetėją su rankenėlėm nuo panašaus rusiško start shose
Analogas nr.2 - pasikeisti originalią 53 dantų žvaigždę į 51 danties nuo Turist. Su ja vis kažkiek geriau, o pajungimas visas tiks.
Analogas nr.3 - važinėti taip, kaip yra. Gal sveriate daug daugiau už mane ir turite daug košės kalnams.
Analogas nr.4 - užsidėti pedalus su prisegimo mechanizmu ir specialiais batais arba pedalus su kilpomis. Galima ir ant esamų prisimestrauti kilpas. Tokiu atveju bus galima ne tik minti, bet, kaip tai vadinama, sukti, kai jėga perduodama netik koją leidžiant vieną pedalą, bet ir kita koja kitą keliant. Tokiu atveju, masė nebeįtakos maksimalaus sukimo momento, viskas liks ant jėgos.
5. Na, bent aš profilaktiškai pasikeisčiau ir grandinę. Tarybiniais laikais ir net dabar "dėdės Vasios" nelabai žiūri jų išsitampymo, tepa visokiais ne tam skirtais tepalais, pvz Solidolu, nuo kurio prirenka tiek brudo, kad geriau visai netepti. Tiks betkokia, tinkanti dviračiui su išorinėm pavarom iki 7 žvaigždždių gale. Toliau jau per siauros. Patarčiau KMC-Z, kainuojanti iki 20lt, 1000km laisvai atlaiko, optimalus variantas. Uždedant teks sutrumpinti kažkiek, nes visos parduodamos standartinio ilgio (kad tiktų visiem)
Na čia tik mano patarimai. Jei išvažiuosite tik kartą į savaitę ar mėnesį, dviratis puikiai tinka naudojimui ir toks, koks yra
Linkiu sėkmingo važinėjimo
0. Viską perrinkti, išvalyti senus tepalus ir purvą, susitepti, susireguliuoti guolius, stabdžius, pavaras.
1. Sėdynė. Ta odinė gan patogi, įmanoma su ja važinėti, bet plentui platoka ir oda turi labai didelę bėdą - geria vandenį. Gerao palijus, dar kelias dienas užupakalis nebus sausas, be to, gali dažyt kelnes.
2. Truputį pasukti vairą žemyn, stabdžių rankenėles perkelti truputėlį viršun. Nes šiuo metu iškraipyta geometrija ir bus nepatogu.
Daugmaž, kaip čia http://www.cykelhobby.com/bilder/bilder08/309-85.jpg
3. Kaip parašyta, pasikeisti padangikes. Labai siaurų, mažiau 25, nepatariu, bus labai kieta. Turbūt geriausia pagal originalą 32 pločio. 37 gal dar tilps, platesnės gali trinti šakę.
4. Bent aš su juo į statesnį kalną sunkiai užlipdavau, į Parodos kalną Kaune išvis be šansų, neužteko svorio nuspausti pedalą. Pasikeisti vidurinę šplintinės technologijos švaistiklių ašį į šiuolaikinę kvadratinę, tada užsidėti naujus švaistiklius su dviem žvaigždėm ir priekinį bėgių permetėją su rankenėle.
Analogas nr1. - dėti tik žvaigždes ir permetėją su rankenėlėm nuo panašaus rusiško start shose
Analogas nr.2 - pasikeisti originalią 53 dantų žvaigždę į 51 danties nuo Turist. Su ja vis kažkiek geriau, o pajungimas visas tiks.
Analogas nr.3 - važinėti taip, kaip yra. Gal sveriate daug daugiau už mane ir turite daug košės kalnams.
Analogas nr.4 - užsidėti pedalus su prisegimo mechanizmu ir specialiais batais arba pedalus su kilpomis. Galima ir ant esamų prisimestrauti kilpas. Tokiu atveju bus galima ne tik minti, bet, kaip tai vadinama, sukti, kai jėga perduodama netik koją leidžiant vieną pedalą, bet ir kita koja kitą keliant. Tokiu atveju, masė nebeįtakos maksimalaus sukimo momento, viskas liks ant jėgos.
5. Na, bent aš profilaktiškai pasikeisčiau ir grandinę. Tarybiniais laikais ir net dabar "dėdės Vasios" nelabai žiūri jų išsitampymo, tepa visokiais ne tam skirtais tepalais, pvz Solidolu, nuo kurio prirenka tiek brudo, kad geriau visai netepti. Tiks betkokia, tinkanti dviračiui su išorinėm pavarom iki 7 žvaigždždių gale. Toliau jau per siauros. Patarčiau KMC-Z, kainuojanti iki 20lt, 1000km laisvai atlaiko, optimalus variantas. Uždedant teks sutrumpinti kažkiek, nes visos parduodamos standartinio ilgio (kad tiktų visiem)
Na čia tik mano patarimai. Jei išvažiuosite tik kartą į savaitę ar mėnesį, dviratis puikiai tinka naudojimui ir toks, koks yra
Linkiu sėkmingo važinėjimo
-
- Forumietis
- Pranešimai: 371
- Užsiregistravo: 13 Kov 2010, 01:53
- Miestas: Pasvalys
Ačiū už patarimus, Tadai. Beje ten parašyta kad reikia keist padangas. Žmogus išsireiškė ne taip, kaip reikėjo. iš tikro pasikeist reikėjo tik kameras. padangos kaip naujos. Ir visa kita nauja. :) Žodžiu dviratukas kaip ką tik iš gamyklos. :) Na neskaitant pedalų. Teisingai pastebėta. Jie uždėti nuo paprasto tarybinio dviračio be bėgių. Šeimininkui taip atrodė patogiau. Bet davė ir originalius. Jų nedėjau, nes šie atrodo patogesni. Jei kada sugalvosiu parduot, tai del originalumo perdėsiu. Šiaip komplekte yra net originalūs jo raktai :) O pirkau jį tiesiog pramogai. Pora- tris kartus per savaitę išlėkt į dviračių taką atsipalaiduot po darbų ir pailsėt nuo mašinos :) Tiesa, kadangi esu statistikos mėgėjas prilipinau jam spidometrą :) Tai tiek tam kartui :)
Mėgstu cituoti save.
©Aš Pats
©Aš Pats
-
- Forumietis
- Pranešimai: 338
- Užsiregistravo: 09 Sau 2005, 17:46
- Miestas: Vilnius
pxaxuxlxixuxs rašė:... Žodžiu dviratukas kaip ką tik iš gamyklos. :) Na neskaitant pedalų. Teisingai pastebėta. Jie uždėti nuo paprasto tarybinio dviračio be bėgių.
Kažkada pats pirkau naują (iš parduotuvės) "Turistą" - nuo sportinio dviračio ("Sport") skyrėsi tuo, kad buvo odinė sėdynė, įprastos paprastiems dviračiams padangos su kameromis ir pedalai su gumomis. Dviratis - su 10 pavarų
P.S.: Čia, berods, prie pedalų 1 žvaigždutė, mano "Turistas" turėjo 2 žvaigždutes (vieną labai mažą) ir lipo į betkokį kalną.
Ilgiausias nuvažiuotas atstumas "non stop" - Lazdynai (Vilnius) - Vilijampolė (Kaunas)
GAZ-69A - kaip neversk, vistiek 69
-
- Forumietis
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
- Miestas: Vilnius
Re: Dviračio sputnik ypatybės
Sputniko grandinė yra plati, tokia pat, kaip "kolūkinių" Ukraina arba Minsk. Ir žvaigždutės plačios, nes Turisto (kur 4 pavaros gale) grandinė kiek pamenu jam netikdavo.
Perdariau savo Turista, dėjau keturkampę ašį, naujus ratus su dvigubais ratlankiais, naujus abu perjungėjus, pedalus, žvaigždutes. Vaizdas kaip seno, rieda kaip naujas :).
Originalaus silpniausia vieta buvo ratai, greitai išsikraipydavo, tikra tragedija, ypač dviračių žygiuose.
A.
Perdariau savo Turista, dėjau keturkampę ašį, naujus ratus su dvigubais ratlankiais, naujus abu perjungėjus, pedalus, žvaigždutes. Vaizdas kaip seno, rieda kaip naujas :).
Originalaus silpniausia vieta buvo ratai, greitai išsikraipydavo, tikra tragedija, ypač dviračių žygiuose.
A.
tadas1991 rašė:Panašu, kad viskas jame daugmaž originalu, apart tos izoliacijos ant vairo. Dar gerai neįžiūriu iš foto pedalų, lyg uždėti nuo kito dviračio, su guma. Sputniko pedalai pilnai aliuminiai, su dantukais, (basam nemalonu važiuoti). Priklauso, ko iš jo reikia ir kam naudosit. Jei norit važinėti kasdien, ir norit važinėti patogiai, o ne pagal originalą, teks bent minimaliai kaiką atlikti:
........
5. Na, bent aš profilaktiškai pasikeisčiau ir grandinę. Tarybiniais laikais ir net dabar "dėdės Vasios" nelabai žiūri jų išsitampymo, tepa visokiais ne tam skirtais tepalais, pvz Solidolu, nuo kurio prirenka tiek brudo, kad geriau visai netepti. Tiks betkokia, tinkanti dviračiui su išorinėm pavarom iki 7 žvaigždždių gale. Toliau jau per siauros. Patarčiau KMC-Z, kainuojanti iki 20lt, 1000km laisvai atlaiko, optimalus variantas. Uždedant teks sutrumpinti kažkiek, nes visos parduodamos standartinio ilgio (kad tiktų visiem)
............
Linkiu sėkmingo važinėjimo
-
- Forumietis
- Pranešimai: 371
- Užsiregistravo: 13 Kov 2010, 01:53
- Miestas: Pasvalys
Na, manojo ratai dar kaip stygos :) Beje, kiek žinau sputnikas nuo turisto nedaug ir skyrėsi. tiesa? Nes kiek teko matyt tai buvo ir turistų su viena žvaigžde prie pedalų. Beje. Gal čia yra vilniečių dar valdančių tokius dviračius? Susitiktume kada, apžiūrėtume techniką:) Nu ne automobiliai čia, bet juk vistiek oldtimer :)
Mėgstu cituoti save.
©Aš Pats
©Aš Pats
-
- Forumietis
- Pranešimai: 371
- Užsiregistravo: 13 Kov 2010, 01:53
- Miestas: Pasvalys
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
O kam jį dažyti? Viskas gražiai atrodo. Tik išvalyti ir naujai sutepti. Dar aliumines dalis papoliruoti galima. Perdažydamas sunaikinsi originalias šilkografines emblemas. Čia kaip su tais kinietiškais laiptais ir plastikinėmis durimis Aušros vartuose...
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com