zemaitis rašė:Keičiant gilze tereikėjo nupjauti 19mm apatinę jos dalį.Dedi gize į vietą.Patarimas būtų,pasitikrinti ar nepraleidžia vandens tarp gilzės ir bloko,nes kai viską būsi surinkes ir pastebėsi kad laša,o dar blogiau jei iš vis nepastebėsi ,o vanduo lašės į karterį tai iš grauš indėklus .Kai su gilze viskas tvarkoje tada imtis reik stumoklio.Jam pjaunam viršutinę dalį .Viršutiniam mirties taške stumoklis lygus su gilzės paviršium.Pačiam stumpklyje yra iduba degimo kamera, purkštukas geriausias skėčio formos.Piršta presuojant,stunokly pavirinti salerkoje.Dar būtų vienas patarimas jei jau išardytas varyklis ir nuimta krūtinė būtinai atkreipti dėmesį į dantračius įpatingai įtą parazitinį.Išsiplaka ta ašelė tada guo liai sukas ant ašies.Jei nedug išdilę galima panaudoti klijus LOCTITE 603 skaičiukai reiškia išdilimo lygį.Tad sekmės ir pagarba žmonėms atgaivinusiems senelius.Už sienietiškam Valteriui nėr šansų sulaukt tokio amželio kaip mūsų DT-20
Aha tai tu gal ne apie Mazo grupę kalbi,gilzė ne tik ilgiu, bet ir išoriniu diametru...nemažai..., o stūmoklis, supratau, bet naujas irgi Maz ne skėčio formos įdauba, o lygi, cilindro formos.,.Tai gal mano grupė netinkama? Vėl teks vargti, ieškant panašesnės?.šiaip ačiū, gerų patarimų davei,kur dėmesį atkreipti ir pn.