Taurai000,atsiprašau kad vėluoju su atsakymu.Buvau parašęs,bandžiau siųsti,viskas kažkur dingo bet forume neatsirado.Prastas iš manęs kompiuterastas...
Bandau dar kartą
Taigi,kaip supratau,galios nematavai,jei ir yra kažkokie mechaniniai testeriai.Su DT-20 taip pat daug reikalų iki šiol neturėjai.Tai iš kur tas požiūris-tipo duokit kad ir naują orginalų starterį,visvien dėsiu Nissano.Jau kelintą kartą parašei dezinformaciją,kad rusiški suka perlėtai.Štai su kuo aš nesutinku.Gal ir lėčiau nei kokio japono,bet pakankamai kad užkurti DT-20(suprantama jei apie variklį nereikia laužus kūrent kaip per Jonines).Taip kad pirmiausia aš siūlau susitvarkyt orginalų starterį.Na aišku jei orginalus visai sudrožtas,tai ką darysi,teks ieškot kokio japono.
Kam tuos skirtumus vardinai tai išvis nesupratau.Aš rodos nesakiau kad DT starterio konstrukcija tobulesnė nei Nissano.Geriau jau kelis patarimus iš savo praktikos apie starterių remontą būtum parašęs,jei kaip sakei starterių remontas tau nesvetimas.Šrote rast naują Nissano starterį,manau nepavyks,todėl gali tekt ir jį paremontuot.
Na o pabaigai,kad aiškiau būtų,patarimas:nevark su tuo DT-20 varikliu.Jis tikrai vangesnis nei tarkim kokio MB kokių 1990 metų.O jei pavyktų su visa pavarų dėže pritaikyt-tai išvis būtų pasaka.Skirtumų nevardinsiu-matau internetu geriau už mane moki naudotis-susirasi pats...