Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
daktaras rašė:idek foto kaip tas dantratis atrodo, nes nežinau apie kuri kalbi, kiek siulai uz dantrati?
Priekinėj variklio pusėj stovi didėlis dantratis ant paskirsytmo velenėlio, o aukščiau tiesiog trys vienodo dydžio, du iš jų su skylėmis ant veleno persuoti, o vienas su dviem įpresuojamais guoliais, tai va man pastarojo reikia, vėliau įdėsiu foto
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
Siandien uzsikuriu DT'uka, jau lipsiu vaziuot, gi ziuriu dumus pro filtra pucia... Atbulai uzsikure :) pasirodo akumas nusedes ir nepervercia alkuninio, tik sumusa iki virsaus ir atgal atsoka, kas keisciausia uzsiveda. Kiek kartu kuriau, vis atbulai vedasi. Teko prikurke pajungt ir vel viskas OK.
Jooo, aprimo tema, turbut dabar visi y sienapjoviu foruma sulnde peilukus galanda )) O kaip sekasi su nissano starteriais? gal jau kas pasidaret. galvoju ir as toky det, bet kolkas nedega tai sakau palauksiu daugiau Forumieciu atsiliepimu. kolega suveike nauja kazkokio gaziko startery tai sumeninau atsarginy. pakeiciau krypty ir inkaro asy su lygiais slicais perkalt reikejo. atsibodo man juos gimdyt gal ydejus nissano vina syk baiktusi?
tauras000 rašė:Gal kas gali patarti kokie gilzės guminiai sndarinimo žiedai geriausiai tinka pritaikyti?
as radau panasiausia ir susiklijavau. Issimatuok gilzes isore, o-ringo stori ir nuvaziuok i koki nors hanzafleksa, turetu suklijuot.
kaskaip uzmigo tema, nejaugi visi apsidirbot darzus ir jau ramus zoles laukiat? :) Kazin kaip szal sekasi, gal jau pupsi?
pupupupu ... :)
istorijos pratesimas
Po paskutinio nesekmingo uzkurimo su meistru vel uzkirto bendeksa ant veleno. (apie luzusios galvos keitima jau rasiau). Starteri issiardziau, isrinkau bendiksa (buvo uzsikirtes vienas bendikso sratas, todel nebeprasisuko ir persikreipe), visus mazgus vel sutepiau. Pakeiciau ivadinio kontaktinio varzto verzle (buvo supuvusi), nusveiciau kontaktine plokstele. nukeblinau iki traktoriaus ir pamatavau atstuma nuo isores iki smagracio. parsliukinau atgal ir .... pamataves bendikso padavimo gyli pakraupau - pasirodo, visa ta laika bendiksas ant smagracio uzeidavo tik per 5 mm (stai kodel smagracio dantraciu isoriniai krastai buvo nuesti), o kontaktine plokstele kontaktus sujungdavo bendiksui dar nepasiekus smagracio. Suderinau viska taip, kad bendiksas uzeitu maksimaliai ir tik tada isijungtu starteris. Viso sio atradimo rezultatas - dumai, tratejimas ir ..... garbes ratas su vaikais.
taciau .... kita ryta norejau vel uzkurti dtuka - vel uzkirto bendiksa (bendikso dantratis nebeprasisuka atgal). viska isardziau, sutvarkiau ir atgal sudejau. dar kita ryta .... vel pasikartojo ta pati istorija. vel veiksmu kartojimas (tai tampa keistu pomegiu). vel neuzsikure ir rezultatas toks pat. uzkniso. starterio nebeperrinkinejau - pabandziau vidurdieni piktai uzkurti .... purpurpupupu. brach. teks prie dtuko kaprizu prisiderinti - kurti tik esant sziltam orui.... jokio zadintuvo ryte, leisti pamiegoti.... starterio dar neperrinkau..... o teks, nes uzkurimo momentu nprasisukdamas bendiksas pristabdo smagrati.
ivertines istorija irgi mastau apie atsargini starteri. bet liko vienas neaiskumas del nissan starterio - kelintu metu laidos suny turejo ta starteri (modeli jau visi zinom, bet tai nepalengvina ieskojimo)?
p.s. dabar dtuka "miega" uzklimpes pievoje po pirmojo kultivavimo ir akejimo - iklimpo durpese (valant tvenkini buvo uzversta dregna dauba - i ja ir iklimpau).
Juk rašiau,iki 1991metų Nissan Sunny starteris,dar netaikiau. Užstrigo mano Mazo gilzės tekinimas kažkur Kaune, alkūninį šlifavo, žiūrimestrai ir pavojų skelbia,sako tavo švaistiklis netinka,tarpas yra....įtariu išplaktas, tai va niekaip kito švaistiklo negaliu perduoti...toks pavargęs, buvęs prasuktas, bet gal ką ir suburs, dar siunčiu jiems ir iš knygos matmenis kakliukų, prašė....burs toliau.....Paskui reiks tą tarpinį dantratėlį gaminti (Dtukų liga), jau turiu patarimų, su tekintojo pagalba padaryim....Tai va viską surinkęs tik tada sėsiu taikyti starterį, tai bus oi negreit, juk ir darbų papildmų begalės dasidėjo, pavasaris....Pasižiūrėjau su starteriu pridėjęs,nieko ten sudėtingo nėra...kai padarysiu, aprašysiu rezultatus. Dėl starterių nelaikymų, kad vis lūžta, užstringa, tai gerai, teoriškai pagalvojus, kai išardžiau variklį....manau bėda didžiausia yra tokiu atveju laisvumas (klibėjimas) išdilusiuose alkūninio veleno guoliuose, vedimo momentu bendeksas kilsterna alūninį veleną (visdėlto jėga) ir iškarto savo svoriu jis krenta atgal, tuo mušdamas per bendeksą...daug nereikia mm, bet to užtenka strikdyti, laužyti ten viską...(TAI TIK MANO TEORIJA)
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353