Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
kebulas kaip Opel Sprint tik ten eina galingesnis variklis, isore skiriasi tuo kad stogas aptrauktas oda ir tarp galiniu lempu eina "metaliniai pagrazinimai" . tai tas tavo zinomas commodore netoks kiek supratau
uoksas rašė:kebulas kaip Opel Sprint tik ten eina galingesnis variklis, isore skiriasi tuo kad stogas aptrauktas oda ir tarp galiniu lempu eina "metaliniai pagrazinimai" . tai tas tavo zinomas commodore netoks kiek supratau
Apgailestauju, tačiau jis įprastu sedano kėbulu O tamstos aprašytas variantas turėtų pritrenkiančiai atrodyti
Uoksas turi omenyje Opel Commodore A Coupe! Pas ji buvo toks pat variklis kaip pas B Coupe 3.0 ipuskimas, V6, 24V. gaminamas 1972-1974. O jis atrodo tikrai ispudingai!
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
RAMIREZ rašė:Uoksas turi omenyje Opel Commodore A Coupe! Pas ji buvo toks pat variklis kaip pas B Coupe 3.0 ipuskimas, V6, 24V. gaminamas 1972-1974. O jis atrodo tikrai ispudingai!
nežinau is kur trauki tokia info, bet Commodore A niekada nestovejo nei 3.0, nei ipurskimo, nei 24 voztuvu. 1967-71 m gamintuose Commodore stovejo 2.2 arba 2.5 varikliai, nuo 1972 iki 1978 eje modeliai turejo 2.5 ir 2.8 variklius
Beje, apziurejau pries kelias dienas anksciau mineta Commodore su Volgos varikliu. 4 duru rudas sedanas, kebulas tikrai nuostabiai gerai issilaikes, dauguma blizguciu yra. O stai dokumentu - ne Bet kaip donoro geresnio varianto ieskot neverta
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966 http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Kažkur radau, kad tas mūsų aptarinėjamas Commodore yra 67 metų Gal kas iš vilniečių galėtumėte patenkinti , manau, daugumos smalsumą ir įkelti jo nuotraukyčių Mano vienas bičiulis ieško KAŽKO TOKIO, tačiau taip ir neapsisprendžia ko
2.2l varikliai Commodore tikrai nestovejo jie stovejo Opel Rekord C Coupe (jis labai panasus i Commodore), stovejo Commodoruose ir 2.5l o gaminamas tikrai jis nuo 1972m., nes pries Commodore buvo gaminamas Opel Sprint Rekord 1969m. 1,9l vieninteli varikli turejo.
karteris rašė:Kažkur radau, kad tas mūsų aptarinėjamas Commodore yra 67 metų Gal kas iš vilniečių galėtumėte patenkinti , manau, daugumos smalsumą ir įkelti jo nuotraukyčių Mano vienas bičiulis ieško KAŽKO TOKIO, tačiau taip ir neapsisprendžia ko
Nuo 1967m. tikrai Commodore nebuvo pradetas gamint jis buvo pradetas nuo 1972m.!
RAMIREZ rašė:2.2l varikliai Commodore tikrai nestovejo jie stovejo Opel Rekord C Coupe (jis labai panasus i Commodore), stovejo Commodoruose ir 2.5l o gaminamas tikrai jis nuo 1972m., nes pries Commodore buvo gaminamas Opel Sprint Rekord 1969m. 1,9l vieninteli varikli turejo.
Siulyciau pries kazka teigiant tokiu uztikrintu tonu panarsyti ir pasidometi, o ne iskart triuksmauti. Pvz.: http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Commodore.
Opel Commodore A buvo gaminamas 69-72 metais, o jau po jo ejo tamstos mineti B ir C modeliai. O kad jis panasus i Rekord - nieko keisto, nes kebulai yra praktiskai identiski. skiriasi tik interjeras ir eksterjero apdailos detales. Esminis skirtumas tame, kad Commodore buvo komplektuojami galingesniais varikliais. Zodziu, galima sakyti, kad Commodore buvo prabangus Rekordas
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966 http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
karteris rašė:Kažkur radau, kad tas mūsų aptarinėjamas Commodore yra 67 metų Gal kas iš vilniečių galėtumėte patenkinti , manau, daugumos smalsumą ir įkelti jo nuotraukyčių Mano vienas bičiulis ieško KAŽKO TOKIO, tačiau taip ir neapsisprendžia ko
As ji norejau nutraukti (tikiuosi nepradesim is naujo aptarinet terminu ), bet neisejo, nes stovi garaze, siek tiek apgriozdintas ir pusiau nuleistom padangom, tad isstumti butu buve problematiska. Imetu modelio foto - anas identiskas, tik rudos spalvos.
Ko daugmaz tavo biciulis iesko? I kokia suma orientuojasi?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966 http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.