Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
misla rašė:Vakar tampiau kultivatoriu 17 nagu. Su mazo grupe traukia 3-iu begiu, be didesnio vargo. kur laukas nelygus 2-u, bet tik todel, kad neiskrisciau is sedynes. Bet problema su uzvedimu, matyt taip pat smagracio vainikui p-iec, o ant sniuro 4-u begiu ratai ciuozia. Bet uztenka viena kart varikli perverst ir pupsi.
O kodėl smagratis kaltas? Ngriebia starteris, prašoka?
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
misla rašė:Vakar tampiau kultivatoriu 17 nagu. Su mazo grupe traukia 3-iu begiu, be didesnio vargo. kur laukas nelygus 2-u, bet tik todel, kad neiskrisciau is sedynes. Bet problema su uzvedimu, matyt taip pat smagracio vainikui p-iec, o ant sniuro 4-u begiu ratai ciuozia. Bet uztenka viena kart varikli perverst ir pupsi.
O kodėl smagratis kaltas? Ngriebia starteris, prašoka?
Prašoka. Bendekso krumpliuka naują įdėjau nuo gazikinio starterio, bet nepadėjo.
Raimis rašė:Gal galima smulkiau apie bendikso sukimosi krypties keitimą?
Išardai bendeksą, (išimi kulkas, spyruokles) ir tą žiedą kuriame visas bendeksas dirba (torpedą) kampiniu šlifuokliu apdirbi ir nulupi nuo šlicų dalies, vidui dar trys kniedės....šlifuokliu nupjovus valcavimą, kai matosi sujungimo siūlė, nukaldinėt tą torpedą atsargiai, kniedės esančios viduje atšoks pačios, tik atsargiai kalt, nesuskaldyti, nes korpusas kietas ir trapus, nukalęs apverti torpedą ir apvirini tą vietą kur pjovei, surenki bendeksą.....du tokius bendeksus remontavau, veikia super. Dar vienas dalykas, vieną bendeksą išardęs radau kažkokio liaudies meistro į spyruokles sukištus vinukus su galvutėmis, maždaug 3-4mm......geras išradimas, spruoklės visai nesikraipo, nesiskersuoja......
Ar čia kalbama apie GAZ-51 tipo bendiksą? Kažkaip nepamenu apie ten esančias kažkokias kniedes. Gal autorius galėtų šiek tiek plačiau paaiškinti?
Raimis rašė:Gal galima smulkiau apie bendikso sukimosi krypties keitimą?
Išardai bendeksą, (išimi kulkas, spyruokles) ir tą žiedą kuriame visas bendeksas dirba (torpedą) kampiniu šlifuokliu apdirbi ir nulupi nuo šlicų dalies, vidui dar trys kniedės....šlifuokliu nupjovus valcavimą, kai matosi sujungimo siūlė, nukaldinėt tą torpedą atsargiai, kniedės esančios viduje atšoks pačios, tik atsargiai kalt, nesuskaldyti, nes korpusas kietas ir trapus, nukalęs apverti torpedą ir apvirini tą vietą kur pjovei, surenki bendeksą.....du tokius bendeksus remontavau, veikia super. Dar vienas dalykas, vieną bendeksą išardęs radau kažkokio liaudies meistro į spyruokles sukištus vinukus su galvutėmis, maždaug 3-4mm......geras išradimas, spruoklės visai nesikraipo, nesiskersuoja......
Ar čia kalbama apie GAZ-51 tipo bendiksą? Kažkaip nepamenu apie ten esančias kažkokias kniedes. Gal autorius galėtų šiek tiek plačiau paaiškinti?
Sveiki bendraminčiai...na apie sukimosi kryptį, jos keitimą, kad kalbama būtent apie GAZ-51 straterį, tai jau iki skausmo išgvildenta tema..nepaingėkit nuosekliai paskaityti forumo šios temos ankstesnių pranešimų. O tiesa apie kniedes, yra jos yra..tik ne visi randa, negi šepetėlių laikikliai privirinti prie korpuso......tuomet kaip jie izoliuoti..
P. S. Jeigu kalba eina apie bendekse esančias kniedes, tai tamsta jei nesi ardęs (skėlęs) bendekso, tai tų kniedžių niekaip nepamatysi, jos viduje...tik nuardžius viską, atidarius, jos matosi
Sveiki rimčiausių traktorių vairuotojai. Mano DT20 starterio bendekso dantratukas prasisukt pradėjo neseniai. Tai išsiardžiau bendeksą sudėjau GAZ 51 bendekso spyruokles ir rolikus, padėjo. Šeip jeigu pataikysit tos markės gaziko bendeksą jie tokie pat kaip DT 20 neskaitant sukimosi krypties, o kryptį nustato bendekse esančių rolikų blokuojančių dantratuką prispaudimo kryptis. Jei išeitų pergręžti spyruoklių lizdus kita kryptimi tai ir gaziko bendeksas puikiai tiktų. Tik va vieną buvau išsiardęs GAZ 51 bendeksą tai jis buvo netokios sandaros kaip DT 20, o toks kaip GAZ 53 matyt naujasnės laidos. Brandinu tokią idėją padaryti traktoriukui elektrinį aušinimo skysčio pašildymą. Kaip MTZ rimtam. Gal kas turit pasidarę ar šeip turit patarimų kurioje vietoje geriausia pritaisyti tą pašildymo įrengimą. Dėkoju už nuomones.