Sveiki.
Pradedu projektą šio automobilio.
Automobilis pirktas jau išardytas - detalės dėžėse. Po apžiūros nerasta kai kurių detalių, kurias reikės supirkti ir negautas gaminti.
Projekto tikslas: Atstatyti automobilį antram gyvenimui - savo malonumui.
Projekto trukmė: 3-5 metai.
Baigtas projektas RENAULT 1950m. Fourgonnette
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
RENAULT 1950m. Fourgonnette
Paskutinį kartą redagavo kęstutis 21 Bir 2017, 22:53, redaguota 1 kartą(us).
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Šią žiemą planuoju remontuoti variklį.
Tai 488 S2 modelio. 4cilindrų -1003cm kubatūros.
Vožtuvai stovi variklio bloke.
Vienas vožtuvo kėliklis (detalė stovinti tarp dujų paskirstymo velenėlio ir vožtuvo kotelio) įtrūkęs. Pagamintas iš ketaus ir gale prilyditas kietmetalis. Bandžiau virinti ketaus elektrodu, tačiau nesėkmingai - trūksta kitoje vietoje. Reikėtų šią detalę pagaminti naują arba pritaikyti iš kitos transporto priemonės. Didžiausia problema dėl detalės gale užgrūdinto kietmetalio padarymo.
Šios detalės skersmuo 25mm, aukštis 41mm.
Gal kas turite šiuo klausimu pasiūlymu? Gal panašūs vožtuvų kėlikliai stovi M400 modelyje ar kur kitur?
Tai 488 S2 modelio. 4cilindrų -1003cm kubatūros.
Vožtuvai stovi variklio bloke.
Vienas vožtuvo kėliklis (detalė stovinti tarp dujų paskirstymo velenėlio ir vožtuvo kotelio) įtrūkęs. Pagamintas iš ketaus ir gale prilyditas kietmetalis. Bandžiau virinti ketaus elektrodu, tačiau nesėkmingai - trūksta kitoje vietoje. Reikėtų šią detalę pagaminti naują arba pritaikyti iš kitos transporto priemonės. Didžiausia problema dėl detalės gale užgrūdinto kietmetalio padarymo.
Šios detalės skersmuo 25mm, aukštis 41mm.
Gal kas turite šiuo klausimu pasiūlymu? Gal panašūs vožtuvų kėlikliai stovi M400 modelyje ar kur kitur?
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Ar tikrai ten kietmetalis, neįžiuriu nuotraukose. Gal tas pats stūmiklio galas "atbalintas". Yra toks būdas - špižiaus balinimas - užgrūdinus gaunasi didelis kietumas. Nežinau kaip automobiliuose, bet motocikluose butėnt taip ir padaryta. O jeigu ten tikrai kito metalo "inkliuzas", tai manau dar viskas geriau ir paprasčiau.Greičiausia jis ten paprasčiausiai įvariuotas. Dujiniu degikliu pašildžius is turėtu išsiimti. O pasidaręs naują stūmiklį, jį vėl įvariuotum.
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Sujungimo siūlės - nesimato. Manau kad kaip ir minėjot tai užbalintas - užgrūdintas ketus. Tekinant iš plieno galimas taip pat užgrūdinimas , bet ar tai bus reikiamas kietumas nežinau. Galvoju kaip galimybę rasti panašų ir perdarinėti.
- laurynas400
- Forumietis
- Pranešimai: 1462
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
- Miestas: Vilnius
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Kestuti ar tikrai perziurejot visus variantus: ebay.fr, ir kitas specializuotas parduotuves prancuzisku furgonetku?
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
ebay.fr peržiūriu, bet ten pagrinde siūlomi šių automobilių modeliukai ir tik kelios dalys tinkančios šiam modeliui. Teko kelias prancūzų specializuotas parduotuves rasti. Šios detalės rasti nepavyko.
Mano rastais duomenimis šis variklio modelis buvo gaminamas nuo 1937 iki 1953m. Po šio modelio į tuos pačius automobilius statė naujesnio modelio variklius su vožtuvais galvutėje.
Naujesnio modelio variklio dalių pasiūla randu didesnę.
Ir man taip atrodo, kad ši detalė nėra deficitas - tik reikia rasti, (jei visos neišmestos į metalo laužą).
Mano rastais duomenimis šis variklio modelis buvo gaminamas nuo 1937 iki 1953m. Po šio modelio į tuos pačius automobilius statė naujesnio modelio variklius su vožtuvais galvutėje.
Naujesnio modelio variklio dalių pasiūla randu didesnę.
Ir man taip atrodo, kad ši detalė nėra deficitas - tik reikia rasti, (jei visos neišmestos į metalo laužą).
- laurynas400
- Forumietis
- Pranešimai: 1462
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
- Miestas: Vilnius
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Dar jos juvaquatre vadinosi, ir tiketina, kad sie varikliai ejo i kokios deufin (delfinus prancuziskai), reikia tik atsirinkt kas kaip...
Nes manau, kad ir kti kelikliai tik laiko klausimas kada isleks...
Nes manau, kad ir kti kelikliai tik laiko klausimas kada isleks...
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Žinoma su laiku gali išlėkti ir kiti, bet šia diena jie atrodo gražiai.
Šitas buvo taip pat dirbantis. Iš 4 sienelių akivaizdiai buvo sutrūkusi viena. Dar dvi buvo įtrūkusios. Viena sienelė sveika.
Dirbant ši detalė spaudžiama, ne tempema, tai sutrūkti galimybių gal ir nedaug. Mano nuomone ši detalė buvo užgauta meistro ar variklio darbo eigoje turėjo gauti pašalinį smūgį.
Juvaquatre - pavadinimu detalių ir ieškojau. Žinoma pabandysiu ir kitus Jūsų siūlomus pavadinimus.
Šitas buvo taip pat dirbantis. Iš 4 sienelių akivaizdiai buvo sutrūkusi viena. Dar dvi buvo įtrūkusios. Viena sienelė sveika.
Dirbant ši detalė spaudžiama, ne tempema, tai sutrūkti galimybių gal ir nedaug. Mano nuomone ši detalė buvo užgauta meistro ar variklio darbo eigoje turėjo gauti pašalinį smūgį.
Juvaquatre - pavadinimu detalių ir ieškojau. Žinoma pabandysiu ir kitus Jūsų siūlomus pavadinimus.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Tokį nebėda išdrožti naują, užgrūdinti ir nušlifuoti.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
- laurynas400
- Forumietis
- Pranešimai: 1462
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
- Miestas: Vilnius
Re: RENAULT 1950m. Fourgonnette
Vaidotas73 rašė:Tokį nebėda išdrožti naują, užgrūdinti ir nušlifuoti.
Vaidotai mes su Kestuciu tikrai nesusimoke esam, bet as dziaugiuosiu, kad yra dar geru zmoniu pas mus kurie pasiryze padet su tokiais gelezais! Respecta!