Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Nera krovimo Dnepr mt10 , padekite nustatyti kas kaltas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Edcka
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 06 Spa 2014, 09:12
Miestas: Vilnius

Re: Nera krovimo Dnepr mt10 , padekite nustatyti kas kaltas

Standartinė Edcka »

tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: Nera krovimo Dnepr mt10 , padekite nustatyti kas kaltas

Standartinė tauras000 »

Iš forumiečio Kęstutis 57 pranešimo: Generatoriuje ne pastovūs magnetai, o ant šerdžių susuktos ritės. Jų (magnetų) poliaringumas priklausys nuo to, ką gaus į ritės galus. Kartais papuola, kad buksiruojant užkuri be akumuliatoriaus. Šerdys nuo ilgo darbo truputėlį įsimagnetina ir sužadina generatorių, bet jeigu į ritę paduosire įtampą atvirkščiai negu prieš tai, jos persimagnetins tuojau pat.
Reikia pabandyti sukeisti akumuliatoriaus poliariškumus trumpam..
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Rambonis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 31
Užsiregistravo: 20 Gru 2013, 16:54

Re: Nera krovimo Dnepr mt10 , padekite nustatyti kas kaltas

Standartinė Rambonis »

Jomajo, pagaliau issiaiskinau- pasirodo be reikalo generatoriu ardziau..Kalta rele!Pasirodo i ta "Š" turi eiti pliusas visada nuo akumo, kalta "pavargusi" spiruoklele kuri priglaudzia kontakta prie + .Biski ja patempiau - krovimas atsirado net prie minimaliu sukiu, atjungiau net akumuliatoriu- neuzgesta. Bet uzvesti be akumuliatoriaus be sansu- panasu, kad suzadinimui vistiek reikia akumo. Siaip vistiek reikes ja keisti, nes normaliai jos is rankos nesureguliuosi, idomu ant kokiu motociklu tokios reles dar stovi.Supratau veikimo principa- is pradziu i rotoriu turi ateiti per angliukus + ir - (mase) ir uzvedus statoriuje pradeda formuotis kintama itampa, kuria islygina diodu tiltelis ir pasiekus tinkama itampa releje magnetai pritraukia kontaktus ir atjungia rotoriu ir kitus vartotojus nuo akumo. O pas mane visada kontaktas atsijunges nuo rotoriaus ir generatorius nepradedavo susizadinimo. Taip iseitu, kad sito motociklo uzkurti be pradinio energijos saltinio - be sansu. Ant bajerio pabandziau su baterija "krona" 9v - tiek voltu uzteko uzkurti ir suzadinti krovima, idomu kiek voltu pakanka sio generatoriaus suzadinimui (2v kaip buvo pradzioje nepakako).
Vartotojo avataras
Šlitsas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 07 Bal 2006, 17:07
Miestas: Šilalė

Re: Nera krovimo Dnepr mt10 , padekite nustatyti kas kaltas

Standartinė Šlitsas »

Žinoma dneprui reikia akumuliatoriaus,o reles tinka nuo 12v opozitų, būna ir analogu elektroninų, nebrangu ir praktiška , forumietis 'evris' mačiau turi :)
Rambonis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 31
Užsiregistravo: 20 Gru 2013, 16:54

Re: Nera krovimo Dnepr mt10 , padekite nustatyti kas kaltas

Standartinė Rambonis »

Nenoriu analogu, nes beveik viskas siame motocikle originalu-apart akumuliatoriaus ir jo prijungimo laidu"kliemu"ir uzvedimo kojeles gumos, reikia is kazkur gauti pp330 rele, dar prisidirbau bedos- sudeginau pagrindini saugikli, gan idomios formos - irgi teks ieskot butent tokio. Gal kas zino kur gauti tokiu dalyku?