Laba diena,
Tvarkydamas Dneprą susidūriau su keletą neaiškumų. Tikiuosi, kad čia atsiras kas nors kam teko susidurti su panašiom problemom ir galėtų pasidalinti kaip pavyko jas išspręsti.
Pagrindines problemos:
1. Nesigauna sureguliuoti vožtuvų, ant smagračio yra kelios neaiškios žymos. Gal kas galėtų pasakyti kuri žymą turėtu būti vožtuvu reguliavimui o kuri degimui?
nuotraukos su žymomis:
1. https://drive.google.com/file/d/0B5LIPX ... sp=sharing
2. https://drive.google.com/file/d/0B5LIPX ... sp=sharing
3. https://drive.google.com/file/d/0B5LIPX ... sp=sharing
4. https://drive.google.com/file/d/0B5LIPX ... sp=sharing
2. Nesigauna pajungti posūkiu, problema yra tame, kad pajungus posūkiu rele jei neveikia, pajungus teisiai + be reles posūkiai šviečia, indikacija veikia. Atskirai buvo testuota posūkiu rele su priekinio žibinto lempute ji veikė.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Dnepr MT 11 remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Gan detaliai paaiskina kaip sureguliuoti tarpelius - https://www.youtube.com/watch?v=-la4C34MRwo
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Teoriškai pati paskutinė žyma turėtų būti VMT. Turi vienos arba kitos pusės vožtuvai klibėti (tiksliau, štangelės turi laisvai suktis savo vietose), kaip tame video, kurį Vikas įkėlė.
Nežinau, kad kaip jūs ten bandėte tuos posūkius, bet dažniausiai Dnepr elektros schema yra tokia, kad posūkiai veikia tik įjungus degimą. Bet problema paprasta: jeigu posūkiai su jungtuku ant vairo įsijungia be rėlės (tik neblyksi, žinoma) reikia naujos rėlės. Gal lemputės per silpnos (tikiuosi ne LED?).
Nežinau, kad kaip jūs ten bandėte tuos posūkius, bet dažniausiai Dnepr elektros schema yra tokia, kad posūkiai veikia tik įjungus degimą. Bet problema paprasta: jeigu posūkiai su jungtuku ant vairo įsijungia be rėlės (tik neblyksi, žinoma) reikia naujos rėlės. Gal lemputės per silpnos (tikiuosi ne LED?).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
jakovlevas rašė:Teoriškai pati paskutinė žyma turėtų būti VMT. Turi vienos arba kitos pusės vožtuvai klibėti (tiksliau, štangelės turi laisvai suktis savo vietose), kaip tame video, kurį Vikas įkėlė.
Nežinau, kad kaip jūs ten bandėte tuos posūkius, bet dažniausiai Dnepr elektros schema yra tokia, kad posūkiai veikia tik įjungus degimą. Bet problema paprasta: jeigu posūkiai su jungtuku ant vairo įsijungia be rėlės (tik neblyksi, žinoma) reikia naujos rėlės. Gal lemputės per silpnos (tikiuosi ne LED?).
Sveiki,
vožtuvus nustačiau pagal stūmoklio padėti(aukščiausiame taške), tuomet „akutėje“ atsistojo prieš paskutinėje nuotraukoje matoma žyma, tikriausia ankstesnio savininko buvo tvarkytas smagratis.
Posūkiai „susitvarkę“ pakeitus krovimo rėle ir juos įjungus ant dirbančio motociklo praėjo mirksėti. Kol motociklas nebuvo užkurtas rėle neveikė.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
Sveiki,
Iškilo dar viena problema su variklio darbu. Iš vieno cilindro eina balti/pilki dūmai iš to cilindro išeina ir karštesnes išmetamosios dujos nei iškito kuris lėtai gazuojant dirba nestabiliai ir užgazavus pašaudo.
Gal kam teko susidurti su panašiom problemom?
Iškilo dar viena problema su variklio darbu. Iš vieno cilindro eina balti/pilki dūmai iš to cilindro išeina ir karštesnes išmetamosios dujos nei iškito kuris lėtai gazuojant dirba nestabiliai ir užgazavus pašaudo.
Gal kam teko susidurti su panašiom problemom?
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
- Miestas: kaunas
Re: Dnepr MT 11 remontas
Perpila kura.nesureguliuoti karbai.zvakes juodos garantuotai.paprasyk evrio elektroninio degimo,susirask vakuminius mikuni ar keihen karbus ir pamirsi ilgam bedas
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
-
- Forumietis
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
gedulis9 rašė:Perpila kura.nesureguliuoti karbai.zvakes juodos garantuotai.paprasyk evrio elektroninio degimo,susirask vakuminius mikuni ar keihen karbus ir pamirsi ilgam bedas
degimas jau pastatytas, situacija iškarto pagerėjo.
taip žvakes juodos ypač to cilindro kuris pašaudo, adatas nuleidau iki galo, mišinį bandžiau reguliuoti bet šio cilindro karbiuratorius nelabai reaguoja, ar manot, kad dėl visų šiu simptomų gali būti kalti karbiuratoriai(baltas/pilkas dūmas)?
gal geriau K68Y, vakuminius manau sunkiau instaliuoti nei šiuos?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 31 Geg 2007, 16:39
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
K68Y, pakankamai neblogi karbiuratoriai, su k301 nera ka lyginti. Patarciau tokius deti.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
- Miestas: kaunas
Re: Dnepr MT 11 remontas
zinau keleta zmoniu kurie mielai parduotu k68y uz ta kaina kuria pirke..nei is tolo i juos nebeziuri uzsideje vakuminius..ir tai tiesa.si pavasari 3 bendraminciai uzsidejo vakuminius,dviese keihenus ir vienas mikunius,praejo vasara...nuvaziuota ne vienas 100km,kiek kalbejau,zvakes buvo issuke tik misinio riebumo patikrinimui,visi 3 patenkinti ir i tuos k68 nei paziuret nebenori..ir tai normalu,japonai vakuminius jau labai senai naudoja,o rusai savo vakuminio po siai dienai nesukure..mano patirtis sako,nuo sklendiniu karbu begt kuo toliau tuo geriau,jei tik nesiekiama originalumo,o su k68 ir taip nebutu originalu..
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Kas turi salygas ir sugebejima pritaikyti gazo trosa bei perejima vakuuminiams - tikrai geriau japoniski, negu rusiski karbai.
Daugeliui (kaip ir man) tai neapsimokantis laiko gaisinimas ir pinigu metymas. s turiu 2 vakuuminius mikuni - mielai parduociau, o sau montuoju K68Y. Originalius, aisku. Teko girdeti, kad tautieciai nusiperka k68 klona ir keikiasi - tai yra mokestis uz taupuma.
Daugeliui (kaip ir man) tai neapsimokantis laiko gaisinimas ir pinigu metymas. s turiu 2 vakuuminius mikuni - mielai parduociau, o sau montuoju K68Y. Originalius, aisku. Teko girdeti, kad tautieciai nusiperka k68 klona ir keikiasi - tai yra mokestis uz taupuma.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.