Sveiki.
Pradedu projektą šio automobilio.
Pirktas automobilis su tikslu atstatyti jį antram gyvenimui, savo malonumui.
Pagal automobilyje rastus jo eksploatavimo dokumentus, manytina kad jis naudotas iki 1989metų. Tačiau kaip ne keista, variklis prasisuka - neuždžiūvęs.
Komplektacija manau gan gera. Sudėti neoriginalūs galiniai žibintai, ant priekinių sparnų prikonstruoti geltoni posūkiai, na ir dar trūksta kelių smulkmenų, kurias taip pat reikės supirkti. Šis automobilio modelis gamintas 1948-1960metais ir įdomu tai kad šiame automobilyje jau gamykliškai įrengta 12V elektros sistema ir buvo statomi nuosekliai sujungti du 6V akumuliatoriai.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
PEUGEOT-203C 1959metų
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 343
- Užsiregistravo: 26 Spa 2011, 11:34
- Miestas: Vilnius
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Bus nemažai darbo, o mums įdomaus stebėjimo. Tad laukiame nuotraukų ir darbų aprašymų. Sėkmės ir kantrybės.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 02 Gru 2013, 17:58
- Miestas: Vilnius
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Tikrai bus įdomus projektas, lauksime darbų eigos.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Ačiū visiems už gerus palinkėjimus. Darbo nusimato tikrai labai daug. Kol oras neatšils, pilnai išsiskleisti jos neplanuoju, tai darbai pradedami judinti po truputį.
Kapotas sveikas - nesurūdijęs, bet jo karkasas supuvęs visiškai. Pagamintas naujai. Darbas sekėsi gerai tik teko daug kartų kapotą prisukti ir vėl nuimti darant primatavimus - tarpų suvedimui. Toliau kapotas lauks šiltų orų ir smėliavimo kartu su kitomis dalimis. Planuoju kapotui smėliuoti tik parūdijusias vietas. Įkeliu kelias šio darbo nuotraukas.
Kapotas sveikas - nesurūdijęs, bet jo karkasas supuvęs visiškai. Pagamintas naujai. Darbas sekėsi gerai tik teko daug kartų kapotą prisukti ir vėl nuimti darant primatavimus - tarpų suvedimui. Toliau kapotas lauks šiltų orų ir smėliavimo kartu su kitomis dalimis. Planuoju kapotui smėliuoti tik parūdijusias vietas. Įkeliu kelias šio darbo nuotraukas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Sekantis darbelis - kuro bakas.
Garaže smirdi senu benzinu, matosi kuro bako apačia drėgna. Mintys buvo išsiėmus baką išleisti seną benziną, išplauti ir sulituoti leidžiančią vietą. Tačiau išsiėmus lauk darbo sumanymus teko keisti.
Seno benzino išleista virš 8 litrų.Iškratyta nuosėdų nuo dugno gera krūva. Benzino smarvė ir papuolusio ant rankų benzino griaužimas didžiulis. Nežinau kas su laiku vyksta su tuo benzino chemine sudėtimi. Kuro lygio matuoklės korpusas - diuraliuminis sugriaužtas visai, trupa tarp pirštų kaip košė. Kuro bako šone rasta prapuvusi skylė. Ją pakrapščius pirštais, pasidarė dar didesnė. Teko baką skleisti pusiau. Bako viršutinė dalis atsivalė puikiai, na o su apatine dalimi blogai, nes daug rudžių židinių ir nuspręsta nebežaisti - gaminti naują.
Gal kas turite minčių, kodėl kuro paėmimo vamzdelis bake naudojamas geležinis (nemanau kad tai dėl ekonominių sumetimų), ar galima toje vietoje naudoti varinį - jį prižalvariuojant prie dugno?
Garaže smirdi senu benzinu, matosi kuro bako apačia drėgna. Mintys buvo išsiėmus baką išleisti seną benziną, išplauti ir sulituoti leidžiančią vietą. Tačiau išsiėmus lauk darbo sumanymus teko keisti.
Seno benzino išleista virš 8 litrų.Iškratyta nuosėdų nuo dugno gera krūva. Benzino smarvė ir papuolusio ant rankų benzino griaužimas didžiulis. Nežinau kas su laiku vyksta su tuo benzino chemine sudėtimi. Kuro lygio matuoklės korpusas - diuraliuminis sugriaužtas visai, trupa tarp pirštų kaip košė. Kuro bako šone rasta prapuvusi skylė. Ją pakrapščius pirštais, pasidarė dar didesnė. Teko baką skleisti pusiau. Bako viršutinė dalis atsivalė puikiai, na o su apatine dalimi blogai, nes daug rudžių židinių ir nuspręsta nebežaisti - gaminti naują.
Gal kas turite minčių, kodėl kuro paėmimo vamzdelis bake naudojamas geležinis (nemanau kad tai dėl ekonominių sumetimų), ar galima toje vietoje naudoti varinį - jį prižalvariuojant prie dugno?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Šios dienos nuveiktas darbelis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
malonu ziuret
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Kuro paėmimui įtaisytas metalinis vamzdelis ir apsauginis sėtelis. Atlikta sandarumo bandymas ir bakas suvirintas. Gruntuota, glaistyta, dažyta.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.