Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Renkant variklį pastebėta kad dujų paskirstymo grandinėlės kelių narių ritinėliai iškorėję. Kadangi tokią palikus kyla grėsmė su laiku sugadinti žvaigždutes teko grandinėlę iš Prancūzijos pirkti naują. Teko į siuntinį pridėti ir vieną vožtuvo kėliklį kurio paviršius ištrupėjęs. Su vožtuvais vienas taip pat nukentėjęs kurį teko keisti nauju pasimatė tik jį nušlifavus. Šie gedimai atsirado kadangi į variklį pateko vanduo pro pramuštą galvutės tarpinę.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Tvarkant generatorių, pakeistas guolis. Ko nebuvau dar matęs kad generatoriaus kitame gale vietoj guolio stovi bronzinė įvorė ir ji net neišdilusi.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pagamintos visos tarpinės ir membranos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Kas neįprasta kad šiame variklyje alkūniniam velenui priekyje, nei gale nesideda riebokšliai, nei kokios virvės. Stovi tepalo atmušimo borteliai, drenažiniai kanalai ir priekinis skriemulys su graižtiniu grioveliu. Na žodžiu variklis su greičiu dėže surinkti
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 991
- Užsiregistravo: 16 Spa 2004, 16:48
- Miestas: Žemaitija
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Sveikintinas kruopštumas. Stebinantis profesionalumas. Optimalus pristatymas. Maloni tema.
Linkiu ir toliau taip...
Linkiu ir toliau taip...
1937 MB320 Pulmanlimousine
1957 M1M Minsk
1986 MB 190D
1957 M1M Minsk
1986 MB 190D
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Grazesnis nei is gamyklos.Kruopstus darbas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 431
- Užsiregistravo: 09 Bal 2006, 20:40
- Miestas: Alytus
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Baisiai gražus darbas. Jei galima smulkiau apie generatorių nes ir man nusimato panašus darbelis su generatorium ir starteriu.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Kalbant apie generatorių ir starterį, šiame projekte jie man kėlė mažiausiai rūpesčių, kadangi reikėjo pirkti tik vieną guolį. Įvorės generatoriaus ir starterio buvo neišdilusios, angliukai geri - keisti nereikėjo. Na kalbant apie darbų eigą, tai pradžiai viskas išardoma. Po to vizualiai diagnozuojamas detalių stovis. Išbandomas bendiksas - į vieną pusę dantratukas turi suktis lengvai, į kitą fiksuotis. Inkaro kolektorius nušveičiamas galutinai su 2000 švitriniu. Magnetinis pritraukėjas išbandytas - veikia ir jungia puikiai tai ardytas nebuvo, nes vien tik pasižiūrėjimui gaila gadinti užvalcuotą konstrukciją. Pratikrintas inkaras su testeriu - kolektoriaus plokštelės ir tarp plokštelių ir korpuso ar nėra pramušimo.Visi dangteliai, skriemulys ir statorius (korpusas) smėliuoti. Statoriui pagaminami uždari dangteliai ir susukami varžtu, kad smėliuojant nepažeisti apvijų. Po smėliavimo statorių išputinėju su oru, išplaunu benzinu. Duodu išdžiūti. Gruntuoju, šiurkštinu, dažau. Aliuminio detalės po smėliavimo pratrinu su švelnesniu vėliniu šepečiu - dingsta smėliavimo oksidacija. Žinoma gal būt aliuminį reikėtų stikliuoti, bet pats tos operacijos atlikti negaliu tai nedarau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pradedu išrinkinėti kėbulą.
Durų lankstai užrudyję, durys neatsidaro. Bandžiau lankstų kaiščius iškalti lauk - pastangos bevaisės. Teko lankstų kaiščius gręžti. Prie apatinio lanksto su gręžtuvu neina prieiti - trūksta vietos tiesiam gręžimui. Teko susivirinti prailgintą grąžtą.
Durų lankstai užrudyję, durys neatsidaro. Bandžiau lankstų kaiščius iškalti lauk - pastangos bevaisės. Teko lankstų kaiščius gręžti. Prie apatinio lanksto su gręžtuvu neina prieiti - trūksta vietos tiesiam gręžimui. Teko susivirinti prailgintą grąžtą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 431
- Užsiregistravo: 09 Bal 2006, 20:40
- Miestas: Alytus
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
kęstutis rašė:Kalbant apie generatorių ir starterį, šiame projekte jie man kėlė mažiausiai rūpesčių, kadangi reikėjo pirkti tik vieną guolį. Įvorės generatoriaus ir starterio buvo neišdilusios, angliukai geri - keisti nereikėjo. Na kalbant apie darbų eigą, tai pradžiai viskas išardoma. Po to vizualiai diagnozuojamas detalių stovis. Išbandomas bendiksas - į vieną pusę dantratukas turi suktis lengvai, į kitą fiksuotis. Inkaro kolektorius nušveičiamas galutinai su 2000 švitriniu. Magnetinis pritraukėjas išbandytas - veikia ir jungia puikiai tai ardytas nebuvo, nes vien tik pasižiūrėjimui gaila gadinti užvalcuotą konstrukciją. Pratikrintas inkaras su testeriu - kolektoriaus plokštelės ir tarp plokštelių ir korpuso ar nėra pramušimo.Visi dangteliai, skriemulys ir statorius (korpusas) smėliuoti. Statoriui pagaminami uždari dangteliai ir susukami varžtu, kad smėliuojant nepažeisti apvijų. Po smėliavimo statorių išputinėju su oru, išplaunu benzinu. Duodu išdžiūti. Gruntuoju, šiurkštinu, dažau. Aliuminio detalės po smėliavimo pratrinu su švelnesniu vėliniu šepečiu - dingsta smėliavimo oksidacija. Žinoma gal būt aliuminį reikėtų stikliuoti, bet pats tos operacijos atlikti negaliu tai nedarau.
Dėkui, patiko mintis su dratiniu šepečiu po smėliavimo.