Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Raimis
|
Parašytas: 2016 Lie 14 Ket, 11:21 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Labai gerai. Tvarkinga ir sklandi pradžia žada gerą temą. Lauksime.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2016 Lie 15 Pen, 13:16 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
Trumpas Intro prieš techninę audrą. Karts nuo karto nuvykdavau su tėvais aplankyti į Gardiną giminių. Gardine turiu pusbrolį, kuris vos metais vyresnis už mane. Vieną iš vizitų į Baltarusiją pusbrolis nuvedė mane į senelio skardinį garažą ir parodė IŽ Planetą motociklą, kurį surinko su savo draugais. Davė pravažiuoti, man tada buvo vos 15 metų. Tuo metu vairuoti mokėjau tik dviratį. IŽ'o užvedimas, išmetamųjų dujų kvapas, motoro darbas, važiavimas paliko nemažą įspūdį. Mintyse buvo nuspręsta: “Noriu seną motociklą!”. “Kodėl tada neįsygijai paprasto mopedo, arba įprasto motociklo?”, - paklausite jūs. Atsakymas labai sentimentinis, nemėgstu "POPSO", bei labai vertinų senienas, kuriuos turi bent kokią istoriją. Gyvenimas tekėjo savo vagą, baigiau mokyklą, įstojau į universitetą. Eilinę studentavimo dieną draugas paprašė padėti iš tėvo garažo išvežti šiukšles. Pamenu tą dieną kaip dabar. Atidaromos garažo durys ir pamatau į sieną atremtą seną motociklą. Pavadinimas dar toks negirdėtas Pannonia. Motociklo juodą spalvą papildė raudonos linijos, bei chromuoti bako šonai. Netgi pusiau išardytas su apsilupusiais dažais, pažeistas korozijos, motociklas atrodė stilingai. Į mano klausymą draugas atsakė, kad tai jo tėvo motociklas. Paprašiau draugo pasiteirauti ar neparduotu tėvukas Pannonijos. Po savaitės sulaukiau skambutį ir teigiamą atsakymą. Pokalbio metu paaiškėjo, kad tėvukas rinko Pannonijos dalys iš visos Lietuvos. Dėl patyrties stokos neklausiau ar yra dokumentai ar visos dalys yra sveikos. Kokios problemos gali kilti ateity manęs nebedomino, balsas iš praeities: “Noriu seną motociklą!”, - ir draugo tėvo pasakymas: “Galėsi surinkti bent vieną motociklą!”, - išblaškė dvejones. Sukirtome rankomis. Sumokėjau 750 dar lietuviškais pinigais. Pradėjome rinkti Pannonijos dalys iš tėvuko garažų, o jų buvo keturi! Perkant gavau 4 rėmus, 4 varyklius ir labai daug kitų reikiamų motociklo atributų. Prireikė 2 “kablukų” ir pusės dienos Pannonijoms išgabenti į mano valdas. Ironija tame, kad valdų - garažo neturėjau, taigi teko visą džiaugsmą tempti pas kitą draugą. Taip prasidėjo mano ilgas restauravimo laikotarpis, kurį aš norėsiu išdėstyti šiame forume. Neesu mechanikas, neišmanau daug techninių įmantrybių. Ne visada finansai leido tęsti projekto. Dabartiniame etape iki ledo dar tolį, bet pagrindinis tikslas išvažiuoti į asfaltuotus kelius man pavyko. Taigi norėsiu pasidalinti savo patiritimi šiame forume, kad kiti galėtu apeiti mano darytas klaidas. Beje projektas nesibaigia, norėsiu sulaukti ir jūsų dėmesio, bei patarimų.
Kai kurių restauravimo etapų nepavyko įamžinti. Kadangi sugedo kietasis diskas. Išanksto atsiprašau už Foto kokybę yra dar kur tobulėti
Patarimai pradedantiesiems: 1. Norintis įsygyti seną motociklą būtinai sutikrinkite tech. pase rėmo numerį su fiziniu rėmo numeriu! Bent vienas neįskaitomas skaičius gali sukelti abejonių moto registrojančiajam inspektoriui. 2. Projekto sekmė atsiremią į finansus, laiką, bei sugebėjimus perlaužti save.
Pannonijos restauracijos terminai: 1. Pannonijos įsigyjimo laikas: 2011-06 2. Valst. numerius gavau: 2016-05
Paskutinį kartą redagavo Artiom Patron 2016 Lie 19 Ant, 10:22. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2016 Gru 18 Sek, 18:04 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
Pirmas variklio užkūrimas. Įsigijus Pannonia buvo daug bandymų surinkti bent vieną motociklą. Be patirties, laiko ir pinigų bandymai baigdavosi nesėkme. Kai tik atsivežiau Pannonijas į laikinąjį garažą prasidėjo pseudo restauravimo darbai. Su draugų pasirinkome prioritetą restauruoti variklį. Vizualiai įvertinę keturių variklių būkles pasirinkome berods purviniausią variklį ir pradėjome skerdinęs. Skerdinės buvo švelniai tariant grubios, nes ardymo instrumentai buvo kuvaldos, plaktukai metaliniai strypai. Instrumentas labiau tikęs senos kelio dangos demontavimui, negi variklio ardymui. Darbo metu variklio restauravimo darbai pakeitė kryptį į variklio ardymą, todėl darbo kokybe nelaibai rūpinomės. Iki šiandienos guli pacientas nesurinktas. Graudžiai linksmi atsiminimai.
Darbų marios .. Po variklio restauravimo darbų sutelkėm dėmesį į bent vieno variklio užkūrimą. Uždėjome vieną iš likusiu trijų variklių ant rėmo, pamaitinome variklį benzinu, keli užvedimo kojelės spustelėjimai ir ... volia, sekmė, variklis užsikūrė! Susirinko vos ne visą garažo bendruomenė pažiūrėti kas atsitiko! Kadangi varikliui nebuvo primontuoti išmetimo vamzdžiai, garsas buvo toks kad varnos ir varnėnai skuodė tolyn kaip įmanydami. Variklis spjaudėsi ugnimi, purtėsi. Nuo jaudulio ir įšgaščio negalėjome jo užgesinti. Laimė, kad benzino porcija buvo kukli ir greitai varyklis nutilo pats. Štai toks sėkmingai nesėkmingas pirmas Pannonijos užkūrimas.
Paskutinį kartą redagavo Artiom Patron 2017 Sau 25 Tre, 15:35. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2016 Gru 20 Ant, 12:11 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
Pirmas Pannonijos surinkimas Atėjo ta diena, kai rimtai pradėjo skaudėti galva, nuo nebaigto projekto. Nuvažiavau į garažą atidariau vartus ir maščiau nuo ko pradėti. Užmirštos Pannonijos nematė šviesos apie pora metų, po pirmojo variklio užkūrimo. Per tą laiką, kai kurios dalys pasidengė rūdimis. Į duobę sumesti rėmai, ratai ir kitos motociklų dalys pasirodė visus tuos metus plaukiojo vandenyje, kadangi garažo duobėje po žiemų rinkosi vanduo. Yra posakis anglų kalbą Think Big Start Small, nusprendžiau pradėti nuo smulkių detalių. Ir su laiku pereitį prie didėsnių darbų. Pirmuoju restauravimo elementų buvo galinis žibintas. Pradėjau drožti iki blizgesio galinio žibinto tvirtinimą ir sudedamasias dalis. Po to išvaliau nuo rūdžių galinę ir priekinę šakes ir nudažiau juodų balionėlių (finansai leido tik tiek). Galinei šakiai net sugebėjau nupiešti raudonus ornamentus. Restauravimo kokybė buvo tragiška. Darbas labai lėtai judėjo. Pasiekti išvajotą ledinį stovį beveik neimanoma. Spjoviau eilinį karta į visus tikslus, uždariau garažo vartus ir vėl dingau pusmečiui. ... Neužbaigtas projektas vis nepalikdavo manęs, kaskart vaidendamasis sapnuose. Surinkęs valią į kumštį, vėl atvykau po ilgos pauzės į garažą, bet jau koordinaliai pakeitės restauravimo stratėgiją. Atskiras Pannonijos dalių restauravimas atitolintu mane nuo projekto užbaigimo. Nusprendžiau vykdyti darbus sistemiškai:
1. Surinkti bent vieną motociklą 2. Nurinkti motociklą iki pliko rėmo 3. Paruošti dalis dažymui 4. Dažymas 5. Surinkimas, šviežių dalių 6. Pereferinių mazgų pajungimas 7. Elektra 8. Variklis 9. Išmetimo sistema 10. Gedimų tvarkymas 11. Registracija
Pirmajame etape buvo nuspręsta surinkti bent vieną motociklą iš dalių kokybės kokios jos yra. Idėja pirmo surinkimo buvo maksimaliai aprinkti motociklą, tam kad įvertinti dalių pilnumą. Tai pat pirmas surinkimas leido susipažinti su pačia Pannonija. Išmokau nuiminėti Pannonijos dalis ir vėl uždėti jas į vietas. Praktikos metu išmokau esminį dalyką, svarbūs surinkimo eiliškumas! Tekdavo nuimti jau sumontuotas dalis ir tik tada sumontuoti kažkokį šuduką nes jis [keiksmažodis] nelenda, dėl konstrukcinių savybių. Surudyje varžtai, dar vieną kliūtis! Pastoviai, vienas arba kitas sunkiai pasiduodavo! Kartais vieno varžto atsukimui aukojau vieną dieną ar net kelias, o tai labai demotivodavo jaunąjį restauratorių!
Motociklo rėmas lėtai apauginėjo raumenimis. Atsirado azartas - dingo laisvas laikas. Visus vasaros savaitgalius liejau prakaitą prie Pannonijos. Va jė tau kiek reikėjo valios perlaužti save grįžti krapštytis vienam prie motociklo. Rankos neišlysdavo iš tepaluoto purvo. Galu gale aprinkau motociklą iki galo. Pridedu nedaug foto medžiagos.
Pirmojo surinkimo metų įgyta praktika ateityje leido išsaugoti naujai nudažytas dalis nuo mechaninių pažeidimų.
Prikabinti failai: |
remas_desine.jpg [ 84.83 KiB | Peržiūrėta 6412 kartus(ų) ]
|
remas_galas.jpg [ 58.3 KiB | Peržiūrėta 6412 kartus(ų) ]
|
su_varykliu_sonas.jpg [ 104.15 KiB | Peržiūrėta 6412 kartus(ų) ]
|
surinkimas_kaire.jpg [ 78.43 KiB | Peržiūrėta 6412 kartus(ų) ]
|
surinkimas_desine.jpg [ 88.52 KiB | Peržiūrėta 6412 kartus(ų) ]
|
surinktas_kaire.jpg [ 116.56 KiB | Peržiūrėta 6412 kartus(ų) ]
|
Paskutinį kartą redagavo Artiom Patron 2017 Sau 21 Šeš, 15:27. Iš viso redaguota 2 kartus.
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2016 Gru 20 Ant, 21:29 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2016 Gru 26 Pir, 16:12 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
papaukst
|
Parašytas: 2016 Gru 26 Pir, 22:38 |
|
Užsiregistravo: 2014 Kov 01 Šeš, 22:24 Pranešimai: 146 Miestas: Kaunas
|
Ir pavyko atsukt tą veržlę nenuėmus viršutinės šakės dalies? Man asmeniškai nepavyko. Nepadėjo nei kaitinimas autogenu,nei šaldymas spec priemonėmis. Pradžiai nukaliau viršutinę dalį,tada apipjausčius veržlę pavyko atsukti.
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Verzles likutis
IMG_20161219_093304-1664x934.jpg [ 35.21 KiB | Peržiūrėta 6241 kartus(ų) ]
|
_________________ Pannonia de Luxe TLF 250 1959m Pannonia DUNA 1974m Jawa 350 354 1962m Kovrovec K-175B 1960m Variklių remontas, Motociklų remontas
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 52 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|