Pradėtas eksploatuoti vietiniais keliukais ir aplankyti keli vietiniai renginukai. Nelabai matytas egzempliorius čia, tad visi labai susidomėję vienu cilindru su dviem išmetimais ir visiškai uzdaryta grandine, kas vietiniams pasirodo labai neįprasta.
https://www.youtube.com/watch?v=RvAYIgfQiRo
Viskas butu labai gerai, bet varikliukas daug ko mates ir jau nebesigirdi variklio garso per guolių ūžimą ir dardėjimą. O ir autostradomis ir prieš vėją sunkoka darėsi važiuoti. Tuo tarpu kolega Jarukas jau rinko originalų Iž56 variklį o aš sugalvojau pažaisti su grupe ir planuose buvo tokie darbai:
Naujas stūmoklis (73mm)
Truputį praportintas cilindras
Pakoreguota galva pagal 'two stroke tuning handbook'
Pradidintas karburatorius (nesinorėjosi keisti į šiuolaikinį, nes originalus labai gražiai dera)
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
WD Iž Liepsniukas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Re: WD Iž Liepsniukas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Re: WD Iž Liepsniukas
Deja šį kartą autotechnikos stūmokliai smarkiai nuvylė tiek apdirbimo darbų kokybe tiek liejimu. Stūmoklis gavosi apie 80 gramų sunkesnis jei originalas. Labai stora kepurėlė. Teko pačiam apsišarvuoti kantrybe ir dasibaikti bent vieną iš jų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Re: WD Iž Liepsniukas
Sumatuojami ir sugrežiojami žiedų fiksatoriai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Re: WD Iž Liepsniukas
Taip pat paruošiama liejimo forma antriems stūmokliams. Dėdė iš Autotechnikos pažadėjo pagaminti geresnius nei jo kolegos Prieš tai ale jie neturėjo jokios liejimo formoms tokio tipo stūmokliams.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 507
- Užsiregistravo: 12 Vas 2009, 20:09
- Miestas: Alytus
Re: WD Iž Liepsniukas
Vienas pastebejimas: kam tau reikalingas veidrodelis kaireje buseje, jei pas tave eismas vyksta kairiaja puse?
IŽ 56 - 1958m.
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
-
- Forumietis
- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Re: WD Iž Liepsniukas
įprotisdarinux rašė:Vienas pastebejimas: kam tau reikalingas veidrodelis kaireje buseje, jei pas tave eismas vyksta kairiaja puse?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 129
- Užsiregistravo: 08 Vas 2009, 21:03
- Miestas: Kupiškis
Re: WD Iž Liepsniukas
Gražu matyt prikeltą legendą Pats irgi turiu Ižioką, kuris turi panašią istoriją, tai irgi galvoju prikelt antram gyvenimui Beto aprašyk kokias kitas modifikacijas darei varikliui, nes "veidaknygėj" tikrai mačiau daugiau modifikacijų
-
- Forumietis
- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Re: WD Iž Liepsniukas
Atgaivinau seną korburatorių. Radau informacijos kažkur rusiškoje literatūroje kad pratekinant pagrindine skyle 0,6 ar tai 0,8 mm (ar dar daugiau) galima išpešti daugiau jėgos (1-3AG). Žinoma smalsumas pabandyti nugalėjo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Re: WD Iž Liepsniukas
Taip pat teko padirbėti prie kolektoriaus. Teko perpresuoti naują didesnę įvorę ir sulyginti angas, kad nebūtų jokių pasipriešinimų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Re: WD Iž Liepsniukas
Taip pat apsišarvavus kantrybe is gerais įrankiais praportinau senuko cilindrą. Parinkom angų formas pagal ivairius 'two stroke tunning handbook' literatūrą ir specialistų rekomendacijas, kurie duoną uždirbdavo iš tokių darbų. Kandagi aš pats mėgstu važinėti žemesnėmis apsukomis tad ir langų formos parinktos taip, kad daugiau jėgos būtų and žemesnių-vidutinių apsukų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.