Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Artiom Patron
|
Parašytas: 2016 Gru 27 Ant, 21:24 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
papaukst rašė: Ir pavyko atsukt tą veržlę nenuėmus viršutinės šakės dalies? Man asmeniškai nepavyko. Nepadėjo nei kaitinimas autogenu,nei šaldymas spec priemonėmis. Pradžiai nukaliau viršutinę dalį,tada apipjausčius veržlę pavyko atsukti. SąvokosPagal Pannonia 250 dalių katalogą, verčiant iš rusų kalbos : 1. Viršutinis aliuminis šakės laikiklis – Viršutinis šakės tiltelis. 2. Supjaustyta dalis - Reguliavimo veržlė M 27 x 1.5. 3. Aliumininė veržlė – Aliumininis kamštis M 32 x 1.5 4. Varžtas - Veržlė su 6kampe galvute. M 8 x 32 5. Šakės dalys ant kurios maunasi tiltelis – Viršutinis šakės vamzdis (blogai pažymėtas nuotraukoje, bet manau suprantama) Klausymas: Ir pavyko atsukt tą veržlę nenuėmus viršutinės šakės dalies? Atsakymas: Nesupratau ką jūs turėjote omeny - viršutinės šakės dalies, bet numanau, kad kalba apie aliumininius kamščius. Jos aš nuėmiau. Taip, pavyko Kaip man pavyko? 1. Išsukau aliumininius kamščius p.s. nuimant Veržlė su 6kampe galvute, kartu su juo išsisuko aliumininis kamštis. 2. Pasiekiau reguliavimo veržlę, išsukdamas tarpinius mazgelius Nuimant viršutinį tiltelį nepadės joks raktas, jeigu neatsižvelgti į tai, kad atlaisvinant reguliavimo veržlę, šakės tiltelis laužią kampą. Atsukant / užsukant reguliavimo veržlę tiltelis remiasi į viršutinius šakės vamzdžius taip sudarydamas klyną! Dėl to nuimti nenupjaunat reguliavimo veržlės turbūt neįmanoma. Tarkime atsukant reguliavimo veržlę reikia pastuksenti tiltelį iš apačios netoli skylių skirtu viršutinėms šakių vamzdžiams. Taip sumažinamas laužimo kampas. Užsukant pastuksenti iš viršaus. Man padėjo kolega, vienas suko reguliavimo veržlę, kitas stukseno per tiltelio kraštus ir laikė pagrindinę Pannonijos šakę iškeldamas į viršų, tam kad lengviau suktusi reguliavimo veržlė. Pagamintas raktas TIK palengvino darbą. Jeigu aš klystu komentuokite. Įdomų kaip kiti sprendžią šią problemą?
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Pažymėjimai
tiltelis_descr.jpg [ 76.4 KiB | Peržiūrėta 3134 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Klynai
klynai.jpg [ 83.2 KiB | Peržiūrėta 3134 kartus(ų) ]
|
Paskutinį kartą redagavo Artiom Patron 2017 Sau 21 Šeš, 15:30. Iš viso redaguota 1 kartą.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
papaukst
|
Parašytas: 2016 Gru 28 Tre, 19:44 |
|
Užsiregistravo: 2014 Kov 01 Šeš, 22:24 Pranešimai: 146 Miestas: Kaunas
|
Viršutinė šakės dalis - viršutinis šakės tiltelis. Ačiū už ptikslinimą. Net kai aš jį nukaliau,ta veržlė nė krust. Pasikartosiu,mano atveju nepadėjo nei kaitinimas,nei šaldymas,teko pjaustyt. Skaitau,kad tau labai pasisekė.
_________________ Pannonia de Luxe TLF 250 1959m Pannonia DUNA 1974m Jawa 350 354 1962m Kovrovec K-175B 1960m Variklių remontas, Motociklų remontas
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2016 Gru 29 Ket, 10:17 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2017 Sau 15 Sek, 15:51 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 0:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Įdomi istorija, išsamus aprašymas. Autoriui siūlau panaudoti šios temos medžiagą ir sukomponuoti straipsni žurnalui "RETROMANAI". Paredagavus gautųsi įdomus straipsnis ir šiaip gera pamoka pradedantiems
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2017 Sau 21 Šeš, 15:15 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
Ledūklis rašė: Įdomi istorija, išsamus aprašymas. Autoriui siūlau panaudoti šios temos medžiagą ir sukomponuoti straipsnį žurnalui "RETROMANAI". Paredagavus gautųsi įdomus straipsnis ir šiaip gera pamoka pradedantiems Malonu girdėti. Šios temos esmė perduoti kuo daugiau išsamesnes informacijos pradedantiesiems. Restauruojant pirmą kartą bent kokią techniką tikimasi gauti spindintį rezultatą: blizgančius ratlankius, nepriekaištingai veikianti motorą, sudėti naujas detalės ir t.t . Taip, įmanoma! BET, kol išriedės techniką į asfaltuotus kelius prireiks: titaniškų pastangų, daug pinigų ir laiko. Senokai iš gamyklos išriedėjusiai technikai, surasti autentiškas dalis tinkančias restauravimui reikia . Blizgumui kruopštumo. Restauracijai žinių. Esu sudomintas publikuoti temą "RETROMANAI" straipsnyje, būtu puikus Pannonijos restauravimo istorijos papildas. Noriu aprašyti savo restauravimo praktiką nuo Pannonijos įsigijimo iki registravimo. Straipsnio turiniui turėtu užtekti. Kaip šį tema galėtu pasiekti "RETROMANAI" redakciją?
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2017 Sau 25 Tre, 0:31 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
Pannonija bako rudysTurėdamas keturis Pannonijos bakus svarsčiau kurį pasirinkti dažymui. Trys bakai turėjo išorinius trūkumus, bet jų vidus labai gerai išsilaikė. Ketvirto bako išorinė išvaizda lenkė paminėtuosius tris bakus, bet dėl netinkamo laikymo ir neatliktu konservavimo darbų bako vidus pasidengė rūdimis kaip pelėsiais sūris. Užtat ketvirtas bakas turėjo vieną sveriamą privalumą prieš konkurentus, originalius Pannonijos lipdukus ant chromuotų šonų. Po kelių dienų svarstymo favoritų buvo išrinktas bakas su lipdukais. Šiame poste norių pasidalinti darbo procesais, kurie buvo nuveikti siekiant atsikratyt korozijos Pannonijos bako viduje. Korozija išeik arba papjausiu!Korozijos likvidavimui bako viduje pradėjau teirautis meistrų patarimų. Populiariausiais patarimas sulauktas iš meistru: “Skrosk baką tada, smėliuok vidų”. Bako skrodimas pasirodė komplikuotu sprendimu. Toks pasiūlymas vienareikšmiškai buvo atmestas, 21 amžius kieme, o meistrai vis siūlo lanką kaip medžioklės įrankį. Jūros krantaiPasikapstęs www platybėse sutikau patrauklesnį rudžių šalinimo būdą. Dalinuosi receptu: 1. Įberti į baką grubaus smėlio su smulkaus kalibro akmenukais (tiktu žvyras), kiekis toks kad akmenys turėtu erdvės laisvokam judėjui bako viduje 2. Į baką įpilti benzino arba dyzelinio kuro. 3. Užgermitizuoti bako angas. 4. Baką įdėti į automobilį ir leisti mūsų keliams padaryti darbą už jūs.
Visi turbūt matėt kaip atrodo stiklo šukė išmesta ant jūros kranto. Trinties jėgos nušlifuoja stiklą su smėlio ir bangų pagalba. Toks pats efektas turėjo būti ir su bako vidumi nes paplūdimį ir jūrą aš supyliau į baką, liko tik reguliariai kelti bangas. Atsikratyti tokių būdu korozijos nepavyko, nes reikėtu ypatingai daug važinėti, patartina labai nelygiais keliais, kad sukelti bangas jūroje. Pastoviai vartyti baką tam, kad akmenukai trintųsi į paviršiaus plotą, kuriame yra korozijos. ElektrolizėElektrolizė buvo mano antrasis korozijos šalinimo būdas. Pradėjau domėtis ties šia tema. Internete krūva pavyzdžiu ir būdu kaip valyti rūdys nuo metalinių paviršių pasinaudojant elektrolizę. Pavyzdžių esmė: įpyliau, pamaišiau, įjungiau maitinimą, laiko intervalas, nuvaliau, rudžių kaip nebūta. Ar verta aprašinėti, kaip gamintis elektrolitą ir elektrolizę? Manau verta, nes visuose pavyzdžiuose trukdavo detalių. Būtu patogu surinkti medžiagą į vieną vietą ir išdėstyti medžiagą taip, kad nereiktu gilintis į chemijos vadovėlius. 1. Elektrolito paruošimas Paruošti elektrolitui reikia paprasto vandens ir valgomosios sodos.
1.1 Valgomąją sodą pakepinti tam, kad gauti kalcinuotą sodą (KS). Kepinti tol kol nustos išsiskirti (kažkokia chem. Medžiaga). Patartina valg. sodą kepinti gerai vedinamoje patalpoje. Aš atlikau šia procedūrą virtuvėje ant viryklės. p.s. Kai kurie naudoja skalbimo sodą. Jos kepinti nereikia. 1.2 Elektrolito proporcija vanduo/KS pagal interneto šaltinius: 4L/1x valgomasis šaukštas, 3L/1x arbatinis šaukštelis. Konkretumo mažai, gal kas pakomentuos kaip tinkamai išlaikyti proporcijas gaminant elektrolitą. Arba pasiūlys alternatyvas. 2. El. maitinimas Pateiktuose žemiau nuorodose naudojama 6V - 12V pastovi įtampa. Srovė priklauso nuo elektrolito tankio kiek suprantu ir maitinimo prietaiso galios. Gal kas gali pakomentuoti. 3. Elektrolizė Į baką supyliau pagamintą elektrolitą. Paruošiau metalinį strypą. Strypas atliks Anodo(+) vaidmenį, bakas atliks Katodo(-) vaidmenį. Kadangi stripas pagal logišką seką turi būti kišamas į baką, strypui palietus baką, įvyks trumpas jungimas. Fantazijos reikalas, kaip išvengti trumpo jungimo, aš panaudojau plastikinį butelį(savotiška tarpinė tarp bako ir strypo). Perpjoviau butelį išilgai, susukau jį kaip ruloną tam, kad tilptu į baką. Tai pat pridariau rulone kuo daugiau skylių, kad efektyviau vyktu elektrolizė. Sukišau į baką “saugiklį” nuo trumpo jungimo. Anodui padariau kamštį, kad jis neįkristu giliau į baką. Principas matosi foto medžiagoje. Pajungiau akumuliatoriaus pakrovėjo teigiama gnybtą prie Anodo, neigiamą gnybtą prie Katodo. Įjungiau maitinimą. Pradėjo vykti elektrolizė. Dėl silpnos srovės procesas užtruko keliais savaites. Kadangi bakas sudarytas iš dviejų pusių, pirmą savaitę butelis su anodų mirkė kairėje bako pusėje, antrą savaitę dešinėje bako pusėje. Anodą teko intervalais prasivalyti, nes apauginėjo nešvarumais, mažėjo srovės pralaidumas. Pajungimo metu pakrovėjas rodė 1A srovę. Po kelių dienų srovė nusistovėjo ties 0.5A. Lyginant su žemiau pateiktais straipsniais elektrolitu tekėjo per silpna srovė. Ateityje paaiškėjo, kad pakrovėjas buvo ant mirties slenksčio. Rezultate gavau baką be rudžių, bet ne tokį blizganti kaip nuorodose, o apaugusi kažkokią juoda konsistencija.
Nuoruodos iš kur buvo semtasi elektrolizės metodika: https://www.drive2.ru/l/288230376152983569/http://chemistry-chemists.com/N3_2013/C ... -P1-2.htmlhttps://bikepost.ru/blog/49156/Bezumnyj ... sidki.htmlhttps://www.drive2.ru/l/1880040/https://www.drive2.ru/l/3689527/http://www.instructables.com/id/Electro ... aka-Magic/
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Anodas
strypas.jpg [ 40.93 KiB | Peržiūrėta 1334 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Kalcinuotos sodos gamyba
soda.jpg [ 40.61 KiB | Peržiūrėta 1334 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Principas
pvz.jpg [ 53.32 KiB | Peržiūrėta 1334 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Anodas po valandos elektrolizės
rudys.jpg [ 67.45 KiB | Peržiūrėta 1334 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Pakrovėjo ampermetras
srove.jpg [ 46.33 KiB | Peržiūrėta 1334 kartus(ų) ]
|
Paskutinį kartą redagavo Artiom Patron 2017 Sau 25 Tre, 10:38. Iš viso redaguota 3 kartus.
|
|
Į viršų |
|
|
marjaxxx
|
Parašytas: 2017 Sau 25 Tre, 8:29 |
|
Užsiregistravo: 2007 Spa 05 Pen, 12:50 Pranešimai: 1626 Miestas: Panevėžys - Vilnius
|
Na ir kantrybės turėjimas mirkyti dvi savaites Pirmasis jūsų pasirinktas būdas buvo geras, bet gal žvyras buvo nekoks. Tam labai tinka skalda ar smulkesnės veržlės. Smagiai papurčius visai gerai išsivalo, o ir plius treniruotė rankoms
|
|
Į viršų |
|
|
augism
|
Parašytas: 2017 Sau 25 Tre, 9:57 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 21:47 Pranešimai: 603 Miestas: Radviliškis
|
Žiemą rasti žvyro sunkoka, o jei jau eiti į Senukus, tai geriau pirkti smulkią skaldelę. Aštresni kraštai. Nusipirkau 2 kg, ir visam gyvenimui, nes jie tik išsipurvina, bet nesidėvi Tiesa... bešokant šamano šokį su baku rankose labai svarbu naudoti laikmatį, ir iš anksto nusistatyti laiką, kiek kratysi baką. Labai pravartu darbą dirbti keletą dienų. Nepaprastai nuobodus ir varginantis darbas. Aš esu skaitęs visokių juokingų išradimų kratymo tema: 1) pritaisyti prie pakeltos auto stebulės, įjungus 1 bėgį palikti 10 min. 2) Įvynioti į poroloną ir dėti į skalbyklę be vandens; 3) Dėti ne į skalbyklę, o į betono maišyklę... Bet kuriuo atveju, aš neįstengiau kratyti ilgiau kaip 20 min. Baką praskalauju su rūdžių rišikliu, ir po 24 val. naudoju. O dar forume kažkas rašė apie kažkokią vokišką chemiją, sukurtą specialiai tam reikalui.
|
|
Į viršų |
|
|
Rudge
|
Parašytas: 2017 Sau 25 Tre, 10:12 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bal 23 Pen, 12:38 Pranešimai: 1920 Miestas: VILNIUS
|
Vokiška chemija yra, kainuoja apie 40Eur, bet mechaninio apdirbimo nieks nepakeis. Kračiau ne vieną baką, juodas darbas. Geriausia pritaisyti prie kokio lėtaeigio reduktoriaus ir laikas nuo laiko keisti bako padėti. Vienas malonumas. Tada jau galima naudoti ir įvairias chemijas.
_________________ Domina-ieškau-perku Motociklai ir jų dalys iki 1945 Sportinė technika-automobiliai, motociklai Ir viskas, kas su tuo siejasi 86988919vienas
|
|
Į viršų |
|
|
Artiom Patron
|
Parašytas: 2017 Sau 25 Tre, 22:51 |
|
Užsiregistravo: 2012 Spa 01 Pir, 10:50 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
Cituoti: O dar forume kažkas rašė apie kažkokią vokišką chemiją, sukurtą specialiai tam reikalui.
Vokiška chemija yra, kainuoja apie 40Eur Koks chemijos pavadinimas? Kur galima įsigyti? Nuoroda? Cituoti: Smagiai papurčius visai gerai išsivalo, o ir plius treniruotė rankoms. Tiesa... bešokant šamano šokį su baku rankose labai svarbu naudoti laikmatį, ir iš anksto nusistatyti laiką, kiek kratysi baką. Labai pravartu darbą dirbti keletą dienų. Nepaprastai nuobodus ir varginantis darbas. Aš esu skaitęs visokių juokingų išradimų kratymo tema: 1) pritaisyti prie pakeltos auto stebulės, įjungus 1 bėgį palikti 10 min. 2) Įvynioti į poroloną ir dėti į skalbyklę be vandens; 3) Dėti ne į skalbyklę, o į betono maišyklę... Bet kuriuo atveju, aš neįstengiau kratyti ilgiau kaip 20 min. Baką praskalauju su rūdžių rišikliu, ir po 24 val. naudoju. Kračiau ne vieną baką, juodas darbas. Geriausia pritaisyti prie kokio lėtaeigio reduktoriaus ir laikas nuo laiko keisti bako padėti. Vienas malonumas. Norėtusi palengvinti šį procesą, labiau automatizuoti. Būtu pravartu turėti prietaisą, kuris galėtu sukti baką 360 laipsnių dvimatėje plokštumoje. Pritvirtinai baką, įbėriai skaldos/veržlių, nustatei timerį ir ilsiesi sau. Norėčiau pamatyti pragaro skalbyklę į kurią tilptu bakas
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 35 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
Direktorius
» 2024 Kov 11 Pir, 21:32
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
|
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
|
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
|
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 07 Sek, 20:57
kęstutis
|
|
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 22:08
Vima
|
|
Vykdomas projektas IZh 56 k
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 24 Sek, 21:43
Infektus
|
|
Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 11 Pir, 21:34
Direktorius
|
|
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 29 Ket, 21:19
diesel
|
|
Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 14:49
gkeleris
|
|
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 31 Sek, 10:34
Vima
|
|
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
|
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
|
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|