K55 antrasis gyvenimas
Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Naujokas
- Posts: 16
- Joined: 2016 Oct 18 Tue, 0:02
K55 antrasis gyvenimas
[*]Sveiki visi! Kadangi taip nutiko, kad visai nesenai susirgau senos technikos liga, pradėjau blaškytis aplinkui, domėtis ir tuo pačiu rinkt senus mopedus, pirmasis senisnis eksponatas buvo nupirktas Jawa Mosquito analogiško mopedo lietuvoje neesu mates, poto sekė jawa 555, riga 26 mini ir tt, todel per maziau nei puse metu prisikaupė ivairaus plauko "Šiknabirbiu". Bet visa laika,nebuvau kazkuom labai patekintas "(išskyrus jawa 555)" ir tyliai širdyje norėjosi kažko idomesnio ir arčiau tikro motociklo, o ne mopedo.
Tada viena vakara prisijunges fb ir laukdamas svenčiu netyčia susipažinau su geru žmogumi kuris iš dar geresnio žmogaus buvo katik nupirkes ši mano akimis labai retai sutinkama eksponata, šiek tiek pakalbėjus, jis ji nusprendė parduot man. Praėjus dar šiek tiek laiko Aš jau ji tempiausi i savo kambary (lauke per tokius šalčius juk nepaliksi ) matydamas ruščius namiškiu veidus
Taip šis beveik pilnos komplektacijos gražuolis atsirado pas mane
Modelis: Kovrovec k55.
Metai: 1952.
Dokumentai: Rušiski.
Savininko būsena-
Motociklas 30metu nekurtas, bet kaip supratau variklis karts nuo karto buvo praminimas, to pasekoje šiuo metu prasisuka, turi ganėtinai gera kompresija, bėgiai jungiasi kaip naujo motociklo, visi stabdžiai ir kiti agregatai kaip ir veikiantis, trukstamu daliu labai mažai t.y grandines apsaugos viena dalis, galinio stopuko stikliukas, pastatymo kojele ir aisku oras padangose
Kurti nebandžiau, stumiant nuo korozijos nutruko grandinė... bet išvalius baka, korburatoriu, idėjus akomuliatoriu ir isukus nauja
žvake turėtu parodyt savo balseli. Jokiu virinimo ar kitu neoriginalumu nei ženklo, skardu buklė puiki, smeliuojant neturėtu atsirast "opu".
Planai labai paprasti atrestauruot, padaryt visiškai originalu ir legalu kelyje ir džiaugtis daug, daug ir testi pradėta kelia kartu su rušiskai techniką
Laukiu nuomoniu, patarimu ir draugiško forumo kolektyvo žodinės paramos
Tada viena vakara prisijunges fb ir laukdamas svenčiu netyčia susipažinau su geru žmogumi kuris iš dar geresnio žmogaus buvo katik nupirkes ši mano akimis labai retai sutinkama eksponata, šiek tiek pakalbėjus, jis ji nusprendė parduot man. Praėjus dar šiek tiek laiko Aš jau ji tempiausi i savo kambary (lauke per tokius šalčius juk nepaliksi ) matydamas ruščius namiškiu veidus
Taip šis beveik pilnos komplektacijos gražuolis atsirado pas mane
Modelis: Kovrovec k55.
Metai: 1952.
Dokumentai: Rušiski.
Savininko būsena-
Motociklas 30metu nekurtas, bet kaip supratau variklis karts nuo karto buvo praminimas, to pasekoje šiuo metu prasisuka, turi ganėtinai gera kompresija, bėgiai jungiasi kaip naujo motociklo, visi stabdžiai ir kiti agregatai kaip ir veikiantis, trukstamu daliu labai mažai t.y grandines apsaugos viena dalis, galinio stopuko stikliukas, pastatymo kojele ir aisku oras padangose
Kurti nebandžiau, stumiant nuo korozijos nutruko grandinė... bet išvalius baka, korburatoriu, idėjus akomuliatoriu ir isukus nauja
žvake turėtu parodyt savo balseli. Jokiu virinimo ar kitu neoriginalumu nei ženklo, skardu buklė puiki, smeliuojant neturėtu atsirast "opu".
Planai labai paprasti atrestauruot, padaryt visiškai originalu ir legalu kelyje ir džiaugtis daug, daug ir testi pradėta kelia kartu su rušiskai techniką
Laukiu nuomoniu, patarimu ir draugiško forumo kolektyvo žodinės paramos
Re: K55 antrasis gyvenimas
Kadangi, kiek supratau su dokumentais debus viskas tvarkoi , tai nuplauk, padaryk, kad viskas veiktu ir užkonservuok. Nieko geriau negaliu pasiūlyti.
Eksponatas, kaip šiam modeliui, gerai išsilaikęs.
Eksponatas, kaip šiam modeliui, gerai išsilaikęs.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
viewtopic.php?f=10&t=51228
-
- Naujokas
- Posts: 16
- Joined: 2016 Oct 18 Tue, 0:02
Re: K55 antrasis gyvenimas
aivaras. wrote:Kadangi, kiek supratau su dokumentais debus viskas tvarkoi , tai nuplauk, padaryk, kad viskas veiktu ir užkonservuok. Nieko geriau negaliu pasiūlyti.
Eksponatas, kaip šiam modeliui, gerai išsilaikęs.
O kodel ne padarius taip: nuplaut, atrestauruot, padaryt, kad viskas veiktu, teismo keliu pasidaryt dokumentus senaties tvarka ir dziaugtis?
Re: K55 antrasis gyvenimas
JaunasisMohikanas wrote:aivaras. wrote:Kadangi, kiek supratau su dokumentais debus viskas tvarkoi , tai nuplauk, padaryk, kad viskas veiktu ir užkonservuok. Nieko geriau negaliu pasiūlyti.
Eksponatas, kaip šiam modeliui, gerai išsilaikęs.
O kodel ne padarius taip: nuplaut, atrestauruot, padaryt, kad viskas veiktu, teismo keliu pasidaryt dokumentus senaties tvarka ir dziaugtis?
Vienareikšmiškai palaikau idėją džiaugtis
Superinis modelis, norėčiau tokio. Seksiu projektą, sėkmės
Re: K55 antrasis gyvenimas
Palaikau kolegų mintį, kad konservavimas - priimtiniausias variantas būtų su tokio stovio aparatu.
Pritariu iš patirties, nes, jei trūko grandinė, tai trūks ir..., truks ir..., reiks ir..., nebus ir..., negausi ir...
Bet iš vaizdo, ką pačiam pavyko gauti, tai tikrai neblogas laimikis (tik pagalvok, kodėl buvęs šeimininkas juo tik trumpai pasidžiaugęs, atsikratė)...
Vienok, nuoširdžiai sveikinu su turimu turiniu.
1937 MB320 Pulmanlimousine
1957 M1M Minsk
1986 MB 190D
1957 M1M Minsk
1986 MB 190D
-
- Naujokas
- Posts: 16
- Joined: 2016 Oct 18 Tue, 0:02
Re: K55 antrasis gyvenimas
GINTIL wrote::labas:
Palaikau kolegų mintį, kad konservavimas - priimtiniausias variantas būtų su tokio stovio aparatu.
Pritariu iš patirties, nes, jei trūko grandinė, tai trūks ir..., truks ir..., reiks ir..., nebus ir..., negausi ir...
Bet iš vaizdo, ką pačiam pavyko gauti, tai tikrai neblogas laimikis (tik pagalvok, kodėl buvęs šeimininkas juo tik trumpai pasidžiaugęs, atsikratė)...
Vienok, nuoširdžiai sveikinu su turimu turiniu.
Dekui uz nuomones. Turiu klausima kodel dauguma nori, kad konservuociau? nelabai gero stovio ir neatlaikys restauracijos? išliekamoji verte bus didesne jei toki pat ištrauksiu po 10 metu? atrestauraves susidursiu su bedomis kaip variklio gedimai ir nerasiu daliu ju sutvarkyt? ar dar kažkokios priežastis?
O buvęs savininkas juo greitai atsikratė del mano pasiulytos sumos
-
- Forumo rėmėjas
- Posts: 1739
- Joined: 2010 Dec 15 Wed, 22:10
- Location: Švenčionėliai
- Contact:
Re: K55 antrasis gyvenimas
Įprastai nediskutuoju panašiose temose, bet atvirai pasakysiu, šis variantas tikrai sudomino, būtent! savo originalia būkle.
Kartais, manau, žmogui reikia, kad daug vandens nutekėtų, daug metų sezonų pasikeistų, kad suprastų tikrąją esmę...
Aš senai skeptiškas dėl restauracijos, nes daiktas rezultate gal ir gražiai atrodo, net gi kartais perdaug gražiai (lyginant su gamykline kokybe), tačiau realybėj nežinai kokiom priemonėm, kokiom rankom ir iš kokio metalo laužo tas daiktas surinktas...
O ką jau kalbėti apie detalių originalumą, varžtelius ir pan.
Tampa tiesiog gražus blizgutis, tačiau didelis kičas.
Kitas dalykas jeigu tas daiktas išlaikytas pilnai originalus, toks kokį jį išleido gamintojas, kokią gyvenimo istoriją jis matė, nei per daug gražus, nei per daug atgrąsantis, tiesiog istorijos dalis.
Neperdažytas!
Palaikau kolegų nuomonę, kad restauracija tokiam variantui tik gadinimas
Jo vertė išliekamoji bus aukščiausia būtent tokio koks dabar yra: originalūs dažai, originalių juostelių fragmentai, neliestas, nelipdytas, "nerestauruotas" ir pan...
Siūlau restauracijai paieškoti prastesnės būklės varianto, o šito tiesiog negadinti.
Tai tik mano subjektyvi nuomonė.
Kartais, manau, žmogui reikia, kad daug vandens nutekėtų, daug metų sezonų pasikeistų, kad suprastų tikrąją esmę...
Aš senai skeptiškas dėl restauracijos, nes daiktas rezultate gal ir gražiai atrodo, net gi kartais perdaug gražiai (lyginant su gamykline kokybe), tačiau realybėj nežinai kokiom priemonėm, kokiom rankom ir iš kokio metalo laužo tas daiktas surinktas...
O ką jau kalbėti apie detalių originalumą, varžtelius ir pan.
Tampa tiesiog gražus blizgutis, tačiau didelis kičas.
Kitas dalykas jeigu tas daiktas išlaikytas pilnai originalus, toks kokį jį išleido gamintojas, kokią gyvenimo istoriją jis matė, nei per daug gražus, nei per daug atgrąsantis, tiesiog istorijos dalis.
Neperdažytas!
Palaikau kolegų nuomonę, kad restauracija tokiam variantui tik gadinimas
Jo vertė išliekamoji bus aukščiausia būtent tokio koks dabar yra: originalūs dažai, originalių juostelių fragmentai, neliestas, nelipdytas, "nerestauruotas" ir pan...
Siūlau restauracijai paieškoti prastesnės būklės varianto, o šito tiesiog negadinti.
Tai tik mano subjektyvi nuomonė.
Juoda ir Balta
Re: K55 antrasis gyvenimas
Na manau kiek žmonių tiek ir nuomonių.
Mano nuomone šį aparatą reiktų pilnai restauruoti. Nematau aš čia jokio grožio iš rudžių kalno ir dar kaip siūloma užkonservuoti - tai vadinasi viską sutepti, kad daugiau nerūdytų, bet tuomet būtų tik dulkių kalnas. Tai koks tada vaizdelis - grožėtis. Šis aparatas perpuvęs nėra. Tai smėliavimą atlaikys tikrai. Svarbu kad restauruojant Jums užtektų energijos kruopščiai tai atlikti ir finansų viską davesti iki "pergalės". O tada galima džiaugtis kaip eksponatu. Jei ir nepavyktų susitvarkyti dokumentų, tokį ir į kambarį šalia sekcijos pasistatyti bus malonu.
Sekmės
Mano nuomone šį aparatą reiktų pilnai restauruoti. Nematau aš čia jokio grožio iš rudžių kalno ir dar kaip siūloma užkonservuoti - tai vadinasi viską sutepti, kad daugiau nerūdytų, bet tuomet būtų tik dulkių kalnas. Tai koks tada vaizdelis - grožėtis. Šis aparatas perpuvęs nėra. Tai smėliavimą atlaikys tikrai. Svarbu kad restauruojant Jums užtektų energijos kruopščiai tai atlikti ir finansų viską davesti iki "pergalės". O tada galima džiaugtis kaip eksponatu. Jei ir nepavyktų susitvarkyti dokumentų, tokį ir į kambarį šalia sekcijos pasistatyti bus malonu.
Sekmės
Re: K55 antrasis gyvenimas
Tikrai reikia palikti nepaliestą. Restauravimas (net jeigu ir pats brangiausias bei vykęs) padarys šį motociklą tik eiliniu blizgučiu. O dabar jis tikras, su savo „dūšia“ ir gyvenimo pėdsakais. Tokių daug mažiau. Restauruoti (kaip supratau, tai būtų pirmasis Jūsų bandymas) pasirinkite ką nors kita.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: K55 antrasis gyvenimas
Va, mano motociklas- jūsiškio „giminaitis“. Tik sutvarkiau, kad viskas veiktų.
Forume rašome lietuviškai. !!!