Sveiki, esu įsigijęs ZIF 55V (ЗИФ 55 в) oro kompresorių. Norėtųsi pasidaryt kompresorių dėl savęs smėliavimui. Kaip suprantu jo našumas 5,5 kubo, tai man tiek nereikia, o kadangi dabar irgi nebe tie laikai, kad birbint jį su benzininiu 6 cilindrų varikliu, sugalvojau jį keist į elektrinį. Norėtųsi išgaut tikrai ne pilną (5,5 kubo/min) galingumą, o užtektų visiems gyvenimo atvejams kokių 1-1,3 kubo prie kokių 8 bar. spaudimo, o tai mano supratimu reikštų, jog kompresorius neišnaudojant pilnos galios galėtų suktis lėčiau negu numatyta...
Atsižvelgiant į tokius nedidelius mano norus, atsiranda keletas klausimų:
1. Kokio galingumo ir apsukų variklio užtektų, ar kokį parekomenduotumėte žiūrėtis, kad užtektų išpildyti mano aukščiau parašytiems norams, bet nebūtų pernelyg galingas?
2. Kaip geriausia jungti el. variklį: tiesiogiai ar netiesiogiai ir kokiu santykiu?
Tad viliuosi, gal yra žmogus, kuris yra perdarinėjęs iš benzininio į el. tokį kompresorių, arba bent gerai nusimano šiame modelyje?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Tel.: 869644916
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
- Miestas: VILNIUS
Re: ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Yra zif ir su elektriniais varikliais. Galingumas apie 35 kw. Kažkada suruošiau viską tokiam pačiam projektui, tik kaip dažniausiai būna neprisiruošiau pabaigti. El. variklį norėjau naudoti 15 kw. Kas būtu gavęsi nepasakysiu. Stumoklinio kompresoriaus galva paprastai sukasi apie 1000 aps/min. Zif yra sraigtinis, pajungtas tiesiogiai, jo apsisukimai turėtu būti apie 1500.
http://gk-sk.ru/kompressory/katalog/zif ... iya-sve_s/
http://gk-sk.ru/kompressory/katalog/zif ... iya-sve_s/
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Dėkui už pasisakymą, gaila, kad nebaigėt projekto, būtumėt pasakęs ar pasiteisino ar nelabai Nes mėginau skaitytis rusų forumuose tai ten pasakoja kad statykit 30-40 kW variklius.... bet tai kaip suprantu kad išgaut tą 5,5 kubo... o man tiek tai nereikia, tai pagal mane galėtų ir silpnesnį, kaip Jūs stakot, variklį statyt
Tel.: 869644916
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1908
- Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
- Miestas: Kaunas
Re: ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Silpnesniam varikliui gali trūkt galios ir prie didesnio slėgio jis paprasčiausiai sustos.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Taip, tai visa šios temos esmė ir yra kažkaip parinkt variklį kuris tenkintų mano poreikius, nebūtų per silpnas ir nebūtų su dideliu galios "zapasu"
Tel.: 869644916
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1908
- Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
- Miestas: Kaunas
Re: ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Originalus variklis kiek kw turi?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 05 Gru 2010, 15:40
- Miestas: Vilnius-Seda :)
Re: ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Ten benzininis Zil 157M variklis stovi su 76 kW
Tel.: 869644916
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Reikia įvertinti tai, kad 76 kW- tai maksimali šio variklio išvystoma galia. Kompresoriui sukti, be abejonės, naudojama mažesnė. Ko gero, teisūs kolegos iš Rusijos, teigdami, kad 30 kW ir yra artimas nominalui dydis.gkeleris rašė:Ten benzininis Zil 157M variklis stovi su 76 kW
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 26
- Užsiregistravo: 19 Bal 2015, 11:17
Re: ZIF 55V (ЗИФ 55 в) variklio keitimas
Silpnesnis variklis bus nuolat perkrautas, gali sustot prie vos didesnio slėgio, ir garantuotai greitai sudegs. Jau geriau tada įdėt dyzelinį variklį, tarkim tautovežio 1,9tdi - kuro nedaug valgys, nebus problemų dėl elektros įvado, esant reikalui tokio variklio dalių pilni laužynai. Ir kaina variklio kompleko (ar net visos mašinos) bus mažesnė, nei elektros variklio